Audiovector - Just Listen - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 53
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Yosh81
    Den ser meget spennende ut. Skal nok sjekkes ut. Likte det at den oppgraderte versjonen har innebygd dac med digitale innganger. Spørsmålet er om jeg klarer å finne et brukt eksemplar slik at det blir mer vennlig for lommeboka.

Hvordan gikk demoen i dag?
    Thor III er en billig forsterker om man ser hva man får for pengene, men det er jo likevel en sum man skal ut med for å kjøpe den. Dessverre florerer det ikke av disse på brukten, men det dukker opp en og annen Thor II innimellom.

Demoen er ikke før midten av neste uke
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Galnes
    Svært spennende.

Først ut er Si3 Avantgarde Arreté.

Forsterkermodulen leverer 3 x 70 w til hver høyttaler, og styres av en DSP (digital lydprosessor), hvor konstruktøren kan optimalisere cross-over time alignment, faselineære Besselfiltre og equaliseringen i høyttaleren, for best mulig integrasjon mellom høyttalerelementer, forsterker, og det innkomne lydsignal.

Høyttaleren har både analoge og digitale (optisk og koaksial) lydinnganger, og kan kobles til en iPhone som eneste lydkilde, om man vil. Men den har også trådløs mottak av lyd, og man kan strømme musikk til høyttaleren fra en hvilken som helst smartmobil, nettbrett eller laptop. Prosessoren arbeider med 24-bit/96 kHz oppløsning og frekvens, som betyr at man kan bruke høyoppløste lydformater sammen med høyttaleren, uten tap av kvalitet.

Mer info hos Lyd & Bilde
    Det var litt snakk om dette under High End Munchen i fjor, men det var da enda litt hysj-hysj. Aktive høyttalere kommer mer og mer i markedet, og streaming løsningen det her vises til er jo intet mindre enn genial
    Jeg skal sjekke litt med Isak Strand rundt dette når jeg treffer han i midten av neste uke
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,242
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Della
    Hmmm,

Må si dette så veldig fristendes ut!!

Er det noen som vet hvor følsomme disse vakre skapningene er for plassering nær side/bak-vegger?
    Venstre høyttaler hos kommer til å bli stående i et hjørnet med en del trafikk frem og tilbake.
    Jeg mener bestemt å ha lest/hørt at ihvertfall Mi1 var mulig å tilpasses plassering i feks bokhylle. Om det da gjalt å bytte delefilter eller tette port bak eller hva husker jeg ikke..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk en demo av SI3 avantgarde arrete for et par år siden.
    Da koblet til et par dyrere monoblokker fra vincent. Tror de het Sp995 eller 994. Var noe hybrid A\AB greier hvertfall. Pre fra samme merke

Uansett låt det fantastisk i mine ører, og jeg har drømt om disse høytalerene siden det. Håper at jeg en vakker dag får råd til å investere i et par

For noen år siden når jeg skulle ha nye høytalere var jeg dum nok til å kjøpe noe billigere. Og har angret mange ganger etterpå.

Newcomer Yosh81 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Thor III er en billig forsterker om man ser hva man får for pengene, men det er jo likevel en sum man skal ut med for å kjøpe den. Dessverre florerer det ikke av disse på brukten, men det dukker opp en og annen Thor II innimellom.

Demoen er ikke før midten av neste uke
    Har lest en del om denne Thor-forsterkeren i dag, og det er veldig delte meninger om den. Den er meget detaljert og strømsterk, men mange mener den blir for skarp i tonen på mange høyttalere og sammenlignes mye med Hegel.
    Fant et par som hadde testet på Audiovector også, og det var visst ingen god match i følge dem. De hadde gått tilbake til Naim og Primare.

Så, etter hva jeg har lest i dag, er det nok disse merkene som er mest aktuelle dersom jeg skal bytte ut Marantz. Muligens beholde Parasounden og prøve meg på en Primare/Parasound kombo. Vi får se hva som dukker opp på brukten. (Vincent får eventuelt være den "billige" løsningen)

Ah. beklager. Regner med at det kommer en rapport etter den demoen.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Personlig mener jeg at Bladelius er en veldig god forsterker som på ingen måte kan sammenlignes med Hegel, men det er jo smak og behag.
    Primare har også veldig gode forsterkere, men jeg finner da sounden i disse på linje med Bladelius. Hverfall de jeg har testet.....
    Med andre ord en gull produsent for meg, men ikke mer eller mindre skarp.
    Parasound stiller i den andre enden av skalaen. Ingenting er skarpt eller dynamisk i bassen, men alt funker helt ok.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forøvrig gøy å se at det er litt entusiasme rundt Audivector her på AVF
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte et par Audiovector M3 Signature for 10-11 år siden og hadde stor glede av dem i mange år. Brukte dem i et Primare-oppsett - en D30.2 CDspiller og en A30.1 forsterker. Eldstemann kjøpte seg et par helt like høyttalere samtidig og han har dem fortsatt. Datteren min og mannen hennes overtok mine M3 Signature da jeg fikk sjansen til oppgradere - og de har heller ikke byttet. Så da måtte yngste- og sistemann også få seg et par M3 Signature. Som om ikke det var nok - da min hifi-gale bror skulle få seg et anlegg nr. 2, ble det et par M3 Signature på ham også.

Elektronikken de bruker, er litt forskjellig. Benchmark, Primare SP32 og Krell KAV150a effekttrinn hos eldstemann. Benchmark og Hegel H200 hos datteren min. Yngstemann flotter seg med Benchmark i samspill med en Krell forforsterker og et EC AW120 effekttrinn + en Audiovector M-Sub Signature. Broren min har en Weiss DAC-2 (tidligere min) som spiller sammen med en ECI-5 forsterker + en Audiovector M-Sub.

Når jeg er rundt og lytter på lyden deres, må jeg bare innrømme at jeg synes at de har fått uforskammet bra lyd for pengene. Audiovector leverer godlyd i alle disse ganske forskjellige oppsettene.

Jeg holdt lenge muligheten åpen for et comeback for Audiovector hjemme hos meg - men etter at vi flyttet fra hus til leilighet, er den døren nå stengt. Jeg har vært nødt til å tenke annerledes på mange forskjellige måter - og størrelse er én av disse måtene. Selv de minste Audiovectorene blir for store her hjemme. Men flotte og velspillende høyttalere som jeg gjerne skulle ha hatt igjen.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men BeoLab 5 er ikke for store?
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men BeoLab 5 er ikke for store?
    Beolabene er der p.g.a. at jeg måtte tenke annerledes i en annen dimensjon enn størrelse - nemlig at høyttalerne skulle stå med et åpent trapperekkverk bak seg. I og for seg plass nok til så store høyttalere man kan tenke seg akkurat der - og jeg hadde nok fått gehør for det også av innredningssjefen her hjemme - men det var alle boksene og ikke minst all kablingen sett bakfra hver gang vi gikk i trappen som satte en stopper for en tradisjonell løsning med digre elektronikkbokser med tilhørende kabelsalat. Men i de to andre anleggene mine er det størrelse - eller mangel på størrelse - som har vært tungt med i vurderingene.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Personlig mener jeg at Bladelius er en veldig god forsterker som på ingen måte kan sammenlignes med Hegel, men det er jo smak og behag.
    Primare har også veldig gode forsterkere, men jeg finner da sounden i disse på linje med Bladelius. Hverfall de jeg har testet.....
    Med andre ord en gull produsent for meg, men ikke mer eller mindre skarp.
    Parasound stiller i den andre enden av skalaen. Ingenting er skarpt eller dynamisk i bassen, men alt funker helt ok.

Vel, vi får nå se hva det blir til. Har absolutt ikke utelukket Bladelius her, bare ble litt skeptisk siden det blir skrevet så mye forskjellig. Klart, vi har alle forskjellige ører, så man må jo helst stole på sine egne. Pruduktet ser i hvertfall spennende ut, så jeg får takke for tipset.
    Jeg følger med på brukten både her til lands og hos søta bror, så får vi se hva som dukker opp til en fornuftig penge. (10-15K)
    Tester i kveld høyttalerne rett på Marantz reciever bare for å sjekke det kontra å bruke Parasounden, og det skuffer heller ikke. Så Spørs ikke om Parasounden ryker nå.
    Abrahamsen Dac er på vei i posten, så da får vi se om den kan gjøre litt for meg også.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har BEF og jeg brukt endel av kvelden sammen med Isak Strand hos Ljudtema hvor vi har fått en flott og vanedannende demo på Si3 serien fra Standard til AA. En super opplevelse jeg kommer nærmere tilbake til senere
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Demo av Audiovector Si3 serien i Ljudtema sine lokaler

I går var endelig kvelden da Isak Strand hos Ljudtema hadde vært så hyggelig å satt av noen timer for å demonstrere Si3 serien for BEF og meg selv. En av mine første minneverdige høyttaleropplevelser var på et sett med M3 super tilbake på 90 tallet, og jeg var veldig spent på hva som hadde skjedd med denne serien siden den gang.
    Elektronikken som ble brukt var fra Naim (som jeg dessverre kjenner alt for lite til), men prismessig lå vel pre, effekt og den nettverksbaserte kilden på ca 20k hver seg.
    Metoden Isak Strand brukte var at vi lyttet 2 ganger til samme innspilling på et fast volum, og byttet oss oppover i modellene etterhvert.

Først ut var Si3 standard som er inngangstrinnet i Si serien. Den har den enkleste bestykningen og elementene montert rett i høyttalerkabinettet.
    Prisen på denne er 17000,- for paret.
    De første som slo meg var hvor stort lydbilde som ble levert. Lukker man øynene glemmer man at det er et par relativt små høyttalere som står der fremme på gulvet. Diskanten var oppløst, men noe røff i kantene. Bassen kontant, men slet nok noe i de dypeste tonene. Likevel ga de en svært god totalopplevelse prisen tatt i betraktning.

Neste par ut var Si3 super. Nå har fronten fått påmontert en stiv baffel som elementene er montert i, og her hadde det skjedd store forandringer. Diskanten løste seg opp betraktelig og mellomtonen roet seg en hel del. Bassen strammet seg også opp noen hakk og buldringen i bunnen ble merkbart bedre. Kansje den mest hørbare oppgraderingen innen serien.
    Prisen på super er 23000,-

Nytt bytte, og Si3 Signature sto for tur. Ny fot, ekstra bakbaffel og ny diskant. Dette var nok den livligste høyttalern i serien. Alle ulyder i bunnbassen var nå borte, og dynamikken i lydbildet har vokst betraktelig. Spesielt imponerende er engasjemanget de skaper uansett musikk. Signature leverer et flott og svært oppløst lydbilde, men uten å bli for analytiske.
    Prisen på Signature er 31000,- for paret

Da Avantgarde ikke var inne ble det å hoppe rett på Avantgarde Arretè. Vi har nå tippet litt bort fra rock`n roll og mer i en ren hifi retning. Høyttalerne er nå utvilsomt kresne på både musikk kvalitet og elektronikk, men i mine ører verd det. AMT diskanten er helt enorm, og tankene vandrer lett til Martin Logans paneler med sin oppløsning og utklingning. De vil nok ikke gjengi puddelrock like godt som Signature, men sett på en innspilling fra KKV og du vil få hakeslepp. At en 2,5 veis løsning er istand til å skille så godt mellom alle lyder som skal gjengis i en god jazz innspilling er virkelig imponerende. Vil ha faktoren er også skyhøy
    Prisen er nå oppe i 58000,- paret, og de forsvarer hver krone. En ren Avantgarde ligger på 47500,-

Prisen stiger endel med hvert ledd i Audivectors hirarki, men så er det også klare forskjeller man får oppleve. Det skal også sies at alle høyttalerne er sterke kandidater i sine respektive prisklasser.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer Della sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Vigrestad
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hyggelig lesning

Siden du allerede har gitt oss en fin rapport tenkte jeg å bare gnu på og "kreve" enda mer
    Kan du svare på noe av det under, eller må jeg gå direkte til kilden?

1. Fikk du vite noe mer om de aktive høyttalerne?
    2. Hvordan var de mtp plassering nær vegger og slikt?
    3. Hvor store rom kan de fylle med lyd (70m2??)
    4. Hva slags kabel/ledninger kreves på de aktive høyttalerne?
    5. Hvilke modeller kommer som aktive?
    6. Og til sist, når kommer de som aktive??
    Della
    TV : 50PFL5008T
    Kilder : Pioneer BDP-LX55 - Airport Express - Violectric V800 DAC
    Forsterkeri : Primare SP32 - Primare A30.7 -Ayon Spark mkii - Orpheus II og 2x Orpheus III Mono
    Høytalere : Piega Coax 70,2 - Piega Premium 5 - Piega Premium 3
    Styrt av: Ipad2/Iphone5

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg spurte litt om den aktive løsningen, men det er dessverre litt lite med detaljert info ute angående dette enda.
    Jeg mailer spørsmålene dine rett over til Isak Strand, så kan han som har mest kjennskap til Audiovector svare. Legger svaret ut når jeg får det tilbake
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en kopi av svaret jeg fikk på spørsmålene dine fra Isak Strand hos Ljudtema:

1.Fikk du vite noe mer om de aktive høyttalerne?

Vi vet dessverre ikke mer enn det som allerede har blitt nevnt i pressen blant annet i Lyd og Bilde. Vi vil selvfølgelig komme med mer info straks det er tilgjengelig. http://www.lydogbilde.no/nyheter/aktiv-og-tradlos-audiovector

2.Hvordan var de mtp plassering nær vegger og slikt?

Si3 er svært plasseringsvennlige, blant annet fordi de har et konstant forhold til første refleksjon ved bassporten. Si3 Avantgarde og Arreté har også ARA switch som justerer problematiske frekvenser som er vanlig ved for altfor tett veggplassering, denne kan implementeres i de lavere modellene ved behov. Nær veggplassering med Si3 gir uansett mye morofaktor!

3.Hvor store rom kan de fylle med lyd (70m2??)

Si3 kan fint spille i rom opp til 70m2, men dette kommer jo svært an på andre faktorer som akustikken i rommet og høyde under tak. Det beste er å låne et sett hos forhandler og så prøve seg frem. Har man 70m2 så er jo det også naturlig å vurdere serien over, SR6.

4.Hva slags kabel/ledninger kreves på de aktive høyttalerne?

Trådløst med coax opsjon + strøm.

5.Hvilke modeller kommer som aktive?

Ki serien, Si serien samt in- og on-wall skal leveres i fremtiden men foreløpig er det kun snakk om Si3 og Ki1 Super. Dette betyr også at eiere av gamle K og S serien kan oppgradere til aktivt når tiden blir moden.

6.Og til sist, når kommer de som aktive??"

Foreløpig har vi ingen leveringsdato men håper at disse skal være å få tak i til høsten.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for en flott oppsummering etter testen, devilej.
    Må si jeg blir nysgjerrig på dette med å bygge dem om til aktive. Kanskje jeg skulle droppet å kjøpe noe nytt nå og heller spare opp til en ombygging? Da hadde man vært sikker ang matching i hvertfall.
    Mon tro hvor mye det ville kostet å få bygd om et par S3I Signature.

Active
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    synes ikke forsterker matching var vanskelig med audiovector, synes de spilte ganske bra med alt jeg putte på de. Nad Thule, Densen, exposure, primare, krell, Bryston, og Classe som spiller litt likt både Advantge og Bladius.

Newcomer Della sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Vigrestad
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en kopi av svaret jeg fikk på spørsmålene dine fra Isak Strand hos Ljudtema:

1.Fikk du vite noe mer om de aktive høyttalerne?

Vi vet dessverre ikke mer enn det som allerede har blitt nevnt i pressen blant annet i Lyd og Bilde. Vi vil selvfølgelig komme med mer info straks det er tilgjengelig. http://www.lydogbilde.no/nyheter/aktiv-og-tradlos-audiovector

2.Hvordan var de mtp plassering nær vegger og slikt?

Si3 er svært plasseringsvennlige, blant annet fordi de har et konstant forhold til første refleksjon ved bassporten. Si3 Avantgarde og Arreté har også ARA switch som justerer problematiske frekvenser som er vanlig ved for altfor tett veggplassering, denne kan implementeres i de lavere modellene ved behov. Nær veggplassering med Si3 gir uansett mye morofaktor!

3.Hvor store rom kan de fylle med lyd (70m2??)

Si3 kan fint spille i rom opp til 70m2, men dette kommer jo svært an på andre faktorer som akustikken i rommet og høyde under tak. Det beste er å låne et sett hos forhandler og så prøve seg frem. Har man 70m2 så er jo det også naturlig å vurdere serien over, SR6.

4.Hva slags kabel/ledninger kreves på de aktive høyttalerne?

Trådløst med coax opsjon + strøm.

5.Hvilke modeller kommer som aktive?

Ki serien, Si serien samt in- og on-wall skal leveres i fremtiden men foreløpig er det kun snakk om Si3 og Ki1 Super. Dette betyr også at eiere av gamle K og S serien kan oppgradere til aktivt når tiden blir moden.

6.Og til sist, når kommer de som aktive??"

Foreløpig har vi ingen leveringsdato men håper at disse skal være å få tak i til høsten.

Må si mange takk til både Devilej og Mr Strand for dette!! Her snakker vi service utover normalen, slikt liker vi :-D

Jeg kommer ikke i hus før til våren 2014, så jeg har plenty med tid sånn sett. Det å kunne slippe ledningsstyret og problemer med hvor jeg skal sette elektronikken er et kjempepluss for meg, og når det i tillegg er på såpass nydelige høyttalere (er jo ikke dumt at de også spillere bra allså..) blir det jo en eksterm farlig utfordrer til "Høyttaler i Casa del Della prisen"

Siden mye av poenget med disse høyttalerne er at de er aktive blir det jo 3-serien som blir mest aktuell for meg, så får jeg eventuelt prøve om de blir for små til å fylle 70m2 x 2,4m med lyd.. :neutral:

Om jeg må gå for "passive" høyttalere må de konkurere med Piega, Klipsch Palladium, Vienna og diverse andre sterke merker, så om de kan levere så bra lyd som den opplevelsen over i aktiv versjon har de et særdeles bra forsprang på de andre konkurentene :-D

Det kan bli en spennende høst i år
    Della
    TV : 50PFL5008T
    Kilder : Pioneer BDP-LX55 - Airport Express - Violectric V800 DAC
    Forsterkeri : Primare SP32 - Primare A30.7 -Ayon Spark mkii - Orpheus II og 2x Orpheus III Mono
    Høytalere : Piega Coax 70,2 - Piega Premium 5 - Piega Premium 3
    Styrt av: Ipad2/Iphone5

Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av buggs
    synes ikke forsterker matching var vanskelig med audiovector, synes de spilte ganske bra med alt jeg putte på de. Nad Thule, Densen, exposure, primare, krell, Bryston, og Classe som spiller litt likt både Advantge og Bladius.

Vel, jeg synes nå det ikke er så lett. Det finnes så mange merker der ute, og noe begrenset lommebok, så er ikka bare å velge å vrake fritt.
    Når jeg nå i tillegg droppet Parasound effekten min og kjører rett på Marantz reciever, så ble jeg knallfornøyd med lyden.
    Så hvorfor bytte? -Vel, når alle sier at man kan få enda bedre lyd av å gå til ren stereo, så er vel den veien å gå kontra av å fortsette med en reciever.
    Og da vil jeg prøve å finne noe ala samme lyd, alternativt en effekt som ikke farger lyden..
    Om Jeg skal sette finger på noe her nå, så er det kontroll da jeg spiller høyt, naturlig nok. Ellers har jeg en kjempefin sound, veldig detaljert og oppløst.

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •