Klipsch Heritage series:) - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 18 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 346
    Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    tror det er litt sykdom ute og går der, har ikke fått svar på min henvendelse om en an dac jeg heller + henvendelse angående atlas kabler

bør likevel være mulig å få svar på mail iløpet av 5 uker spør du meg.. Har tidligere fått svar ang RT-12d relativt kjapt, men dette er bare helt sinnsykt spør du meg..

Prøvde å være tidlig ute å få kontakt med de, ettersom jeg ville benytte anledningen når jeg først skulle mot Oslo i denne tiden, og det ville bli greit å få det til da. Fly tur/retur kun for en slik test blir jo da unødvendig - og ingen i nærheten av meg har jo verken CW eller LS, og da selvsagt ikke mulig å få testet begge..

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    bør likevel være mulig å få svar på mail iløpet av 5 uker spør du meg.. Har tidligere fått svar ang RT-12d relativt kjapt, men dette er bare helt sinnsykt spør du meg..

Prøvde å være tidlig ute å få kontakt med de, ettersom jeg ville benytte anledningen når jeg først skulle mot Oslo i denne tiden, og det ville bli greit å få det til da. Fly tur/retur kun for en slik test blir jo da unødvendig - og ingen i nærheten av meg har jo verken CW eller LS, og da selvsagt ikke mulig å få testet begge..

sant nok , håper du får det til ihvertfall og at vi får en opptur når du gjester OT neste søndag ikke minst :-D

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sant nok , håper du får det til ihvertfall og at vi får en opptur når du gjester OT neste søndag ikke minst :-D

Lørdags kamp :-) den ble flyttet fra Lørdag til søndag, og så tilbake til Lørdag igjen for en stund siden..

Men håper på god tur, god kamp og stemning og seier!
    (les: bare dumt at Rio trolig er ute av kampen, DET kan bli en stor svekkelse...)

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har pratet med audiocompaniet om mail problemer tidligere og det viser seg til tider at det kan være problemer med mail. Så jeg vil anbefale å ta en telefon til di

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Har pratet med audiocompaniet om mail problemer tidligere og det viser seg til tider at det kan være problemer med mail. Så jeg vil anbefale å ta en telefon til di

Synes de blir en lett unnskyldning, dersom det er så vanskelig for de å svare på Mail, så bør de kanskje fjerne Mail fra hjemmesiden - det er tross alt flere som har ytret vanskeligheter med å nå de.

Er heller ikke alltid jeg eller andre har mulighet å ringe de tidene de har åpent - derfor blir Mail enklest!

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes de blir en lett unnskyldning, dersom det er så vanskelig for de å svare på Mail, så bør de kanskje fjerne Mail fra hjemmesiden - det er tross alt flere som har ytret vanskeligheter med å nå de.

Er heller ikke alltid jeg eller andre har mulighet å ringe de tidene de har åpent - derfor blir Mail enklest!
    Jeg driver selv firma og har til tider samme problem pga leverandør sidens filter evt andre problemer som kan oppstå.

Eneste måte du kan være sikker på at det kommer frem er å kreve lese eller mottak bekreftelse noe alle som sender mail burde gjøre da den tekniske verden ikke alltid fungerer slik den burde

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lørdags kamp :-) den ble flyttet fra Lørdag til søndag, og så tilbake til Lørdag igjen for en stund siden..

Men håper på god tur, god kamp og stemning og seier!
    (les: bare dumt at Rio trolig er ute av kampen, DET kan bli en stor svekkelse...)

ja det så vi dessverre ihelgen

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da er jeg på vei til å handle meg ett Doxa sett til forte, blir spennede å teste, dreier seg om ett av de sist lagde setta av 70b og 012 pre

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

da er jeg på vei til å handle meg ett Doxa sett til forte, blir spennede å teste, dreier seg om ett av de sist lagde setta av 70b og 012 pre
    Spent på hva du synes om Forte,er selv veldig frustert på hvem som skal ut av de eller RF63!!!

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mister litt av grand slam og fun faktoren anbefaler å høre før kjøp

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Spent på hva du synes om Forte,er selv veldig frustert på hvem som skal ut av de eller RF63!!!
    hmmm, ikke lett tror jeg nei rf63 har kanskje større potensiale lydmessig over tid tror jeg ,men skal ikek uttale meg før jeg har hørt forte her på mc

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

oki, takker for tipset er uansett barnerommet dette skal monteres opp på, de ville ha rør men det tør jeg ikke før de er større blitt det er 3 av de som deler
    på 35 kvadrat så skal få satt de opp ordentlig til dem

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    backup planen her er å teste doxa70b på senter ht min hvis den ikke funker så godt på forte, og så kjøpe en upa 1 til til jentene eventuellt, doxa70b skal nok uansett inn på service ganske snart og gåes over

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Doxa får jo sykt skryt rundt om.Rognlien testet vel Doxa 73 og mente den hadde gått av en litt kostbar rør pre og at den kunne bli litt "kjedelig" med doxa pre

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oki, takker for tipset er uansett barnerommet dette skal monteres opp på, de ville ha rør men det tør jeg ikke før de er større blitt det er 3 av de som deler
    på 35 kvadrat så skal få satt de opp ordentlig til dem
    Til barna burde det være mer enn greit, har prøvd endel Doxa på klipsch å det spiller veldig pent, synd di ikke fikk med bunnen skikkelig. Rocke foten forsvant når jeg prøvde akkurat det settet du prater om til Chorus II. Den gangen endte jeg opp med en Parasound HCA

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Doxa får jo sykt skryt rundt om.Rognlien testet vel Doxa 73 og mente den hadde gått av en litt kostbar rør pre og at den kunne bli litt "kjedelig" med doxa pre

har lest at man bør matche pre med omhu ja,bla cj rørpre er vel anbefallt tror jeg , men dette skal uansett kunne spille greit tror jeg , og bare fint hvis det siste slammet ikke kommer med :-D

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

RF serien.....

Skal faktisk sette opp mitt første RF sett hjemme på kino rommet.
    Tenkte å teste ut RF7 II settet med sunfire sin 7x400 W som går stabilt ned til 1 ohm

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har lest at man bør matche pre med omhu ja,bla cj rørpre er vel anbefallt tror jeg , men dette skal uansett kunne spille greit tror jeg , og bare fint hvis det siste slammet ikke kommer med :-D
    Guttungen har rf52 på rommet og det er noen ganger jeg lurer på om det var lurt hehe

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Guttungen har rf52 på rommet og det er noen ganger jeg lurer på om det var lurt hehe
    Derfor lydisolerte jeg det nye huset mellom 1 og 2 etg men hjelper faktisk lite med en 15 åring med egen stereo i huset...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal faktisk sette opp mitt første RF sett hjemme på kino rommet.
    Tenkte å teste ut RF7 II settet med sunfire sin 7x400 W som går stabilt ned til 1 ohm

fytte grisen sier jeg bare, husk hørselvern

Side 10 av 18 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •