Dalis Entusiaster - Side 111

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  30
Side 111 av 742 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 91 101 107 108 109 110 111 112 113 114 115 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 611 ... SisteSiste
Viser resultater 2,201 til 2,220 av 14837
    Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    For mye bass i Lektor 8?:-D

Da liker jeg den sikkert for jeg savner mer trøkk:-D

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronna_83
    Lektoren?
    Mener det var Lektor 8. Eller kanskje det var 6. Skal sjekke det opp

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg valgte nok rett forsterker folkens=)

for første gang sitter jeg med forhåpninger om at dette kan bli gromt. Her er det potensial.

Men høyttalerne mine finnes ikke innspilt. Det har jeg i grunn funnet ut etter jeg gikk over til stereo.

Skriking i diskant og plastikkbass - her er det bare å spille og spille og spille:-D

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg valgte nok rett forsterker folkens=)

for første gang sitter jeg med forhåpninger om at dette kan bli gromt. Her er det potensial.

Men høyttalerne mine finnes ikke innspilt. Det har jeg i grunn funnet ut etter jeg gikk over til stereo.

Skriking i diskant og plastikkbass - her er det bare å spille og spille og spille:-D
    Da er det jo bare til å trøkke på med musikk og varme opp elementene da, så det er ikke noe annet å gjøre med det. Får nesten sette på en plate jeg også, ser slik ut i dag gitt for å friske meg opp ved å se ut på det gråværet som er ute. Det er forbanna kjedelig skal jeg si dere, håper disse høytalerne dine får litt liv og varme med tiden. Det er innerlig godt at du kom deg over på stereodelen gitt, tror du ikke skal sitte å angre på det akkurat.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det jo bare til å trøkke på med musikk og varme opp elementene da, så det er ikke noe annet å gjøre med det. Får nesten sette på en plate jeg også, ser slik ut i dag gitt for å friske meg opp ved å se ut på det gråværet som er ute. Det er forbanna kjedelig skal jeg si dere, håper disse høytalerne dine får litt liv og varme med tiden. Det er innerlig godt at du kom deg over på stereodelen gitt, tror du ikke skal sitte å angre på det akkurat.
    Angrer ikke ett sekund på at det ble stereo i det rommet her.

Ja gjett om det skal bli ett par hundre timer med innspilling ei god stund fremover:-D

Og det skal gå i dunk dunk musikk her. Må få basserne til å løsne. De er veldig stive enda.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lektor 8 høres forresten ut som en bra og varmklingende høyttaler. Hørte de med en Nad C355BEE på klubben.

Blir ikke noe oppgradering på en stund da jeg skal jobbe med det jeg har, men på sikt kan det fort bli Lektor 8.

Ikon 8 legger jeg nok på hylla. Hvert fall så lenge jeg bor her. Den hadde blitt for massiv og hadde fått for liten plass her.

Man må tenke litt fornuftig også=)

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angrer ikke ett sekund på at det ble stereo i det rommet her.

Ja gjett om det skal bli ett par hundre timer med innspilling ei god stund fremover:-D

Og det skal gå i dunk dunk musikk her. Må få basserne til å løsne. De er veldig stive enda.
    Det er bare å kjøre på så det holder det, la anlegget gå mens du er ute og bare la det stå og spille. Fortere får du klinka til med go' lyden.

Greit å bruke musikk de virkelig får jobbet med, skikkelig tragisk å spille inn og det tar så lang tid. Jeg fikk ikke spillt inn mine når jeg hadde receiver, hadde jo delt på 40hz så da gikk jo alt under på sub så høytalerne bare pustet enn å trøkke.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bare å kjøre på så det holder det, la anlegget gå mens du er ute og bare la det stå og spille. Fortere får du klinka til med go' lyden.

Greit å bruke musikk de virkelig får jobbet med, skikkelig tragisk å spille inn og det tar så lang tid. Jeg fikk ikke spillt inn mine når jeg hadde receiver, hadde jo delt på 40hz så da gikk jo alt under på sub så høytalerne bare pustet enn å trøkke.
    har spilt ett par timer nå, og det er allerede varmere. Men dette kan jo skyldes at forsterkeren er varm. Jeg vet ikke.

Angrer ikke på at det ble Naden=)

Hvor lang tid tok det før HT dine løsnet skikkelig etter du fikk stereo forsterker?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PARASOUND NEW CLASSIC 2100 | FINN torget

Et kupp her også, bare for noen å finne effekten som passer så sitter man med knalloppsett.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har spilt ett par timer nå, og det er allerede varmere. Men dette kan jo skyldes at forsterkeren er varm. Jeg vet ikke.

Angrer ikke på at det ble Naden=)

Hvor lang tid tok det før HT dine løsnet skikkelig etter du fikk stereo forsterker?
    Jeg spilte 2-3timer pr dag så de løsnet etterhvert, men jeg tok ikke tiden på det og mener de skal være mer enn innspillte nå.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/43017

Denne ville vært en god kandidat til mine høytalerønsker for fremtiden, alltid synes designet på den er helt rått og etter det folket sier så spiller den helt sykt også.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/43017

Denne ville vært en god kandidat til mine høytalerønsker for fremtiden, alltid synes designet på den er helt rått og etter det folket sier så spiller den helt sykt også.
    Hehe, skikkelig raringer der! Men spiller sikkert rått! Har du hørt dem?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Hehe, skikkelig raringer der! Men spiller sikkert rått! Har du hørt dem?
    Det har jeg desverre ikke hatt gleden av enda gitt, er ikke så mange som har dem etter det jeg har skjønt. Cybervision her på forumet har nylig kjøpt seg slike, du får kjøpt egen forsterker til bassene til dem så man bruker kun en pre til de etter det jeg har forstått. Men de hadde vært moro å fått testa ut, håper jeg kan se noen slike på nesten Horten Messe.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har jeg desverre ikke hatt gleden av enda gitt, er ikke så mange som har dem etter det jeg har skjønt. Cybervision her på forumet har nylig kjøpt seg slike, du får kjøpt egen forsterker til bassene til dem så man bruker kun en pre til de etter det jeg har forstått. Men de hadde vært moro å fått testa ut, håper jeg kan se noen slike på nesten Horten Messe.
    Stilig Er nok noe spesielt med dem ja.

Når er det messe der neste gang??

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stilig Er nok noe spesielt med dem ja.

Når er det messe der neste gang??
    De pleier å ha det i September hvert år, er ikke annonsert noe enda men de kommer vel til å ha noe der i år også. Er du nedafor kan vi ta turen over dammen for å se litt, veldig mye moro å se på der se. Det er lov å drømme seg bort der, sinnsykt mye som jeg ikke visste fantes engang.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De pleier å ha det i September hvert år, er ikke annonsert noe enda men de kommer vel til å ha noe der i år også. Er du nedafor kan vi ta turen over dammen for å se litt, veldig mye moro å se på der se. Det er lov å drømme seg bort der, sinnsykt mye som jeg ikke visste fantes engang.
    Kunne vært moro det! Har aldri vært på noe hifi-messe, så det hadde vært en bra opplevelse tror jeg. Er tilbake igjen på østlandet da ja, så det er ikke uaktuelt
    Får bare håpe det arrangeres i en helg hehe

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gallo Home Theater Subwoofer Amplifier | Reference Subwoofer Amplifier | Reference Amplifier

Dette er subforsterkeren som driver Gallo bassene, 10" på hver høytaler gjør seg godt, men dette er bare å drømme om foreløpig.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne vært moro det! Har aldri vært på noe hifi-messe, så det hadde vært en bra opplevelse tror jeg. Er tilbake igjen på østlandet da ja, så det er ikke uaktuelt
    Får bare håpe det arrangeres i en helg hehe
    Det var den første messen min også, de blir alltid holdt til en helg som lørdag og søndag. Er ikke noe problem det så jeg skal en tur over, vært moro å få med fler lyd int. folk over dammen til det formålet. Skal sjekke med tid og stunder når neste messe er så finner vi ut av det.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nad-power<3

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var den første messen min også, de blir alltid holdt til en helg som lørdag og søndag. Er ikke noe problem det så jeg skal en tur over, vært moro å få med fler lyd int. folk over dammen til det formålet. Skal sjekke med tid og stunder når neste messe er så finner vi ut av det.
    Fant ikke noe info om messe der 2009, men det kommer vel etterhvert
    Så noen bilder fra 2007 messen... så moro ut det!!
    Horten ja.. er ikke lange biten det. Sikkert verdt turen

Side 111 av 742 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 91 101 107 108 109 110 111 112 113 114 115 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 611 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •