Pioneer - Sound.Vision.Soul

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Cocoz sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer - Sound.Vision.Soul

Sjekket litt rundt her på forumet å fant ingen diskusjonstråd for oss med Pioneer produkter i våres hjem. Ser stadig at det er noen som har spørsmål om Pioneer sine produkter i andre deler av forumet, så jeg tenkte hvorfor ikke ordne en egen tråd!?

Selv har jeg oppigjennom brukt en del Pioneer i stua å i en drøss PA systemer, men idag sitter jeg bare med Pioneer SC-LX85 og Pioneer BDP-430.

Fyll gjerne på med utstyrslister å spørsmål, tror det er mange "venner" her ikke som kan svare på spørsmål!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei og flott at du lager en tråd om Pioneer. Kan vel starte med å si at i 1 klasse fikk jeg mitt første ordentlige anlegg. Det bestod av et par Pioneer CS-777 (den nye runde typen) og var veldig fornøyd med de. Er faktisk en av de mest savnede høyttalerne jeg har hatt. Disse ga meg mye gode stunder med bla. Dire Straits f.eks... Kassene og bassene tilhørende CS-777 ligger på garasjeloftet og venter på oppussing. Både diskant og mellomtone er borte og ble gåen pga. at jeg var så dum å klåfingrete. Noen som har den samme typen liggende, og kanskje vil selge de, så må de gjærne gi beskjed. Bare det ikke blir for dyrt. Hadde også et par Pioneer-forsterkere/receivere for en lang stund siden. Utrolig bra forsterkere husker jeg. Hadde også et par små Pioneer med 8" eller noe sånn som het HPA eller noe sånn som var veldig bra.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,978
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Melder meg på her jeg også...

Har vært innom endel bilspillere, komp sett+ coaxial, sub`er og forsterkere til bil, husker ikke typebetegnelsen på halvparten

Inne har jeg hatt:
    DVD: dv490,dv400,dv lx50
    cd: pd506, pd807
    receiver: vsx 416,1016,ax10ai,sclx71
    bluray: lx54,bdp430
    tv: 4280xa, 5090

Meget glad i merket generelt og lydfilosofien deres!
    Har så å si bare positive opplevelser, synes selv det er brukervennlig og funksjonelt!

Newcomer Bluepower sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får skyte inn at de er også svært undervurderte innen høyttalerproduksjon, og særlig deres samarbeid med Tad har skapt noen fabelaktige produkter.
    Har selv hatt gleden av å stifte bekjentskap med S-3EX og S-1EX som jeg har i dag.

Onkyo er på banen med sin mid-end serie med elektronikk for stereofolket, og får håpe at Pioneer også følger etter på den biten.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,978
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bluepower
    Får skyte inn at de er også svært undervurderte innen høyttalerproduksjon, og særlig deres samarbeid med Tad har skapt noen fabelaktige produkter.
    Har selv hatt gleden av å stifte bekjentskap med S-3EX og S-1EX som jeg har i dag.

Onkyo er på banen med sin mid-end serie med elektronikk for stereofolket, og får håpe at Pioneer også følger etter på den biten.
    Du har vel gleden av å lytte endel til høyttalerene Har vært en drøm for meg disse, men desverre litt store i stua her

Ellers har jo Pioneer hatt noen ordentlig krem stereo komponenter oppigjennom, og synes selv stereo produktene de har nå låter meget bra, selv om de ikke er noen effekt monstre!

Skulle gjerne hatt en stereo forsterker med HT utgang, på la oss si 2*150watt...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •