Klipsch Heritage series:) - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 18 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 346
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Farge?
    tror de er walnut. så sånn ut på bilde, fått fristende tilbud på ls ll også nå:-D

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    tror de er walnut. så sånn ut på bilde, fått fristende tilbud på ls ll også nå:-D
    Valnøtt er faktisk fargen jeg kunne vurdert bortsett fra sort. Ls2 å? Svarte altså.. Hvor finner du de? Jeg leter daglig etter annonse skal dukke opp på ls2!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Valnøtt er faktisk fargen jeg kunne vurdert bortsett fra sort. Ls2 å? Svarte altså.. Hvor finner du de? Jeg leter daglig etter annonse skal dukke opp på ls2!

hehe de finner meg, har fått melding fra en som vurderer salg, fortene fant jeg via 3 mann som visste om ett par som ikke var annonsert

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Høres fristende ut men kan vel se det ann et par dager ang de andre paret,ganske stor forskjell i pris men send meg evt pm hvis vi må bestemme noe raskt
    Det haster ikke for min del. Jeg driver og sparer til RC64II, men kan lett gå for en Heresy i stedetfor.

Men vil ikke kjøpe et par, bare en.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skalle
    Det haster ikke for min del. Jeg driver og sparer til RC64II, men kan lett gå for en Heresy i stedetfor.

Men vil ikke kjøpe et par, bare en.
    tips til evnetuell løsning, skalle kjøpe heresy lll, skal være bedre enn ll, og selg
    1 stk heresy ll til eddie

vil bare forbeholde meg retten til å tenke over 1 døgn om heresy lll blir en mellomstasjon på vei til ls eller cornwall

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tips til evnetuell løsning, skalle kjøpe heresy lll, skal være bedre enn ll, og selg

vil bare forbeholde meg retten til å tenke over 1 døgn om heresy lll blir en mellomstasjon på vei til ls eller cornwall
    Det er en mulighet ja.

Og tenk i vei. det er ingenting som haster for min del.

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

blir å bruke 2x100 klasse a rørwatt fra mcintosh
    Dette er en perfekt match til klipsch og gjengir lyden jeg liker den litt fete amerikanske Så du skrev noe om redd for at la scala ble for tett di tåler helt ned til 2 meter mellom høytalerene uten at det blir dårlig anbefalt avstand 2-6 meter

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det med plass er noe jeg har lagt merke til at flere cornwall eiere nevner som ett stort pluss, og jeg er redd la scala vil stå for tett hos meg, cornwall har vel en god åpen mellomtone den og? kanskje bassen som maskerer noe?
    Mange glemmer kanskje, eller ikke vet at La scala også er konstruert for å skulle være plasserings vennlige i forhold til Horn. Det er derfor di har fått bak veggen og er rett frem. 2-6 meter mellom høyttalerene er den anbefalte avstanden for Heritage serien. La scala II krever litt mer rom enn cornwall III men slik er det nesten alltid når man går for større høyttalere. Cornwall III har et meget godt mellom område og jeg synes få høyttalere spiller bedre live og med et slikt trykk og fun faktor Cornwall III gjør i sin prisklasse.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Mange glemmer kanskje, eller ikke vet at La scala også er konstruert for å skulle være plasserings vennlige i forhold til Horn. Det er derfor di har fått bak veggen og er rett frem. 2-6 meter mellom høyttalerene er den anbefalte avstanden for Heritage serien. La scala II krever litt mer rom enn cornwall III men slik er det nesten alltid når man går for større høyttalere. Cornwall III har et meget godt mellom område og jeg synes få høyttalere spiller bedre live og med et slikt trykk og fun faktor Cornwall III gjør i sin prisklasse.

takker:-D
    har forespurt en cornwall eier nå om salg og han skulle tenke saken over ett par dager

cv, kan formidle info om ls ll hvis du er seriøst interesert i handel

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ser han har de på hifisentralen nå men de er nesten for fine til å bruke som sentere hehe men pass på at ikke andre kjøper de!

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha hatt Ragwo's REL sub med høynivå inngang så ser vel for meg en liknende løsning hos meg selv Kommer vel til å ta godt vare på mine RB3 inntil videre, så blir det vel en P17B når de havner på brukten

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser han har de på hifisentralen nå men de er nesten for fine til å bruke som sentere hehe men pass på at ikke andre kjøper de!
    Uff de var snasne ja, hadde lommeboka vært litt tykkere hadde jeg kjøpt de og satt de på lager frem til jeg får et passende lytterom. :-D

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurere at jeg kjøper begge ja, og selger ene HII. Heresy 2 er vel lavere enn 3 også, og derfor bedre egna som senter.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skalle
    Lurere at jeg kjøper begge ja, og selger ene HII. Heresy 2 er vel lavere enn 3 også, og derfor bedre egna som senter.
    Hei bli enig med Jokris du så hold meg oppdadert

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bestem dere dere , jeg må avvente svar fra han med cornwall,kon ikke kjøpe heresy lll for så å få beskjed 2 dager etterpå at jeg kunne fått tak de hvis jeg ventet

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bestem dere dere , jeg må avvente svar fra han med cornwall,kon ikke kjøpe heresy lll for så å få beskjed 2 dager etterpå at jeg kunne fått tak de hvis jeg ventet
    Håper du får et fornuftig svar og pris på Cornwall, du fortjener det så ivrig som du er på dette området

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Håper du får et fornuftig svar og pris på Cornwall, du fortjener det så ivrig som du er på dette området

takk for det du, er vel kanskje mer enn middels ivrig om dagen ja, og cornwall er vel "målet" har vært en drøm å ha de i eget eie med tilhørende utstyr som kan matche de, er mye enklere å teste høytalere nå som jeg synes jeg har forsterkeri som passer min smak på plass

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha lest noen anmeldelser også av cornwall er jo ikke lysten blitt mindre

Speaker Asylum - REVIEW: Klipsch Cornwall Speakers - Kristian - April 27, 2010 at 10:14:54

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha lest noen anmeldelser også av cornwall er jo ikke lysten blitt mindre

Speaker Asylum - REVIEW: Klipsch Cornwall Speakers - Kristian - April 27, 2010 at 10:14:54
    Cornwall er meget leken og morsom høyttaler tør love deg mye god lyd og glede med di.

Selv skal jeg dra den litt lenger på forsterker siden, selv om det ikke finnes behov for det men halve morroa med denne hobbyen er jo testing så i morgen blir det test av noen Krell 750-MCX på Horna her

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal si Heresy III Gikk fort. Jaja, Får bli RC64II som senter da.(om ikke det blir noe av Heresy II handelen da) Det er jo tross alt RF7 II jeg ønsker meg i nye reiret, når jeg får opp ny garasje. Heresy blir da i stuen med platespiller og rør. Jeg må jo få testet rør.

Side 4 av 18 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •