Dalis Entusiaster - Side 136

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 136 av 743 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 132 133 134 135 136 137 138 139 140 146 156 166 176 186 196 206 216 226 236 246 256 266 276 636 ... SisteSiste
Viser resultater 2,701 til 2,720 av 14851
    Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Åhh, sånn å forstå. Du får fikse deg en riktig kabel å få den koblet opp
    Helt enig i at det er best å få frontene til å spille alene uten behov for sub, men jeg tenkte siden du har litt trøbbel med å få det slik du vil, kan jo suben få lov å hjelpe deg så lenge du har det rommet du har.
    Kan jo være du får det slik du vil neste sted du bor eller ved neste oppgradering!
    Du må ikke ruinere deg på oppgraderinger der du er nå hvis rommet er helt håpløst, og du ikke kan få gjort de endringene som må til...
    Hehe, verste som kunne skje var at jeg angret på at jeg kvitta meg med surround. Er det ikke typisk????

Heldigvis er ikke veien tilbake dit lang da:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronna_83
    Hehe, verste som kunne skje var at jeg angret på at jeg kvitta meg med surround. Er det ikke typisk????

Heldigvis er ikke veien tilbake dit lang da:-D
    Hehehe, kan ikke si annet enn at jeg kjenner meg igjen... Det er veldig typisk!!
    Veien tilbake er ikke lang, det er kun litt styr og penger det står på

Blir det surround om du får solgt Naden??

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehe, kan ikke si annet enn at jeg kjenner meg igjen... Det er veldig typisk!!
    Veien tilbake er ikke lang, det er kun litt styr og penger det står på

Blir det surround om du får solgt Naden??
    Har du vært i samme situasjon? Hehe.

Oh yes, jeg skal ha tilbake surrounden min ja:-D Men da skal jeg ha bedre bakhøyttalere så mine Concept 1 er nå ute for salg. regner med jeg kjøper Concept 2.

Så må jeg ha tak i en receiver etterhvert. Tapte ikke ett øre på Yamahaen jeg hadde hjemme her fordi jeg brukte angreretten. Tror jeg skal ha igjen den=) Så får rom bare være som det er. savner anlegget mitt uansett.

Derfor Naden havnet så fort på torget som den gjorde fordi jeg angret=)

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du vært i samme situasjon? Hehe.

Oh yes, jeg skal ha tilbake surrounden min ja:-D Men da skal jeg ha bedre bakhøyttalere så mine Concept 1 er nå ute for salg. regner med jeg kjøper Concept 2.

Så må jeg ha tak i en receiver etterhvert. Tapte ikke ett øre på Yamahaen jeg hadde hjemme her fordi jeg brukte angreretten. Tror jeg skal ha igjen den=) Så får rom bare være som det er. savner anlegget mitt uansett.

Derfor Naden havnet så fort på torget som den gjorde fordi jeg angret=)
    På en måte hehe . Var bare noen få millimeter fra å kaste recieveren min på hue ut døra her for en måneds tid siden, men gjorde det heldigvis ikke! Jeg ser ikke sååå ofte på film, men koser meg virkelig med surround når jeg først gjør det, og jeg er ikke så flink at jeg hører voldsom forskjell på rent stereo-oppsett i forhold til at jeg lar recieveren kjøre stereo på musikk. Syns det duger veldig bra det og Denonen gir meg et litt tynnere lydbilde enn ideelt, men det ordner seg når jeg får en effektforsterker i hus til høsten. Blir moro!!! Dessuten har jeg fått et mye bedre lydbilde etter at jeg bi-ampet herligheten Masse trøkk på litt volum nå, men mangler enda litt på lave og moderate volum da. Derfor lar jeg suben få være med på laget når jeg føler behov for det!

Stilig Skal du tilbake til Yamaha når du skal ha surround igjen da? Tror kanskje jeg hadde valgt det om jeg skulle kjøpe igjen ja.
    Tror du forskjellen opp til Consept 2 er så stor egentlig?? jeg har lite erfaring med ulike bakhøyttalere, men syns ikke jeg kan merke stor forskjell de gangene jeg har prøvd med større bakhøyttalere enn jeg har nå...

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På en måte hehe . Var bare noen få millimeter fra å kaste recieveren min på hue ut døra her for en måneds tid siden, men gjorde det heldigvis ikke! Jeg ser ikke sååå ofte på film, men koser meg virkelig med surround når jeg først gjør det, og jeg er ikke så flink at jeg hører voldsom forskjell på rent stereo-oppsett i forhold til at jeg lar recieveren kjøre stereo på musikk. Syns det duger veldig bra det og Denonen gir meg et litt tynnere lydbilde enn ideelt, men det ordner seg når jeg får en effektforsterker i hus til høsten. Blir moro!!! Dessuten har jeg fått et mye bedre lydbilde etter at jeg bi-ampet herligheten Masse trøkk på litt volum nå, men mangler enda litt på lave og moderate volum da. Derfor lar jeg suben få være med på laget når jeg føler behov for det!

Stilig Skal du tilbake til Yamaha når du skal ha surround igjen da? Tror kanskje jeg hadde valgt det om jeg skulle kjøpe igjen ja.
    Tror du forskjellen opp til Consept 2 er så stor egentlig?? jeg har lite erfaring med ulike bakhøyttalere, men syns ikke jeg kan merke stor forskjell de gangene jeg har prøvd med større bakhøyttalere enn jeg har nå...

Ja jeg likte Yamahaen godt men returnerte den og fikk att penga pga det idiotiske valget mitt med å trappe ned til stereo!!!

Det har liksom slått meg hvor tosk jeg var som gjorde det i og med at jeg er så glad i film og surround.

men jeg tror jeg har vært veldig forvirra oppi alt jeg med rom, problemer med oppsett, osv osv.

Det tror jeg fikk meg til å gjøre ett valg som var VELDIG dumt.

Tja, tror egentlig concept 2 er merkbart bedre enn concept 1 egentlig. større basselement og kan gi litt mer liv bak tror jeg.

Kan jo meddele at jeg i dette øyeblikk har klikket kjøp av ett par Concept 2

Kommer til å miste leilighet og alt jeg, jeg bruker jo alt jeg har på anlegg

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg likte Yamahaen godt men returnerte den og fikk att penga pga det idiotiske valget mitt med å trappe ned til stereo!!!

Det har liksom slått meg hvor tosk jeg var som gjorde det i og med at jeg er så glad i film og surround.

men jeg tror jeg har vært veldig forvirra oppi alt jeg med rom, problemer med oppsett, osv osv.

Det tror jeg fikk meg til å gjøre ett valg som var VELDIG dumt.

Tja, tror egentlig concept 2 er merkbart bedre enn concept 1 egentlig. større basselement og kan gi litt mer liv bak tror jeg.

Kan jo meddele at jeg i dette øyeblikk har klikket kjøp av ett par Concept 2

Kommer til å miste leilighet og alt jeg, jeg bruker jo alt jeg har på anlegg
    Greit du ikke tapte noe penger på den da! Du fikk hvertfall med deg en bra erfaring med den.
    Skjønner det har vært mye frem og tilbake ja. Surround er jo fremtiden, og stereo kan du jo ha kombinert med det. Med mindre du har avanserte ører, så syns hvertfall jeg det låter glimrende med stereo gjennom en surroundreciever og
    Hæhæ, grattis da! Du får ta det pent, så du ikke kjøper mer enn du kan Moro blir det nok uansett. Blir det en ny 3900 på deg da elleR?

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit du ikke tapte noe penger på den da! Du fikk hvertfall med deg en bra erfaring med den.
    Skjønner det har vært mye frem og tilbake ja. Surround er jo fremtiden, og stereo kan du jo ha kombinert med det. Med mindre du har avanserte ører, så syns hvertfall jeg det låter glimrende med stereo gjennom en surroundreciever og
    Hæhæ, grattis da! Du får ta det pent, så du ikke kjøper mer enn du kan Moro blir det nok uansett. Blir det en ny 3900 på deg da elleR?
    Takk for det=)

Ja det blir 3900 ja=) Men det kan ta litt tid før den er i hus, hvis ikke jeg finner på å gå i banken

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det=)

Ja det blir 3900 ja=) Men det kan ta litt tid før den er i hus, hvis ikke jeg finner på å gå i banken
    Tålmodighet er ikke så lett nei... Tipp lotto til helgen!

3900 må være en rå reciever. Har lyst på Yamaha gitt... hmm, får ikke tenke på det før til neste år tror jeg. Kjøre på med effekt til høsten, så blir det nok enda mer liv her og
    Er veldig spent på hvordan det blir i nye leiligheten jeg flytter til til sommern! Håper rommet der funker bra...

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det=)

Hvis du har mulighet til å komme innom Elkjøp Lørenskog, skal du få en trøstepris på 3900.... :lol:

EDIT: *sensurte den delen* hehe...

Kjøp 3900 og bruk tid med romkorreksjonen!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Hvis du har mulighet til å komme innom Elkjøp Lørenskog, skal du få en trøstepris på 3900.... :lol:

Du, hva er veiledende pris på 3900 hos deg?

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tronna: Har jo sagt jeg kan hjelpe deg med kalibrering.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du, hva er veiledende pris på 3900 hos deg?
    15995 kr pga Yamaha økte kosten....

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Å? Og trøsteprisen er?=)

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Tronna: Har jo sagt jeg kan hjelpe deg med kalibrering.
    tar i mot det med takk=)

Men nå må bare denna idioten Tronna ordne opp i rotet sitt først

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å? Og trøsteprisen er?=)

Du får se da.... Kunngjør ikke det her vettu!

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    =)

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får se da.... Kunngjør ikke det her vettu!
    Sorry skjønner det. Litt gira bare nå. hehe.

Active ktm525 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har erfaring med hvordan pioneer låter på dali Concept serien?

Skal bytte ut reciver fra nad og har vurdert både yamaha og onkyo men nå viser det seg at jeg får fordelaktige priser på pioneer så det frister litt!
    Det er da snakk om 51, 71 eller 81 spørs på prisen jeg blir tilbudt:wink:

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dessverre lite erfaring rundt Pioneer og Dali Concept.

men da-ty
    veit du når Cambridge 640BD blu-ray spilleren blir tilgjengelig i butikk hos dere?

For meg ser dette ut som en spennende blu-ray spiller, men noe av det meste stilige og stilreine utseende på en BR-spiller jeg har sett. Cambridge kan utseende!

Hjemmekino.no - Produktdatabase - Cambridge Audio 640BD

litt OT...men det skader ikke. :-P

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dessverre lite erfaring rundt Pioneer og Dali Concept.

men da-ty
    veit du når Cambridge 640BD blu-ray spilleren blir tilgjengelig i butikk hos dere?

For meg ser dette ut som en spennende blu-ray spiller, men noe av det meste stilige og stilreine utseende på en BR-spiller jeg har sett. Cambridge kan utseende!

Hjemmekino.no - Produktdatabase - Cambridge Audio 640BD

litt OT...men det skader ikke. :-P
    Skal skjekke

Side 136 av 743 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 132 133 134 135 136 137 138 139 140 146 156 166 176 186 196 206 216 226 236 246 256 266 276 636 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •