Cerwin Vega Tråden - Side 76

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 76 av 149 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 72 73 74 75 76 77 78 79 80 86 96 106 116 126 136 146 ... SisteSiste
Viser resultater 1,501 til 1,520 av 2973
    Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Proson Stadium 10 (mener du vel?) er dog en høyttaler jeg stilller meg skeptisk til. De er omtrent en kopi av de gamle Stratego Top 10 SAH og de var grusomme. De har fått nye elementer så skal ikke si noe sikkert. Får håpe de har bygget kassa bedre også for den gamle var like god som en sigareske.
    Proson spiller ræv uansett hva man kobler de til.

Intermediate Magnus55 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    500
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lars J
    Har du dårlige erfaringer med Proson? Fortell Hører så mye bra om Proson høyttalere rundt og kring når det gjelder lyd kontra pris. Vet de ikke stiller opp mot mye dyrere saker, men siden det er såpass populært rundt omkring ville jeg da tro de skulle funke til prisen :S

Er mest lydtrykket jeg er ute etter nå, siden jeg har et par JMlab Cobalt 816 som tar seg av den roligere musikken. Men må være en høyttaler som låter "bra" på høyt volum. Ikke noe skrikende diskant osv. Må være slik som CV, at det er "behagelig". Merker med Ve 8 at de spiller høyt, men ikke så høyt at jeg får mine krav tilfredsstilt Og bassen gir seg lenge før jeg ønsker det Alt for små..

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De proson-HT'ene jeg har hørt (samt Genexxa) faller helt utenfor kategorien Hifi, Conquest med 6,5" som jeg hadde en stund hørtes ut som noe eldre budsjetthifi som var inpakket i ei tjukk thermodyne eller noe slikt. Kan like greit sette på en boomblaster. Men de så ganske lekre ut da, det skal de ha.

Hvis lyd/pris-faktoren er det eneste som teller er det vel smartest å stikke ned til bruktsjappa å kjøpe noe gammelt sarv i fra 70-tallet til en 50-lapp. Hvis de virker blir det nesten uansett god lyd i forhold til den økonomiske innsatsen. Folk må jo sette noen minstekrav til lydkvalitet.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnus55
    Har du dårlige erfaringer med Proson? Fortell Hører så mye bra om Proson høyttalere rundt og kring når det gjelder lyd kontra pris. Vet de ikke stiller opp mot mye dyrere saker, men siden det er såpass populært rundt omkring ville jeg da tro de skulle funke til prisen :S

Er mest lydtrykket jeg er ute etter nå, siden jeg har et par JMlab Cobalt 816 som tar seg av den roligere musikken. Men må være en høyttaler som låter "bra" på høyt volum. Ikke noe skrikende diskant osv. Må være slik som CV, at det er "behagelig". Merker med Ve 8 at de spiller høyt, men ikke så høyt at jeg får mine krav tilfredsstilt Og bassen gir seg lenge før jeg ønsker det Alt for små..
    Nå er dette en CV tråd, ikke proson. (Som jeg forøvrig hater som pesten!)
    Kort sagt, man får som regel det man betaler for, men med proson får man enda mindre! Dvs, hverken trykk eller lydkvalitet. Og i MINE ører er tillogmed dynavoice m65' en bedre høyttaler.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    500
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er dette en CV tråd, ikke proson. (Som jeg forøvrig hater som pesten!)
    Kort sagt, man får som regel det man betaler for, men med proson får man enda mindre! Dvs, hverken trykk eller lydkvalitet. Og i MINE ører er tillogmed dynavoice m65' en bedre høyttaler.
    Vet dette er en CV tråd, og grunnen til at jeg spør her er fordi jeg vurderer enten CV eller andre merker, og dere har prøvd CV og andre merker og kan sammenlikne. Men etter hva dere sier nå så må jeg si XLS 12 frister mest Men er redd valget faller på Ve 12 siden de er hakket billigere og har litt sansen for utseende deres Noen for og imot meninger på Ve 12 og XLS 12. Kontra pris altså.

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Check this out Magnus
    Ininity SM 155 - FINN Torget

Dette er mye høyttaler for penga, max SPL godt over 120db. Selges etter anbefaling av naboen, hehehe

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet dette er en CV tråd, og grunnen til at jeg spør her er fordi jeg vurderer enten CV eller andre merker, og dere har prøvd CV og andre merker og kan sammenlikne. Men etter hva dere sier nå så må jeg si XLS 12 frister mest Men er redd valget faller på Ve 12 siden de er hakket billigere og har litt sansen for utseende deres Noen for og imot meninger på Ve 12 og XLS 12. Kontra pris altså.
    Jeg ville prøvd XLS12 ,som visstnok ikke skal ha samme problem som VE12F med f.eks overdreven diskant og bass.
    Dessuten har VE12F kun fokus på "bromlebass" ,noe som blir vel slitsomt i lengden. Missforstå meg rett, det er festlige høyttalere og de kan spille relativt høyt. Men til lytting til musikk kommer kvaliteten for kort.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    500
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AV-Fallet
    Check this out Magnus
    Ininity SM 155 - FINN Torget

Dette er mye høyttaler for penga, max SPL godt over 120db. Selges etter anbefaling av naboen, hehehe
    Ja det var saker! For store egentlig, men utrolig hva man får plass til om man først vil Men problemet blir vell stakkars mor, som ser helst at Ve 8 skal komme seg lang f***. Men skal da prøve med, selv om det er TVILSOMT at det vil lykkes. Men hva er nyprisen på disse? Og er ikke Ininity mer ren og pen lyd enn trøkk og moro? Og er prisen verdt å slå til på?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det var saker! For store egentlig, men utrolig hva man får plass til om man først vil Men problemet blir vell stakkars mor, som ser helst at Ve 8 skal komme seg lang f***. Men skal da prøve med, selv om det er TVILSOMT at det vil lykkes. Men hva er nyprisen på disse? Og er ikke Ininity mer ren og pen lyd enn trøkk og moro? Og er prisen verdt å slå til på?
    SM-155 var vel CV sin "argeste" konkurent når AT-100/DC15 herjet?! Tror nok ikke det der er noe dårlig kjøpt . Infinity svikter veldig sjeldent!

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er det for et utsagn?.

Makan til BS

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SM-155 kan annbefales på det varmeste! Spiller utrolig pent og øredøvende høyt.
    De tåler ikke fullt så mye juling som CV grunnet noe svakere driver etc men uansett vanvittig gode.

Edit: fjernet unødvendig kommentar skrevet i provakasjonens hete.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    500
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SM-155 kan annbefales på det varmeste! Spiller utrolig pent og øredøvende høyt.
    De tåler ikke fullt så mye juling som CV grunnet noe svakere driver etc men uansett vanvittig gode.

Så sant ikke LarsJ har hatt de oppi r*va også. Da er det bare dritt uansett forsterker.
    Vanvittig spennende disse høres ut Tror jeg må slå til med et par Bambi øyne for å overtale min mor :P

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Makan til BS
    Vel, det er min erfaring med proson ,både selv-eid og på lytterunder hos andre som har proson. Sorry mac, men jeg liker ikke det som kommer ut av høyttalerne demmes.

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt mer OT.

Jeg testet Proson Reality 62 DS på McIntosh og satt på en Allan Tayler CD og jeg gikk i sjokk på hvor bra de kunne spille til den prisen.

Jeg solgte dem for 500 kr og det var ett kupp.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Makan til BS
    Og hva **** plager det deg at jeg har en HELT annen mening om "produktet" proson leverer en den du selv har! Forbanna idiot!

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og hva **** plager det deg at jeg har en HELT annen mening om "produktet" proson leverer en den du selv har! Forbanna idiot!
    Fordi du ganske tydelig ikke vet hva du snakker om. Om du har prøvd en eller 2 forskjellige Proson og har vært misfornøyd med de betyr det ikke at alt de lager er søppel.

Hvem tror du lager Dynavoice'ene dine?

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    500
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns nå det går ann å ta seg sammen litt. Sånn barnslig krangling hører ikke hjemme her. (Og dette kommer fra en 16 åring..) Forskjellige meninger, greit nok. Men måten man sier det på kunne vært en smule bedre..

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns nå det går ann å ta seg sammen litt. Sånn barnslig krangling hører ikke hjemme her. (Og dette kommer fra en 16 åring..) Forskjellige meninger, greit nok. Men måten man sier det på kunne vært en smule bedre..
    Enig. Redigert litt i en tidligere og litt unødvendig kommentar.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    500
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig. Redigert litt i en tidligere og litt unødvendig kommentar.
    Godt

Ser ut som det funket med Bambi øyne. Om de ikke er solgt og er i topp stand vil de antagelig komme i hus snart Litt usikker på om jeg skal kvitte meg med både Ve 8 og JMlab høyttalerne da :S Får vell se ann hvordan de låter om de kommer i hus

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt

Ser ut som det funket med Bambi øyne. Om de ikke er solgt og er i topp stand vil de antagelig komme i hus snart Litt usikker på om jeg skal kvitte meg med både Ve 8 og JMlab høyttalerne da :S Får vell se ann hvordan de låter om de kommer i hus
    Gratulerer med nye høyttalere. Du blir nok ikke skuffet!

Side 76 av 149 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 72 73 74 75 76 77 78 79 80 86 96 106 116 126 136 146 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •