Dalis Entusiaster - Side 124

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  30
Side 124 av 742 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 120 121 122 123 124 125 126 127 128 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 244 254 264 624 ... SisteSiste
Viser resultater 2,461 til 2,480 av 14836
    Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Utpå dagen nå så skal jeg flytte hele anlegget mitt over på andre siden av rommet Roger:-D

Da slipper det å stå under trappa. Da får jeg begge høyttalerne inntil bakvegg (hvis det er det som må til) og lyden forsvinner ikke opp trappa hvert fall.

Pluss at spikesene er på vei. man må gjøre de grepene man kan. hehe

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronna_83
    Utpå dagen nå så skal jeg flytte hele anlegget mitt over på andre siden av rommet Roger:-D

Da slipper det å stå under trappa. Da får jeg begge høyttalerne inntil bakvegg (hvis det er det som må til) og lyden forsvinner ikke opp trappa hvert fall.

Pluss at spikesene er på vei. man må gjøre de grepene man kan. hehe
    Jeg har tenkt litt på den saken underveis at det er trappa som stjeler bassen din, alt forsvinner opp og det blir lissom ikke kompakt. Lyden får ikke noe sted å samle seg og den bare flyter villt, men vil gjerne høre om en liten endring i lyden når du snur stua på hue for å si det sånn.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lektor skal da ikke være mye mer tungdreven enn min.

Lektor Impedans/følsomhet: 6 ohm/89,5 db

Concept Impedans/følsomhet: 6 ohm/90 db

Nesten likt.

Må heller ikke glemme at jeg har en meget sterk forsterker. Utenlandske tester skriver at den minst virker dobbel så dyr som den er (Ca 7000 er prisen)

2 * 150 w i 8/4 ohm, opp til 460 dynamisk watt

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg har tenkt litt på den saken underveis at det er trappa som stjeler bassen din, alt forsvinner opp og det blir lissom ikke kompakt. Lyden får ikke noe sted å samle seg og den bare flyter villt, men vil gjerne høre om en liten endring i lyden når du snur stua på hue for å si det sånn.
    skal gi en rapport=)

bør hjelpe litt med høyttalerne inntil veggen=)

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Koselig at du er her inne å holder meg med selskap om natta Roger=)

Trivelig å sitte her å ta seg en røyk og ett glas brus å prate anlegg:-D

Uff....denna natteranglinga mi. Jeg må få meg jobb igjen. Hehe.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Koselig at du er her inne å holder meg med selskap om natta Roger=)

Trivelig å sitte her å ta seg en røyk og ett glas brus å prate anlegg:-D

Uff....denna natteranglinga mi. Jeg må få meg jobb igjen. Hehe.
    Vel, vi er jo i samme båt så det er ikke noe å legge skjul på det, har ikke jobb jeg heller så men verden går ikke under av den grunn mener jeg. Det er jo derfor jeg er her, prate anlegg og kanskje få hjelpe noen frustrerte lydvenner her inne. Jeg sover litt nå og da så det er bare å skrive her inne, får alltid et svar så det er ikke noe problem. Er så mange andre her inne som er flinke også, og ingenting er bedre enn det da.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, vi er jo i samme båt så det er ikke noe å legge skjul på det, har ikke jobb jeg heller så men verden går ikke under av den grunn mener jeg. Det er jo derfor jeg er her, prate anlegg og kanskje få hjelpe noen frustrerte lydvenner her inne. Jeg sover litt nå og da så det er bare å skrive her inne, får alltid et svar så det er ikke noe problem. Er så mange andre her inne som er flinke også, og ingenting er bedre enn det da.
    Bare koselig at det finnes ett sånt forum.

Har alltid vært lyd interessert, men gud å det har tatt av etter jeg for 6 måneder siden handlet.

Oppgraderingssyken er farlig også. Hehe

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare koselig at det finnes ett sånt forum.

Har alltid vært lyd interessert, men gud å det har tatt av etter jeg for 6 måneder siden handlet.

Oppgraderingssyken er farlig også. Hehe
    Den oppgraderingssyken vil alltid være der, men her er det lommeboka som sier stopp så da er det egentlig ganske greit. Oppdaget et nytt band nå, Blackfield heter de. Det er Steven Wilson fra Porcupine Tree som står bak, mye laidback låter som fenger skikkelig med nydelig flyt.

YouTube - Blackfield - Hello
    YouTube - BlackField - Cloudy Now (Live/NY DVD)

Blackfield på MySpace Music – Gratis streaming av MP3, bilder og musikkvideo

Der kan du sjekke ut litt, se hva du synes, om du liker det litt "hardere" så kan du prøve Porcupine Tree. Det er knall musikk...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    505
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Personlig har jeg syntes at concept serien til Dali har vært lettdrevne. Har brukt en billig Pioneer receiver på dem med Concept 6 som bakhøytalere og det fungerte godt hos meg. Med subb selvsakt, da. Kan være en løsning. Brukte subb også i sterio. Med en Denon 3805 ble det mer liv og med effekt forsterker Thule PA250B kunne senterkanalen skrus ned noen db... Da var det selvsakt ikke noe problem å spille sterio uten subb..

For de helt dype, slagkraftige bass tonene foretrekker jeg nå å implementere subb også i sterio, på musikk.
    Jeg har personlig ingen erfaring med denne serien, men i artikkelen jeg viste til hevdes dårlige erfaringer med svakt forsterkeri. Nå skorter det imidlertid ikke på krefter hos Tronna, så det er neppe der hunden ligger begravet.

Når det gjelder sub til gulvstående (i stereo), så har jeg ingen peiling. Jeg har alltid trodd at dette byr på problemer, og er et slags smør på flesk. I enkelte settinger, som for eksempel til fest, så vil nok også jeg kunne sette pris på en sub. Men ellers er jeg skeptisk. Ikke så at jeg er noen finsmaker, men jeg er kanskje litt egen på det med å prioritere 'helhet' framfor høy partyfaktor og stor vekt på bass.

Nå er dette med 'helhet' et ganske problematisk begrep som det er vanskelig å utdype og beskrive, men det handler blant annet om at jeg for eksempel ikke orker tanken på å skulle slå av og på en sub etter hva slags musikk som spilles. Anlegget skal glemmes når jeg i det daglige spiller musikk – ikke først og fremst forsyne meg med dyp og festlig bass.

Det er interessant at du har Mentor 6, siden dette er en høyttaler som jeg har på listen over kandidater til høyttalere som skal overta etter Ikon 6. Har du noen formeninger om forskjellen på Mentor 6 og Ikon 6?

Jeg var en god stund ganske overbevist om at Mentor 6 skulle erstatte mine Ikon 6, men etter å ha hørt dem, og lest om noen av konkurrentene, er jeg kommet i tvil. Prisoppgangen nylig gjorde det heller ikke mer selvfølgelig å velge Mentor 6.

Alef

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    505
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/43234

En spennende sak og lurer på åssen denne funker på Dali, noen her med erfaring med Hegel og Dali ?

Denne er billig altså, koster 23laken ny og her er den til latterlige 11lapper.
    Jeg har hørt denne forsterkeren kun sammen med noen Dynaudio-høyttalere. Jeg vet ikke om det var forsterkerens begrensninger, eller høyttalerens (Focus 220), men høyttaleren bunnet da ekspeditøren under en demo for nylig dro på med litt volum. Selv om det var snakk om høyere volum enn jeg selv kjører på til vanlig, så var det vesentlig under nivået jeg rett som det er presser mine egne Ikon 6 til her hjemme. Ekspeditøren skvatt da det smalt, han også, men han var ikke villig til å legge skylden hverken på forsterkeren eller på høyttaleren, men på låta/skiva som ble spilt: Peter Gabriels "Mercy Street" fra "So" (remastered). Det er godt mulig han hadde rett, siden denne låta har en krevende/utfordrende dypbass og Focus 220 spiller dypere enn Ikon 6. Jeg spiller "Mercy Street" høyt uten problemer med bassen her hjemme, og jeg kunne derfor overhodet ikke tenke meg å bytte ut Ikon 6 med Focus 220. Hva skal jeg med en høyttaler som kan gå dypt, men er så skrøpelig at den kneler når du drar på litt?

Ellers ga forsterkeren i kombi med Dynaudio (Focus 220 og 140, samt Contour S 1.4) et tålelig godt inntrykk. Rent og pent og med behagelig balanse mellom bass, mellomtone og diskant. Forførende mellomtone og bredt lydbilde. Jeg har hørt fra folk, som har mye bedre peiling enn meg på Dynaudio, at Hegel ikke er en god match, men selv hadde jeg lite å utsette på komboen når volumet var moderat. Personlig foretrekker jeg nok noe mer sting og energi fra diskant enn det Hegel og disse høyttalerne fra Dynaudio leverte, men dette er nå meg og min smak. Jeg likte forresten Focus 140 mye bedre enn Contour S 1.4, men det skal innrømmes at sesjonen med Contour var kortvarig og overfladisk.

Alef

EDIT: Kan jo for øvrig legge til at Jeff Becks "Jeff" er en fin skive å presse/stresse/teste høyttalere med.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    505
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men ganske kjedelig da hvis man faktisk må flytte for å få god lyd.

Men mange ankepunkter mot rommet her altså:

1. Pga svært begrensede ommøbleringsmuligheter står anlegget under ei trapp. Her blir det jo da hull opp som kanskje ødelegger for lyden og bassen.

2. Pga denne trappa får ikke anlegget stått midt i rommet. Venstre høyttaler står ca 20 cm fra veggen, mens høyre høyttaler ikke står inntil noe vegg. Hører at bassen i venstre er bedre.

3. Veggene er av panel. Dette demper ikke mye tror jeg.

4. Gulvet er ganske hardt.
    Du er allerede klar over at det er uvanlig å ha anlegget under en trapp. Jeg har selv ingen erfaring med en slik plassering, men du bør i hvert fall forsøke en annen og så ideell plassering som mulig, selv om en slik plassering, der du kun tar hensyn til lyden fra anlegget, av praktiske årsaker ikke er til å leve med. Hvis du får et vesentlig løft når anlegget ikke lenger står under trapp, så vet du at den plasseringen du har i dag, og som du av praktiske hensyn er nødt til å leve med, er så dårlig at oppgraderinger, grubling på lydforbedrende tiltak og finjusteringer neppe vil gi deg annet enn skuffelser. Forsøk derfor om du kan finne et kompromiss mellom det som er en praktisk/funksjonell innredning og det som lydmessig er en optimal innredning.

Alle hifi-høyttalere spiller i større eller mindre grad på lag med vegger, gulv og tak, og de aller fleste høyttalere er konstruerte med tanke på å få hjelp av vegger til forsterkning, særlig av bakvegg. Harde flater kan gi både forringende og forsterkende refleksjoner/gjenklang. Dempende materialer kan gi strammere og tydeligere bass.

Alef

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    505
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres smartere ut enn all verdens dagdrømmer om nye høyttalere, det være seg lektorer eller andre.

Alef

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    505
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

[KLIPP]

Du har mange gode teorier du, godt med en slik kar her inne. Takk for innspillene du kommer med, de fyller tvilen til folket med roen.
    Takk, takk, men jeg er i bunn og grunn en grønnskolling, min modne alder til tross. Det er ikke stort jeg har av erfaring og peiling på utstyr. Jeg var riktignok på full fart inn i en verden av elektroner da jeg var ung, for mange år siden, med selvbygg av forsterkeri og en påbegynt utdannelse innen elektronikk/elektroteknikk. Dette var på den tiden transistoren begynte å overta rørets plass. Fikk med meg en dose rørteori og noen øvelser med loddebolten før jeg hoppet over til edb, som det het den gangen vi fremdeles drev på med noe så forhistorisk som hullkort. Så fikk jeg nok av moderne teknologi og havnet i landbruket, med vidløftige tanker om sjølberging, dypøkologi og tilbake til naturen. Jeg har vært så lenge borte fra dette fagfeltet nå, at jeg har glemt så godt som alt av teori. Interessen for musikk har imidlertid holdt seg i alle disse årene, og den smule fornyet interesse jeg har fått for utstyr, er en interesse som hos meg først og fremst står i musikkens tjeneste. Morsomt derfor å høre at du digger Porcupine Tree, for dét gjør jeg også:-D, gjerne i lag med min yngste sønn, som har fått dilla på noe han kaller for neoprog og progmetall.

Nå er det helt sikkert vel mye off topic å snakke så mye om seg selv og musikk som jeg har gjort i dette innlegget, så jeg skal bare avslutte med å gjøre dette innlegget on topic igjen ved å si jeg syns du har gjort en glimrende innsats for å gjøre Dalis Entuasister til en hyggelig og interessant tråd å følge. Takk skal du ha, og en takk også til dere andre som har bidratt.

Alef

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    505
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den oppgraderingssyken vil alltid være der, men her er det lommeboka som sier stopp så da er det egentlig ganske greit.
    Den stygge sykdommen der finnes det kun én kur for, nemlig erfaringer med at mindre og billigere kan være bedre enn større og dyrere.

Alef

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alef
    Jeg har hørt denne forsterkeren kun sammen med noen Dynaudio-høyttalere. Jeg vet ikke om det var forsterkerens begrensninger, eller høyttalerens (Focus 220), men høyttaleren bunnet da ekspeditøren under en demo for nylig dro på med litt volum. Selv om det var snakk om høyere volum enn jeg selv kjører på til vanlig, så var det vesentlig under nivået jeg rett som det er presser mine egne Ikon 6 til her hjemme. Ekspeditøren skvatt da det smalt, han også, men han var ikke villig til å legge skylden hverken på forsterkeren eller på høyttaleren, men på låta/skiva som ble spilt: Peter Gabriels "Mercy Street" fra "So" (remastered). Det er godt mulig han hadde rett, siden denne låta har en krevende/utfordrende dypbass og Focus 220 spiller dypere enn Ikon 6. Jeg spiller "Mercy Street" høyt uten problemer med bassen her hjemme, og jeg kunne derfor overhodet ikke tenke meg å bytte ut Ikon 6 med Focus 220. Hva skal jeg med en høyttaler som kan gå dypt, men er så skrøpelig at den kneler når du drar på litt?

Ellers ga forsterkeren i kombi med Dynaudio (Focus 220 og 140, samt Contour S 1.4) et tålelig godt inntrykk. Rent og pent og med behagelig balanse mellom bass, mellomtone og diskant. Forførende mellomtone og bredt lydbilde. Jeg har hørt fra folk, som har mye bedre peiling enn meg på Dynaudio, at Hegel ikke er en god match, men selv hadde jeg lite å utsette på komboen når volumet var moderat. Personlig foretrekker jeg nok noe mer sting og energi fra diskant enn det Hegel og disse høyttalerne fra Dynaudio leverte, men dette er nå meg og min smak. Jeg likte forresten Focus 140 mye bedre enn Contour S 1.4, men det skal innrømmes at sesjonen med Contour var kortvarig og overfladisk.

Alef

EDIT: Kan jo for øvrig legge til at Jeff Becks "Jeff" er en fin skive å presse/stresse/teste høyttalere med.
    Vel. de fleste høytalere i den klassen er mer for "fin" og rolig musikk, mange som har slike anlegg spiller ikke opp til fest med sånt. Da er det vel derfor den knelte så fort au, men det kan være som du sier at forsterkern ikke hadde mere krefter. Når høytalerne går ned til 2ohm så begynner det å bli tungt å dra dem altså, B&W er slik og dem trenger du en hesteforsterker til å dra dem for å yte litt potensiale. Jeg har hørt veldig lite av Peter Gabriel, Sledgehammer er jo den som jeg har hørt mest av han. Ellers er ikke det en artist som blir spillt her, men han skal ha noen veldig gode innspillinger tross aldern på platene. Det er ikke alt som lover gull og grønne skoger, så da må man regne med noe svinn. Folk betaler bare mye for navnet også, da er det ikke lett vet du. Jeg er veldig glad i Dali, er det merket jeg har mest erfaring med for min del. Det er bra varer som leverer bare du gir dem litt watt og jobbe med.

Hegel er en veldig god match med Patos etter det jeg har hørt fra en bekjent, det er en del bra merker der ute og det er veldig få jeg får prøvd. Jeg synes det er viktig å gjøre det beste med det man har jeg da, tror ikke komponentutskiftning har så mye for seg når det kommer til stykke. Om man virkelig jobber litt med akustikken og kanskje får tunet rommet ned, da er nok mye gjort og at man virkelig står på litt med den biten.

Det er så mye i denne hobbyen man ikke får prøvd så det er helt sykt, men man får ha det man har og bruke litt tid på det. Litt fintuning og noen tweaks så er mye gjort, bra det som er her nå synes jeg selv om rommet er ikke det beste. Jeg savner virkelig en sidevegg til her altså, er åpent fra venstre høytaler. Ville nok blitt en god del bedre lyd om begge hadde hadde en sidevegg å jobbe mot. Men men, man tar til takke med dem man har.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, takk, men jeg er i bunn og grunn en grønnskolling, min modne alder til tross. Det er ikke stort jeg har av erfaring og peiling på utstyr. Jeg var riktignok på full fart inn i en verden av elektroner da jeg var ung, for mange år siden, med selvbygg av forsterkeri og en påbegynt utdannelse innen elektronikk/elektroteknikk. Dette var på den tiden transistoren begynte å overta rørets plass. Fikk med meg en dose rørteori og noen øvelser med loddebolten før jeg hoppet over til edb, som det het den gangen vi fremdeles drev på med noe så forhistorisk som hullkort. Så fikk jeg nok av moderne teknologi og havnet i landbruket, med vidløftige tanker om sjølberging, dypøkologi og tilbake til naturen. Jeg har vært så lenge borte fra dette fagfeltet nå, at jeg har glemt så godt som alt av teori. Interessen for musikk har imidlertid holdt seg i alle disse årene, og den smule fornyet interesse jeg har fått for utstyr, er en interesse som hos meg først og fremst står i musikkens tjeneste. Morsomt derfor å høre at du digger Porcupine Tree, for dét gjør jeg også:-D, gjerne i lag med min yngste sønn, som har fått dilla på noe han kaller for neoprog og progmetall.

Nå er det helt sikkert vel mye off topic å snakke så mye om seg selv og musikk som jeg har gjort i dette innlegget, så jeg skal bare avslutte med å gjøre dette innlegget on topic igjen ved å si jeg syns du har gjort en glimrende innsats for å gjøre Dalis Entuasister til en hyggelig og interessant tråd å følge. Takk skal du ha, og en takk også til dere andre som har bidratt.

Alef
    Du virker som en kar som sitter inne med mye informasjon og teorier som kan forbedre lyd ganske bra, det er viktig å holde den biten gående. Informasjon om lyd kan ikke folk få for mye av. Jeg er en fersking på dette området og har ikke gått dypt ned i informasjonsboksen for samle noe matnyttig, men jeg synes jeg har lært veldig mye her inne i hvertfall. Vil nesten kalle dette mitt andre hjem for jeg er rimelig opptatt av denne hobbyen, har vært så heldig å få besøkt et par her fra forumet også og sett rommene deres. Det gir mye glede å oppleve sånt altså, selv har man mye nytte å møte andre likesinnede med denne hobbyen. Når det kommer til Porcupine Tree så jeg så vidt begynt å samle litt plater og annen snacks, fikk presentert Blackfield på lørdagen og da var jeg solgt. Det er jo som nevnt tidligere her i tråden at det er Steven Wilson bak PT har dette prosjektet. Jeg liker mye forskjellig musikk, og det jeg liker best har jeg skrevet opp på profilen min. Vet ikke om du har vært innom der enda? Det er bare å trykke på linken under teksten her, så kommer du rett inn på den.

Når det kommer til denne tråden så er det lov med litt avbrekk fra Dali osv, satser litt på en "sosial" tråd også. Det er mulig å komme med innspill og det hele på hva man ønsker, trenger hjelp til osv. Det er så si ganske fritt for temaer her inne, alt er jo relatert til audio og video så da er alt lov mener jeg da. Det er kjempe hyggelig at du liker å komme med innspill her, veldig fine innlegg du har kommet med her og dem hjelper folk i nød som sagt. Er jo litt derfor denne tråden er da, prøver å være så behjelpelig jeg kan selv. Jeg har ikke allverden av info å dele med folk, men jeg baserer meg på egne teorier og noe viten da.

Det virker som dette er en av dem største høytalertrådene nå, kanskje ikke men vi er godt i gang her inne til å skape en tråd som er aktiv hver eneste dag.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den stygge sykdommen der finnes det kun én kur for, nemlig erfaringer med at mindre og billigere kan være bedre enn større og dyrere.

Alef
    Jeg har min teori der at dyrt ikke er best bestandig, synes det er greit å holde seg innenfor en grense her. Det å gå oppover mot high end tror jeg folk aldri klarer å bli fornøyd, da det målet er nådd så er det ikke mye mer å hente før huset må selges spør du meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tronna 83:

Jepp nå er NADene i hus! Fikk koblet dem opp i går kveld og merket fort at høyttalerne ikke har hatt nok spilletid enda. Sliter med litt småspiss diskant og ikke så tight bass. (nå skal det også nevnes at høyttalerene er kastet på plass rett ved tven, og jeg kjører samme kalibrering på denonen som jeg hadde på prosonene, så bør vel gjøre alt på nytt for å få det til å bli supert)

Har itillegg prøvd å la høyttalerene stå på med lav lyd på natta for å fremskynde innspillingen men det er tydelig at dette ikke har vært lyd nok for få fremgang i sakene så får la de få litt tid å komme seg på. Det er uansett klart at høyttalerene kom seg lydmessig med forsterkerene!!

Når de har fått spilt litt og jeg fått plassert bedre og lignende så skal jeg si fra til deg om hvordan det låter, og om det er noe særlig forskjell på å drive de med en 372 alene, og med en 272 i tillegg.

Noen som har noe anelse om hvordan PS3 er på cd-avspilling? Lurer på om jeg kanskje skulle ha lånt meg en dedikert cd-spiller for å teste forskjell etterhvert...

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville heller gått for en dedikert cd spiller, ps3 har jo en slot og hvis du spiller mye cder vil jo du slite ut maskinen mye fortere. De tåler ikke så mye de der før dem kødder med deg.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjer med VM i lange innlegg her....vanskelig å følge med. :-P

Side 124 av 742 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 120 121 122 123 124 125 126 127 128 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 244 254 264 624 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •