Cerwin Vega Tråden - Side 61

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 61 av 149 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 57 58 59 60 61 62 63 64 65 71 81 91 101 111 121 131 141 ... SisteSiste
Viser resultater 1,201 til 1,220 av 2973
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Magnus55
    Så for å snakke om Cerwin Vega igjen da; Hva synes du om subben?
    Den er helt grei. Skulle gjerne hatt noe som gikk dypere til film. Har fundert på å bytte den ut med en SVS i lengere tid men plass og andre prioriteringer har gjort at det har latt vente på seg.

Jeg fikk min meget pent brukt til 2500,- så da valgte jeg å slå til. Og til den prisen er den utvilsomt en kurrant sub. Men man har selvfølgelig XTZ 99 W12 som jeg mest sannsynlig ville ha gått for om jeg kjøpte nytt på den tiden. Passer bedre i stua.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dea
    hei godtfolk.har fått meg ett sett med 1515 i svært god stand og alt orginal.de følgte det med ein nad 208.driver settet heilt greit.la ut ein tråd ang nad 208 og da fikk eg ein hyggelig tilbakemelding om ein som hadde ein 208 for salg.så nå har eg straks 2 stk:lol: .er det noken som veit den optimale koblings prosedyren på 2x nad 208 og 1515.
    bilder hadde vert optimalt.

takker stort på forrhånd
    Sleng ut noen bilder av skjønnhetene din da vel. Vi liker alltid å se klassikere i god stand.

Intermediate Magnus55 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    500
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei godtfolk.har fått meg ett sett med 1515 i svært god stand og alt orginal.de følgte det med ein nad 208.driver settet heilt greit.la ut ein tråd ang nad 208 og da fikk eg ein hyggelig tilbakemelding om ein som hadde ein 208 for salg.så nå har eg straks 2 stk:lol: .er det noken som veit den optimale koblings prosedyren på 2x nad 208 og 1515.
    bilder hadde vert optimalt.

takker stort på forrhånd
    Har aldri vært så heldig å fått hørt et par med 1515 ennå Men må si de er pure gold å se på. Finnes ikke tøffere Cerwin Vega høyttalere å se på! Så enkelt bygd opp i prinsippet, men det er noe med den som gjør den så utrolig rå! Og med så mye ros fra CV fans må jeg bare høre et par en dag

Bilder takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Innkjøp av -CV

Hei:-D , er det noen som har no erfaring med disse front høyttalerene, CV-VE12F, også hadde jeg tenkt meg VE-28sx:-D. Har tenkt meg ut Denon forsterker 2311..., takk for innspill.

Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

re;

Sitat Opprinnelig postet av kveldulv38
    Hei:-D , er det noen som har no erfaring med disse front høyttalerene, CV-VE12F, også hadde jeg tenkt meg VE-28sx:-D. Har tenkt meg ut Denon forsterker 2311..., takk for innspill.
    Med mindre du har planer om bare å spille høyt ville jeg vurdert XLS serien istedet, som visstnok skal ha musikalske egenskaper også.

edit; ment til VE12F

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lars J
    Med mindre du har planer om bare å spille høyt ville jeg vurdert XLS serien istedet, som visstnok skal ha musikalske egenskaper også.

edit; ment til VE12F
    +1 xls12 er meget bra. Samt xls28(dog er det noen som mener den ikke er så god) er god i mindre rom. Da den har mindre elementer.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    500
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    +1 xls12 er meget bra. Samt xls28(dog er det noen som mener den ikke er så god) er god i mindre rom. Da den har mindre elementer.
    XLS-28 er å anbefale. Hardere bass enn i VE. Men tror nok det maximale lydtrykket kan bli litt mer med Ve-12 enn XLS-28. Men XLS-28 er mer behagelige å høre på når man spiller både høyt og lavt. Ve blir lett slitsomme. Mellomtone og diskant blir bare en smæla med grøt på høyt volum.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    500
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må legge til at XLS-28 og XLS-12s er et godt valg. Hmm.. Nå fikk jeg veldig lyst til å bytte ut anlegge mitt igjen :S Får håpe jeg får ristet tanken ut av hode igjen. Har byttet så altfor mye i det siste.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnus55
    Må legge til at XLS-28 og XLS-12s er et godt valg. Hmm.. Nå fikk jeg veldig lyst til å bytte ut anlegge mitt igjen :S Får håpe jeg får ristet tanken ut av hode igjen. Har byttet så altfor mye i det siste.
    Meget skummelt det der. Er også bitt av byttebasillen. Kjøpte meg et par nye AL-1000 for en del år siden. Så solgte jeg de, noe jeg angret bittert på. Så jeg kjøpte et brukt par for 3 år siden. Så solgte jeg de igjen. Og nå angrer jeg bittert igjen. Tviler på at jeg finner et så strøkent par som de jeg hadde brukt nå om dagen. Men har jeg litt ekstra cash en dag og kommer over et strøkent par kommer jeg til å kjøpe de igjen. Og da selger jeg de IKKE igjen!

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både byttebasillen og oppgraderingssyken er vel ting som smitter gjennom forumaktivitet.

Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ja

Sitat Opprinnelig postet av AV-Fallet
    Både byttebasillen og oppgraderingssyken er vel ting som smitter gjennom forumaktivitet.
    ,det er smittsomt som pesten!

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AV-Fallet
    Utvilsomt... Har funnet ut at jeg vil oppgradere NAD 218'en min med en T-amp idag...

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Utvilsomt... Har funnet ut at jeg vil oppgradere NAD 218'en min med en T-amp idag...
    Veldig spent på dine ord om denne Tampen .

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken T-amp skal du ha?

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Veldig spent på dine ord om denne Tampen .
    Da bør du være tolmodig. Jeg fant ut idag at jeg ville bytte ut men jeg kommer ikke til å gjøre det idag. Anlegget den skal brukes på står fremdeles lagret på loftet hjemme hos fattern. Først må jeg få meg et sted jeg kan bruke anlegget. Kommer nok til å kjøpe forsterkeren før den tid skjer men da blir det minimalt med stresstesting og den vil kun bli sporadisk kjørt på Klipsch'ene.

Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Hvilken T-amp skal du ha?
    Litt usikker. Men det som frister mest forløpig er TSA 2200 eller D3400. Sistnevnte har noen vanvittige tall.. Nesten for gode til å være sant selv for klasse-D. Ihvertfall iforhold til prisen

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har ett par cerwin vega ve 15 og en cerwin vega a1,5kw2 effektforsterker, lurer på om den spiller i 4 ohm eller om den spiller i 8 ohm vet ikke helt hvordan jeg skifter det, og er det bra att den ligger og hopper på Limit?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

cerwin vega cls 215

jeg var og så på et par cls 215 så veldig fine ut for hakk og sånn.nesten ikke brukt.for cls 215 og cerwin vega 2,6 kw.2 og nad cd spiller helt ny.anlegget var nesten ikke brukt. alder ca 2,5 år.og det var med forsikring.han skulle ha 14000 kr for det.hva er det vært.har aldri hatt cls 215 har ikke di et dårlig rykte på seg.:-?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Sleng ut noen bilder av skjønnhetene din da vel. Vi liker alltid å se klassikere i god stand.
    er jo bare plass til 970kb bildestørrelse på innlegg.er ingen hyler på pc men noken ideer?

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er jo bare plass til 970kb bildestørrelse på innlegg.er ingen hyler på pc men noken ideer?
    bruk f.eks. ACDSEE til å konvertere/komprimere bildet.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    500
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pleier bare å legge bildene inn på Paint. Og minsker størrelsen på bildene. Sikkert ikke den beste måten å gjøre det på, men enkelt :P

Side 61 av 149 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 57 58 59 60 61 62 63 64 65 71 81 91 101 111 121 131 141 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •