Paradigm Tråden - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 67 av 67
    Intermediate leifeinar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bruker du Anthem effekt? har du noen formening om hvordan den er vs parasound? det å få seg en A23 istedet for bare recierver amp var bare et helt enormt løft. må se om jeg får tak i en til A23 eller en A31 evt en brukt A51 oppe i nord da de er vanskelig å sende. evntuellt noe annet kos

fikk min 590 center på demosalg så den var halv pris av 690 så derfor endte jeg der. men angrer litt.

Det som var litt arti var at jeg kjøpte studio 20 for å ha som stereo oppsett nede i stua, funket selvfølgelig fint til det. men de brilierer så mye på film at da jeg prøvde de der ble de aldri flyttet igjenn.

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av leifeinar
    Bruker du Anthem effekt? har du noen formening om hvordan den er vs parasound? det å få seg en A23 istedet for bare recierver amp var bare et helt enormt løft. må se om jeg får tak i en til A23 eller en A31 evt en brukt A51 oppe i nord da de er vanskelig å sende. evntuellt noe annet kos

fikk min 590 center på demosalg så den var halv pris av 690 så derfor endte jeg der. men angrer litt.

Det som var litt arti var at jeg kjøpte studio 20 for å ha som stereo oppsett nede i stua, funket selvfølgelig fint til det. men de brilierer så mye på film at da jeg prøvde de der ble de aldri flyttet igjenn.
    Anthem er en meget god match er jo samme folka som lager Anthem og Paradigm. Hvis du leser reviews på f.eks Paradigm S8 er det nesten alltid Anthem P5 som er med i testen. Parasound liker jeg godt på Klipsch men liker Anthem best til Paradigm. Den fremhever den fete lyden jeg pleier å kalle "Amerikansk" enda mer autoritet, punch og stål kontroll uansett last de er jo oppgitt til å tåle belastninger ned til kortsluttning på P serien og har testet P2 på infinity 9,2 og er en av få forsterkere som klarer disse med glans selv i ekstended mode på høyt volum over lengre tid uten å bli antydning til varm

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er akurat det oppsettet jeg selv ønsker meg

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lassen Vis post
    Er akurat det oppsettet jeg selv ønsker meg
    Kan ikke si annet enn at her er det mye for pengene

Ble så possitvt overrasket at jeg skal prøve S8, ADP3, C5 og sub 1 spørs om det er like mye lyd pr krone men tviler på at jeg blir skuffet

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oppgraderte Reciever fra Yamaha rx-v1900 til en ny rx1020. nye funker mye bedre som både pre og sorround men den er ganske mye lysere i klangen. lurer på om jeg skal prøve en litt mørkere effekt enn parasound a23. tenkte på Marantz MM7005 5 x140W. dukket opp en til fin pris her

http://www.finn.no/finn/torget/annon...nkode=44780739

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Marantz er en rolig kar mulig du til og med synes den blir for rolig, men de er kjent for å være gode og korrekte

Testet Pass Labs X260.5 bare for å se hva Studio 100 Klarte og det var så sinnsykt at de som hørte det trodde JL 113 subbene mine stod på.
    Vi brukte Iron man 3 og det smalt så hele stua ristet i det iron man traff bakken elementene så ut til å ville ut av kassa men Pass Labs hadde strøm nok til å stoppe dem før gjestene endte opp med elementene i fanget he he For et lydtrykk og dynamikk i disse høyttalerene det er sinnsykt rått til kino bruk og i tillegg en skikkelig glad rocker

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, har lest meg litt opp, tror ikke det blir noe marantz her i huset. må ha litt mere effekt. tror jeg blir å sjanse på en av de nye ATI som er hos Lsound, enten 200 eller 300w. må se hvor mye jobb det blir fremover og hva man får budsjett til.

Har du fått signature HT?

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •