Parasound entusiastene - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 30 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 592
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har hatt 2 stk P7 første gangen på klipsch systemene jeg hadde og a21 og nå på monitor audio gs 20 med a51. Jeg må si forskjellen mellom onkyoen og p7 var ikke volsom men den var der og p7 er en flott forsterker til den relativt lave prisen. Men etter at jeg fikk inn jc2 har jeg virkelig fått et helt nytt anlegg forskjellen er enorm i mitt anlegg, uansett hva andre måtte mene eller erfare. Prismessig er det så klart et sprang opp til 45 000 som den nye jc2 koster men dette er helt klart verdt det for meg

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten å få dette til å bli en kabeldebatt så har jeg også fått låne med meg kimber monocle xl og de superdyre kimber select 6068. Skeptiker som jeg er blir det spennende å få testet om det er noen forskjeller, og bare for å ha sagt det jeg kommer nok ikke til å investere så mye penger i en kabel, men blir gøy å teste litt på den nye riggen.

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men er det slikt at p7 gir en mer vintage, musikalsk sound. Mens jc2 gjengir lyden mer korrekt ? uansett gratulerer med oppgraderingen sikler på en p7 selv, da jc2 med Bypass blir litt for dyr
    Min tråd

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b3nd1k
    men er det slikt at p7 gir en mer vintage, musikalsk sound. Mens jc2 gjengir lyden mer korrekt ? uansett gratulerer med oppgraderingen sikler på en p7 selv, da jc2 med Bypass blir litt for dyr
    Ja men virker som det er mye mer sprut og trøkk her nå, p7 har jo en del mer funksjoner og kan jo kjøre alle kanalene balansert mens jc2 er en rendyrket pre

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Uten å få dette til å bli en kabeldebatt så har jeg også fått låne med meg kimber monocle xl og de superdyre kimber select 6068. Skeptiker som jeg er blir det spennende å få testet om det er noen forskjeller, og bare for å ha sagt det jeg kommer nok ikke til å investere så mye penger i en kabel, men blir gøy å teste litt på den nye riggen.
    Da kan jeg love deg du får hakeslepp ang hva Selectkabelen leverer. Har selv Monocle XL og den er god, men Select kabelen høres ut som du har oppgradert elektronikken noen hakk
    Men den er jagge dyr.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Da kan jeg love deg du får hakeslepp ang hva Selectkabelen leverer. Har selv Monocle XL og den er god, men Select kabelen høres ut som du har oppgradert elektronikken noen hakk
    Men den er jagge dyr.
    Ja spilte litt med den i stad og fy for en rasphet og trøkk det var i bunn, men tror jeg heller kjøper meg en ny bil eller noe haha. Det er en forskjell men ikke stor nok til å forsvare prisen, byttet kjapt over så jeg ikke ble hekta:twisted:

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja spilte litt med den i stad og fy for en rasphet og trøkk det var i bunn, men tror jeg heller kjøper meg en ny bil eller noe haha. Det er en forskjell men ikke stor nok til å forsvare prisen, byttet kjapt over så jeg ikke ble hekta:twisted:
    Hehe, ny bil ja Ser den. Den forsvarer ikke prisen nei, men at den er bra er det ingen tvil om.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er på jakt etter sort nc 2125, om noen kommer over en så skrik ut!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg spilt kontinuerlig i hele dag jc2 er helt klart den største forbedringene jeg noensinne har hatt i anlegget alt låter bare ekstremt mye bedre enn tidligere, selv halvdårlige inspillinger er plutselig helt ok å sitte å høre på. Bare å glede seg til Halo cd spillern kommer på markedet.

Newcomer Lokee sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg spilt kontinuerlig i hele dag jc2 er helt klart den største forbedringene jeg noensinne har hatt i anlegget alt låter bare ekstremt mye bedre enn tidligere, selv halvdårlige inspillinger er plutselig helt ok å sitte å høre på. Bare å glede seg til Halo cd spillern kommer på markedet.
    Har selv JC2. En meget potent pre dette Du får nok mange fine lytte kvelder med den

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    Vurderer ett forsterkersett med for og effektforsterker, som skal bli brukt i første omgang på Tannoy Eyris DC1, som kansje byttes ut med Tannoy Revolution Signature, Dali med bånddiskan eller Patos Lyric.

Da lurer jeg på om det er noen av disse som Para NC passer spesielt bra eller dårlig med, jeg er jo på jakt etter forsterkersett jeg kan ha ei stund.

Andreas

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det veldig stor forskjell på Halo og new classic serien?

Med tanke på lydklang (farge)
    og detaljnivå

Active
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får melde meg inn i klubben. Men jeg synes trafoen lager for mye lyd. Skal den være musestille? Jeg sitter i sofaen som er 2-3 meter unna og hører trafoen.

En Parasound A-23.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av åttitre
    Får melde meg inn i klubben. Men jeg synes trafoen lager for mye lyd. Skal den være musestille? Jeg sitter i sofaen som er 2-3 meter unna og hører trafoen.

En Parasound A-23.

Min A21 er helt musestille, kan hende jeg hører noe vis jeg legger øret intill. Men det har jeg ikke prøvd. Kanskje få sjekket den ut?

Eller prøvd den hos en venn, kan være strømnettet ditt. Mener å huske at jeg leste noe sånt her for litt siden.
    Min tråd

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

En Parasound A-23.
    Har akkuratt det samme problemet. Tror det er strømnettet mitt, da den er helt stille andre steder. Sendte den selv til rep og de sa at det ikke var noe uvanlig lyd i den.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crimar
    Har akkuratt det samme problemet. Tror det er strømnettet mitt, da den er helt stille andre steder. Sendte den selv til rep og de sa at det ikke var noe uvanlig lyd i den.
    Da husket jeg riktig
    Min tråd

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

En Parasound A-23.
    Om du sliter med støy ville jeg kontaktet NCMS for dette problemet, de skal ikke lage støy så det kan være greit å ta kontakt for å rette oppi det.

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Om du sliter med støy ville jeg kontaktet NCMS for dette problemet, de skal ikke lage støy så det kan være greit å ta kontakt for å rette oppi det.
    jeg har nettopp gjort det og fikk bare en regning tilbake uten at de hadde gjort noen ting.

Active
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Helt ny, så synes dette er rart. Ingen andre komponenter har dette problemet. Lav summing ved standby og for høyt ved påslått tilstand.

Ringer de i morgen og høre hva de sier. Rimelig skuffa hvertfall!

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crimar
    jeg har nettopp gjort det og fikk bare en regning tilbake uten at de hadde gjort noen ting.
    Ok, hvis det er kun strømnettet som lager støyen så får man ikke gjort så mye annet med det desverre. Vet om en som hadde brumming på en 2250 og han fikk byttet trafoen, om det ikke hjelper samme hva man gjør så må man sende inn. Er greit å prøve seg litt frem, ellers er det en veldig kjedelig sak å ha ting som durer i lengden.

Side 11 av 30 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •