Dalis Entusiaster - Side 138

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  30
Side 138 av 742 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 118 128 134 135 136 137 138 139 140 141 142 148 158 168 178 188 198 208 218 228 238 248 258 268 278 638 ... SisteSiste
Viser resultater 2,741 til 2,760 av 14836
    Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Tøft!
    Blu-ray ja. Har litt lyst på det også etterhvert. Fikk en tøff demokveld hos Klubben i trondheim og det gav mersmak. Utrolig hvor mye detaljer det er i forhold til dvd. Både lyd og bilde er mange hakk opp! Mye råere enn jeg hadde forventet Får vel bare spare og spare hehe
    Spinkle å spare?
    Så dyr er ikke en ny BD spiller i dag? Alle konserter i BD får en helt ny betydnig tro du meg..
    Film, ja du har vel forstått dette. Det er ikke bare bilde som blir bedre men også lyden..

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Spinkle å spare?
    Så dyr er ikke en ny BD spiller i dag? Alle konserter i BD får en helt ny betydnig tro du meg..
    Film, ja du har vel forstått dette. Det er ikke bare bilde som blir bedre men også lyden..
    Hehe neida, de er ikke så fryktelig dyre lenger. Men som student blir det litt skrapa i lommeboka. Blir fint å komme seg ut i jobb til sommern, da blir det mer fart i sakene! Først effektforsterker, så blir kanskje BD spiller neste på liste
    Hmmm, også må jeg jo ha noen filmer å mate den med
    Er du fornøyd med spillern din?

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tøft!
    Blu-ray ja. Har litt lyst på det også etterhvert. Fikk en tøff demokveld hos Klubben i trondheim og det gav mersmak. Utrolig hvor mye detaljer det er i forhold til dvd. Både lyd og bilde er mange hakk opp! Mye råere enn jeg hadde forventet Får vel bare spare og spare hehe
    Denne koster jo ikke all verden. Hjemmekino - Blu-ray spillere | Hi-Fi Klubben: SAMSUNG BDP-1500 Blu-ray spiller

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Den er en rimelig billett inn i den høyoppløste verden ja Hvordan er kvaliteten i forhold til litt dyrere modeller?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tronna_83: Hvis du skal ha deg concept 2 likevel, hvorfor tar du ikke med deg forsterkeren til HFK og bytter den inn? Regner med at de tar inn den uten noe særlig trøbbel.

Sier dette fordi jeg for et par uker siden kjøpte meg en 272 og en 372 til 3250,- stk. Disse var fra ca 07 i 08 og så ut som nye,(kvitt. medfulgte) og jeg vil ikke si at prisen jeg ga for de var noe kupp...

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er en rimelig billett inn i den høyoppløste verden ja Hvordan er kvaliteten i forhold til litt dyrere modeller?
    Har denne spilleren selv. Funker veldig bra:-D

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av glx-rider
    Tronna_83: Hvis du skal ha deg concept 2 likevel, hvorfor tar du ikke med deg forsterkeren til HFK og bytter den inn? Regner med at de tar inn den uten noe særlig trøbbel.

Sier dette fordi jeg for et par uker siden kjøpte meg en 272 og en 372 til 3250,- stk. Disse var fra ca 07 i 08 og så ut som nye,(kvitt. medfulgte) og jeg vil ikke si at prisen jeg ga for de var noe kupp...
    Så er det dette med bytterett da

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe neida, de er ikke så fryktelig dyre lenger. Men som student blir det litt skrapa i lommeboka. Blir fint å komme seg ut i jobb til sommern, da blir det mer fart i sakene! Først effektforsterker, så blir kanskje BD spiller neste på liste
    Hmmm, også må jeg jo ha noen filmer å mate den med
    Er du fornøyd med spillern din?
    Sony 550 fungerer over all forventning. Jeg har Ps3 fra før og Sonyen fungrer like og evt bedre enn denne. Mange fordeler med en dedikert spiller. Jeg bruker to forskjellige PJ. En som takler 1080P24Hz inn og en som ikke takler mer enn max 720P eller 1080i inn signal. Sony bdp 550 gjør forskjell automatisk alt etter hva signal den skal sende ut til vilken PJ. Bruker jeg den dedikerte 1080P24Hz, ja så er det det jeg får inn, bruker jeg 1080i/60Hz får jeg det på den PJ som har denne oppløsningen som max. Lekkert. Det uansett om jeg mater spilleren med DVD eller BD. Flott. Bilde og lydkvaliteten er det intet å si på.:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner at du ikke får igjen penger, men nekter å tro at de er kranglete mot andre varer...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronna_83
    Har denne spilleren selv. Funker veldig bra:-D
    Nice! Får se om jeg ikke må ønske meg en BD spiller til bursdagen... bare få hele slekta til å spleise 8)
    Må kjøpe tv først kanskje hehehe
    Hmmm, tror jeg må vinne i lotto. Det tar jo aldri slutt på nye ting man har lyst på!

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye går opp og noe går ned på HFK.

Måtte gi 3200 for BD-P1500 i fjor jeg.

Men da var den ny da

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nice! Får se om jeg ikke må ønske meg en BD spiller til bursdagen... bare få hele slekta til å spleise 8)
    Må kjøpe tv først kanskje hehehe
    Hmmm, tror jeg må vinne i lotto. Det tar jo aldri slutt på nye ting man har lyst på!
    Hehehe, hvis du har en drøss med snille tanter så kanskje det blir spiller på deg?:-D

Nei oppgraderingssyken tar aldri slutt. Farlig å ha interesser for lyd og bilde:-D

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg anbefaler at de som skal kjøpe BD-P1500 venter til mars.... da skjer det noe tøft. Vent å se. Sier ikke mer... :-D

Er også ute etter BD spiller. Vil at dekodingen av lyd skal skje i Yamahaen og ikke PS3n da denne holder igjen litt...Føler jeg.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony 550 fungerer over all forventning. Jeg har Ps3 fra før og Sonyen fungrer like og evt bedre enn denne. Mange fordeler med en dedikert spiller. Jeg bruker to forskjellige PJ. En som takler 1080P24Hz inn og en som ikke takler mer enn max 720P eller 1080i inn signal. Sony bdp 550 gjør forskjell automatisk alt etter hva signal den skal sende ut til vilken PJ. Bruker jeg den dedikerte 1080P24Hz, ja så er det det jeg får inn, bruker jeg 1080i/60Hz får jeg det på den PJ som har denne oppløsningen som max. Lekkert. Det uansett om jeg mater spilleren med DVD eller BD. Flott. Bilde og lydkvaliteten er det intet å si på.:-D
    Det høres intet mindre enn veldig bra ut! Prisen er jo ikke sinnsyk heller.
    Er det noe spesielt jeg burde se etter når jeg kjøper tv med tanke på dette?
    Har lurt på en Samsung 6 serie lcd tv. Tipper det blir 46 eller 52 tommer, litt avhengig av plassen jeg får i stua der jeg flytter til sommern.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronna_83
    Hehehe, hvis du har en drøss med snille tanter så kanskje det blir spiller på deg?:-D

Nei oppgraderingssyken tar aldri slutt. Farlig å ha interesser for lyd og bilde:-D
    Tror jeg må spre ordet ja Se om det ikke blir spiller!

Du sier noe. Den har tatt meg! Eneste som stopper meg er at jeg lever på studielån

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Jeg anbefaler at de som skal kjøpe BD-P1500 venter til mars.... da skjer det noe tøft. Vent å se. Sier ikke mer... :-D

Er også ute etter BD spiller. Vil at dekodingen av lyd skal skje i Yamahaen og ikke PS3n da denne holder igjen litt...Føler jeg.
    Godt jeg har god tid, og er blakk 8) Da kan jeg vente uten problemer hehe!

Vil tro yamahaen vil gjøre en bedre jobb enn ps3 der ja

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil tro at det nå ikke spiller så stor rolle hva du velger som bilde framviser, bare det er stort nok. Men jeg snakker som prosjektor mann.
    Dalis Entusiaster-temptation-jpg
    Within Temptation...

Bare sørg for at det er de nyeste modeller og ikke noe gammelt å utgående. Sony og Samsung skal være best på LCD. Panasonic og og Pioneer er best på Plasma. End of diskusjon

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil tro at det nå ikke spiller så stor rolle hva du velger som bilde framviser, bare det er stort nok. Men jeg snakker som prosjektor mann.
    Within Temptation...

Bare sørg for at det er de nyeste modeller og ikke noe gammelt å utgående. Sony og Samsung skal være best på LCD. Panasonic og og Pioneer er best på Plasma. End of diskusjon
    Hehe, det frister veldig, men det er rett og slett for mye av det gode i en liten stue. Prosjektor blir det ikke før jeg evt får kjøpt hus om noen år. Frem til det blir det en enorm oppgradering med en relativt stor lcd tv
    Mm, tipper det blir Samsung. Syns de har pene produkter til greie priser. Kommer til å kjøpe nytt ja, og skal passe på at det er kompatibelt med det nyeste

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Within Temptation...

Oi, flott dame du la ut bilde av der. Sans for god musikk du. Within Temptation er favorittgruppa mi:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Vil at dekodingen av lyd skal skje i Yamahaen og ikke PS3n da denne holder igjen litt...Føler jeg.
    Skummel følelse, sitter med samme følelsen selv.

Side 138 av 742 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 118 128 134 135 136 137 138 139 140 141 142 148 158 168 178 188 198 208 218 228 238 248 258 268 278 638 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •