Van Den Huls tilhengere! - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 11 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 204
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg bi-amper mine cm9, å vurderer og gå over til VDH HT kabling. Vurderer The TEATRACK HYBRID, eller mener dere det hadde vært bedre med 2 sett med The Magnum??

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God nok i massevis The TEATRACK HYBRID.
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rikard_mi
    Jeg bi-amper mine cm9, å vurderer og gå over til VDH HT kabling. Vurderer The TEATRACK HYBRID, eller mener dere det hadde vært bedre med 2 sett med The Magnum??
    Hi fi klubben vil anbefale sistnevnte, mens mine ører foretrakk førstnevnte!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Hi fi klubben vil anbefale sistnevnte, mens mine ører foretrakk førstnevnte!
    Var vel det jeg tenkte også, blir jo ganske dyrt om man skal ha dobbelt opp av alt med The Magnum :P Å det står seg vel ikke helt med prisen heller kanskje

Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roddis
    God nok i massevis The TEATRACK HYBRID.

Støttes, denne skulle være mer enn bra nok. Kablene til VDH i dette segmentet holder uansett så bra kvalitet at det ikke kvalitetsmessig er noe point i å _måtte_ gå for Magnum hybrid.

Jeg har selv CS-122 hybrid som låter kanonbra på mine CM7. Van Den Hul er så imponerende både i lyd og kvalitetsfinish at jeg ikke kan se for meg å bytte til noe annet,fantastiske kabler.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Magnum er en fæl kabel, er ikke ofte jeg hører forskjell, men syns jeg er noe merkelig at VDH har i en så dyr klasse.. D-352 syns jeg virker som en god kabel i selv dyrere anlegg.

Men jeg er ikke noe VDH fan egentlig da, selv om jeg har noen digital kabler av dem (The firs ultimate). HAr også et sett med CS-122 og D-352 liggende, de er ikke noe dårligere enn andre i samme prisklasse iallefall, samt veldig myke .

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Magnum er en fæl kabel, er ikke ofte jeg hører forskjell, men syns jeg er noe merkelig at VDH har i en så dyr klasse.. D-352 syns jeg virker som en god kabel i selv dyrere anlegg.

Men jeg er ikke noe VDH fan egentlig da, selv om jeg har noen digital kabler av dem (The firs ultimate). HAr også et sett med CS-122 og D-352 liggende, de er ikke noe dårligere enn andre i samme prisklasse iallefall, samt veldig myke .
    Interessant ang the magnum ! Kan du utdype litt?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har jo kjørt på singel-core kabel frem til nå, så tror jeg faktisk vil merke en del forskjell. Nordost wyrewizard :/ Blir for "spett" til bassen i cm9 vil jeg nå mene.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob

Har faktisk hørt flere rapporter eom lignende erfaringer ift Magnum, flere foretrekker heller de noe rimeligere D-352 og CS-122 fremfor Magnum. Selv har jeg ikke hørt Magnum i anlegget mitt, så kan ikke uttale meg om hva det er som gjør nettopp denne kabelen "så utskjelt". Holder med Rikard her, kunne vært interessant å få høre litt mer om dette, hva som er problematisk med kabelen osv.
    Personlig syns jeg designet også er skuffende, stygg og stor sammenlignet med sine griselekre lillebrødre 352 og 122.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kamerat av meg har magnum og jeg har d-352. skal spørr om e kan låne han sine for å sjekke om e kan høre stor forskjell på mine ikon 7

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av evorkahn
    kamerat av meg har magnum og jeg har d-352. skal spørr om e kan låne han sine for å sjekke om e kan høre stor forskjell på mine ikon 7

Glimrende, det hadde absolutt vært interessant å sjekke ut nærmere

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Teatrack !!!!!

Blei et sett med VDH Teatrack på meg i dag, ferdig terminert med QED AirLock.
    Umiddelbare forskjeller fra mine tidligere Nordost Wyzard er litt roligere diskant, anelse tightere i nedre register, akkurat hva jeg ønsket meg

Tok for sikkerhets skyld en ny kalibreringsrunde med audyssey.(Skal også sies at jeg har byttet dempeputer under høytalerene også, da spikes overhode ikke fungerer hos meg) så nå er det tid for litt filmtitting 8)

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blei et sett med VDH Teatrack på meg i dag, ferdig terminert med QED AirLock.
    Umiddelbare forskjeller fra mine tidligere Nordost Wyzard er litt roligere diskant, anelse tightere i nedre register, akkurat hva jeg ønsket meg

Tok for sikkerhets skyld en ny kalibreringsrunde med audyssey.(Skal også sies at jeg har byttet dempeputer under høytalerene også, da spikes overhode ikke fungerer hos meg) så nå er det tid for litt filmtitting 8)
    Herlig, gratiss med gromme kabler fra VDH:-D

Forskjellene du bemerker er klassiske lydmessige tegn fra en VDH kabel, egenskaper jeg liker svært godt, spesielt en mer rund, fyldig og behagelig dempet diskant.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter en del timer lytting nå, vil jeg definitivt påstå at det hele virker mer harmonisk, vil nesten si et renere spekter. Så svært fornøyd

Må også tilføye at argon dempeputer i stede for spikes hos meg, var som natt og dag til dempeputenes favør.

Newcomer Stian B-L sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Akershus
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da får jeg melde meg inn i klubben jeg også da!! :-) Trykket akkurat på bekreft i nettbutikken til Hifi Klubben så da er 4 meter med Van Den Hul Magnum Hybrid kabel som skal gå til mine B&W CDM-9NT fronter.

Gleder meg til å teste dem ut og KASTE FNKY kablene jeg tokk fra en bekjent!! (ÆSJ) Liker dem ikke!!!

Blir spennende å se om jeg kan høre forskjell. Har aldri testet kabler før! Altid tatt det nærmeste jeg har funnet..

Cambridge Azur 752BD - Music Angel XD800 mkIII - XTZ 99.36 mkII - XTZ 99 W10.16

Se min HiFi HER

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stian B-L
    Da får jeg melde meg inn i klubben jeg også da!! :-) Trykket akkurat på bekreft i nettbutikken til Hifi Klubben så da er 4 meter med Van Den Hul Magnum Hybrid kabel som skal gå til mine B&W CDM-9NT fronter.

Gleder meg til å teste dem ut og KASTE FNKY kablene jeg tokk fra en bekjent!! (ÆSJ) Liker dem ikke!!!

Blir spennende å se om jeg kan høre forskjell. Har aldri testet kabler før! Altid tatt det nærmeste jeg har funnet..

Jeg tipper du vil få deg en ahaopplevelse når du får Magnum i hus Meget gode kabler og lyd for pengene dette.

Forøvrig beste kabelen du får på løpemeter uterminert fra VDH. Neste steg opp så er det fabrikkterminerte modeller som gjelder.

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte meg 5meter med VAN DEN HUL The CS-122 HYBRID kabel idag Skal
    terminere 2stk 2,5meter lengde og bruke dem til fronthøyttalerene8)
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runefalk
    Kjøpte meg 5meter med VAN DEN HUL The CS-122 HYBRID kabel idag Skal
    terminere 2stk 2,5meter lengde og bruke dem til fronthøyttalerene8)
    Gratulerer med CS-122 hybrid, samme høyttalerkabel som jeg har

Kom gjerne tilbake med lytteinntrykk etterhvert!

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det Har ikke fått dem enda,får dem vel om et par dager.Blir spennende
    og prøve dem:-DHar også et par VAN DEN HUL THE WATERFALL HYBRID RCA
    kabler som jeg bruker mellom effekt og receiver som jeg er veldig fornøyd med.
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg fikk VAN DEN HUL The CS-122 HYBRID i posten idag og så lurte jeg på når jeg
    skal bruke banan-plugger på de om kullfibere i kabelen også skal inn på banan-
    pluggen eller om det er bare er et Isoleringsmateriale:-?

Side 9 av 11 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •