Pass Labs - Offisiell Tråd - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei dere.

Er snart lykkelig eier av Pass labs x250.5. Dette vet jeg blir en knall match med mine ht, Vienna The Kiss.
    Blir også innkjøp av ny senter. Vienna The Poetry.
    Spm mitt til dere er at jeg har i dag en x150.5 på hånda som jeg tenkte jeg kansje skulle bruke på senteren.
    Problemet?, er at senteren kunn, kommer til å bruke den ene utgangen på x150.5. Vill dette bli et problem for forsterkeren?
    Ser også at Pass har mono blokker. Er det noen som vet om disse kan kjøpes en og en, eller bare i parr?
    Håper dere kan hjelpe meg med med noen kloke svar!

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gikk gjennom eksterne harddisken idag og så disse bildene, så da tenke jeg at jeg kunne legge ut litt bilder her som tråden kan trenge.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da får jeg melde meg inn i Passklubben jeg og .

Var å hentet et monster av en Pass Labs X250.5 hos BluePower på torsdag - en av de mange meget kunnskapsrike audiofile som trakterer dette forum. Vi ble sittende en stund å høre på den og hans utmerkede Pioneer høytalere. Det ble og en titt i hans fullrigga kino med sikkert 10 sitteplasser, som jeg bare kan drømme om - Bra Kjetil !

Pass labb'n spiller nå på mine Martin Logan Vista og gjør det meget bra men den må intergeres - ikke lett å ordne plass til monsteret på 23x48x54cm og 50 kg. Tips ?

Som ingeniør må jeg altid titte inn i det jeg får - litt støv fant jeg og det er når blåst bort med trykkluft. En liten kompressor for slik bruk anbefales. Selv kjøpe jeg en på Jula for 300 kr, og den er hypping i bruk. Under huden skulte det seg kretskort med utsøkt byggekvalitet. Ikke rart kanskje til den prisen. Og så er den en varmeoven med ren klasse A drift på normale volumer. For interessert har jeg lagt med noen bilder.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Da får jeg melde meg inn i Passklubben jeg og .

Var å hentet et monster av en Pass Labs X250.5 hos BluePower på torsdag - en av de mange meget kunnskapsrike audiofile som trakterer dette forum. Vi ble sittende en stund å høre på den og hans utmerkede Pioneer høytalere. Det ble og en titt i hans fullrigga kino med sikkert 10 sitteplasser, som jeg bare kan drømme om - Bra Kjetil !

Pass labb'n spiller nå på mine Martin Logan Vista og gjør det meget bra men den må intergeres - ikke lett å ordne plass til monsteret på 23x48x54cm og 50 kg. Tips ?

Som ingeniør må jeg altid titte inn i det jeg får - litt støv fant jeg og det er når blåst bort med trykkluft. En liten kompressor for slik bruk anbefales. Selv kjøpe jeg en på Jula for 300 kr, og den er hypping i bruk. Under huden skulte det seg kretskort med utsøkt byggekvalitet. Ikke rart kanskje til den prisen. Og så er den en varmeoven med ren klasse A drift på normale volumer. For interessert har jeg lagt med noen bilder.
    Veldig morsomt at denne forsterkern går rundt om på forumet. Jeg hadde den før Bluepower og ambiance hadde den før der igjen som kjøpte den ny.

Grattis med en meget grom effekt.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Veldig morsomt at denne forsterkern går rundt om på forumet. Jeg hadde den før Bluepower og ambiance hadde den før der igjen som kjøpte den ny.

Grattis med en meget grom effekt.
    OK, det sa han ikke så mye om ...... og jeg som trodde det var fler med samme forsterker i nærområdet.

Edit: og så fant jeg denne : Klipsch RF-7, Mclntosh C220 og PassLabs X250.5 - YouTube

Nå vet jeg hvordan du har "herje" med Pass'n min :-). Tydelig at den tåler en del siden den nå, hos fjerde eier, ser ut som den kom ut av butikken i går - en riktig tanks er det.. Spiller i alle fall nydelig på min musikk som nok skiller seg vesentlig fra din ! Forøvrig var det fine bilder du hadde tatt - det var slik jeg kjente den igjen.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer Bluepower sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er en tråd som burde opp og frem i lyset.
    Legger ved noen bilder av mine produkter fra denne fabelaktige amerikanske produsenten.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •