Dalis Entusiaster - Side 122

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  30
Side 122 av 742 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 102 112 118 119 120 121 122 123 124 125 126 132 142 152 162 172 182 192 202 212 222 232 242 252 262 622 ... SisteSiste
Viser resultater 2,421 til 2,440 av 14837
    Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av glx-rider
    Ok. takk for svar! Kan du forklare hvorfor?

Ellers så ble det skrevet lenger opp at NAD spilte generelt dårligere i 4 ohm, vil det altså ikke være noe å tjene på å ha en effekforsterker til hver Lector?
    Dessverre, jeg er bruker og ikke utvikler ;-)
    Prøv deg frem, men som sagt, det kan være noe å hente på kobling med en HT på hver forsterker også uten å brokoble..

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Dessverre, jeg er bruker og ikke utvikler ;-)
    Prøv deg frem, men som sagt, det kan være noe å hente på kobling med en HT på hver forsterker også uten å brokoble..
    Enig her. Det skader ikke å prøve.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da skjønte jeg det siste innlegget som at jeg skulle prøve det slik jeg planla å koble.

Et dumt spørsmål til: Er ikke mine høyttalere 8ohm, samme som NAD? Hvis impedansen blir halvert, vil den ikke da holde seg på 4ohm? Ser at du skriver under 4 lenger bak her...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser nå at høyttalerene mine er 6ohm, så derfor vil de bli sett på som 3 ohm antar jeg..

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595