Dalis Entusiaster - Side 103

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  33
Side 103 av 743 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 93 99 100 101 102 103 104 105 106 107 113 123 133 143 153 163 173 183 193 203 213 223 233 243 603 ... SisteSiste
Viser resultater 2,041 til 2,060 av 14842
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Alle kanalene er separate. Du kan gjøre hva du vil med de.
    Den trekker 1350w fra nettet, og hr en trafo på 1200VA. Tror det holder.
    Pokkers, den er fristende men jeg har kjøpestopp en stund jeg nå, så slik "luksus" får vente. Hadde vært koselig om HFK kan begynne å selge Pioneer tver, da kunne jeg brukt mitt flotte HFK kort der. Det er så lite int av de tv'ene de selger, er lissom Pioneer som er tingen for meg da.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Haha, Ikon 8 låter litt bedre på Parasound si, skal ikke si jeg har det beste men pokker så fornøyd jeg er med denne komboen.
    Ja det var en voldsom forskjell til det bedre hos deg! helt konge Den får virkelig ut mye mer av potensialet i ikonene...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til dere som er intressert i Parasound på Dali, så står det en Halo A52 på hifihuset til 13K. Det er 5x125W modellen

HI-FI Huset AS - Forsiden
    Hvordan vil en sånn låte, bi-ampet, i forhold til å kun ha en NC2250 feks?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Ja det var en voldsom forskjell til det bedre hos deg! helt konge Den får virkelig ut mye mer av potensialet i ikonene...
    For å si det samme så synes jeg også det, husker første gang jeg kobla opp parasound på dem så var det slik en ny verden hadde åpnet seg. Åssen går det med Canton høytalerne? De er skikkelig spreke og regner med dem trøkker litt også. Det sitter vel et side element på dem ?

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan vil en sånn låte, bi-ampet, i forhold til å kun ha en NC2250 feks?
    Den er vel hakket krafrigere enn NC2250, Da har man en kanal til senteren også

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Halo er skikkelig gode forsterkere, skjønner ikke at så mange kvitter seg med dem. Det er jo kanon komponenter som yter helt sykt, da har du et reelt luksusproblem mener jeg. Alt for lyden og ikke noe annet, det blir litt for gal holdning.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en test av NC2250

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å si det samme så synes jeg også det, husker første gang jeg kobla opp parasound på dem så var det slik en ny verden hadde åpnet seg. Åssen går det med Canton høytalerne? De er skikkelig spreke og regner med dem trøkker litt også. Det sitter vel et side element på dem ?
    Ja, det var faktisk en helt ny verden! Naden hadde ikke sjanse til å gi dem det de trengte. Parasounden din gjør jobben

Canton høyttalerene er helt knall! Har bi-ampet Denonen med bra resultat enn så lenge. Spilte rimelig høyt idag uten sub, og det er masse trøkk å hente selv med Denon!
    Sitter et 10 toms bass element i hver ja, på siden. Har vendt dem ut nå, og er veldig fornøyd. Har litt dum plassering pga stua her, men drar jeg dem 30cm ut fra veggen, og litt lenger unna sidevegg blir lyden skikkelig rå! Måtte smile her jeg satt ista Tror du kunne likt lyden i dem også ja

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er vel hakket krafrigere enn NC2250, Da har man en kanal til senteren også
    Riktig Det er jo litt av en lekkerbisken! Skulle hatt en rik onkel i amerika, så hadde det raskt blitt handlet inn hehe. Er ikke feil å ha en kanal til center også, med samme signatur og mye styrke.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en test av NC2250
    Se der ja! Han virker jo rimelig fornøyd!
    Tror det er en forsterker som gir mye for penga

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det var faktisk en helt ny verden! Naden hadde ikke sjanse til å gi dem det de trengte. Parasounden din gjør jobben

Canton høyttalerene er helt knall! Har bi-ampet Denonen med bra resultat enn så lenge. Spilte rimelig høyt idag uten sub, og det er masse trøkk å hente selv med Denon!
    Sitter et 10 toms bass element i hver ja, på siden. Har vendt dem ut nå, og er veldig fornøyd. Har litt dum plassering pga stua her, men drar jeg dem 30cm ut fra veggen, og litt lenger unna sidevegg blir lyden skikkelig rå! Måtte smile her jeg satt ista Tror du kunne likt lyden i dem også ja
    Canton er kjent for å være bra saker så jeg tror de ville kost seg ekstra med en effekt på lager. Da regner jeg med du hadde svimet av, tenk deg selv med stålkontroll på høytalerne dine og bass så det holder. Du kan sikkert dra høytalerne litt til fra veggen, selv har jeg mine på 45cm fra bakvegg og 30 fra sidevegg. Funker fint det her i hvertfall.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Riktig Det er jo litt av en lekkerbisken! Skulle hatt en rik onkel i amerika, så hadde det raskt blitt handlet inn hehe. Er ikke feil å ha en kanal til center også, med samme signatur og mye styrke.
    Onkler er kjekt å ha

A52 inside

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Canton er kjent for å være bra saker så jeg tror de ville kost seg ekstra med en effekt på lager. Da regner jeg med du hadde svimet av, tenk deg selv med stålkontroll på høytalerne dine og bass så det holder. Du kan sikkert dra høytalerne litt til fra veggen, selv har jeg mine på 45cm fra bakvegg og 30 fra sidevegg. Funker fint det her i hvertfall.
    Skal ikke dra dette for langt, da det er en Dali tråd, men jeg er virkelig fornøyd! Jeg har en følelse av at det blir en del hakk råere med skikkelig effekt ja. Hvis forskjellen er like stor som ikonene med c272 vs nc2250, har jeg gode ting i vente! Kun studentøkonomien som stopper meg nå.

Skal eksperimentere litt mer ja! Kan ikke ha dem stående så langt ut fra veggen, da jeg har flere å ta hensyn her. Men til litt lytting er det helt greit å bare flytte litt på dem var markant forskjell å få dem 30cm ut, så kan jo være det blir enda bedre med 40-50cm! Det må testes imorgen.

Hva koster de soundcare spikes som du har forresten??

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Onkler er kjekt å ha

A52 inside
    >Tøft!! Ser ut som en heftig spole som sitter der?
    Vet du hva forsterkeren veier??

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ikke dra dette for langt, da det er en Dali tråd, men jeg er virkelig fornøyd! Jeg har en følelse av at det blir en del hakk råere med skikkelig effekt ja. Hvis forskjellen er like stor som ikonene med c272 vs nc2250, har jeg gode ting i vente! Kun studentøkonomien som stopper meg nå.

Skal eksperimentere litt mer ja! Kan ikke ha dem stående så langt ut fra veggen, da jeg har flere å ta hensyn her. Men til litt lytting er det helt greit å bare flytte litt på dem var markant forskjell å få dem 30cm ut, så kan jo være det blir enda bedre med 40-50cm! Det må testes imorgen.

Hva koster de soundcare spikes som du har forresten??
    Jeg betalte 800kr for 2 sett med 4 i hver pakke, synes dem er verdt prisen og dem er knallbra og dønn stabile.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg betalte 800kr for 2 sett med 4 i hver pakke, synes dem er verdt prisen og dem er knallbra og dønn stabile.
    Høres bra ut! Tror jeg må skrive dem på ønskelista til bursdagen. Nå hviler spikes på hjemmelagde finerplater med møbelknotter under hehe. Billig og greit en stund

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    >Tøft!! Ser ut som en heftig spole som sitter der?
    Vet du hva forsterkeren veier??
    22.6 kg

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    22.6 kg
    Bra. Syns ofte vekt er en god indikator på kvalitet når det kommer til hifi-utstyr. Sikkert en veldig generalisering, men det har stemt ganske bra hittil i karrieren!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tungvekt sier mye om et slikt produkt, tyngre jo bedre er det mener jeg også. Det er ikke noe bedre å knekke ryggen etter et godt hifi-løft.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tungvekt sier mye om et slikt produkt, tyngre jo bedre er det mener jeg også. Det er ikke noe bedre å knekke ryggen etter et godt hifi-løft.
    hehehe, hvis man først skal få vondt i ryggen må jo det være den beste måten ja
    Hva veier godforsterkern din??

Side 103 av 743 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 93 99 100 101 102 103 104 105 106 107 113 123 133 143 153 163 173 183 193 203 213 223 233 243 603 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •