Cerwin Vega Tråden - Side 145

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 145 av 149 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 135 141 142 143 144 145 146 147 148 149 SisteSiste
Viser resultater 2,881 til 2,900 av 2973
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Vebjørn CW! V-15F
    Halla! Er ganske ny på forumet her. Lurer på om en Nad C275Bee drar mine Cerin Vega V-15F greit? Har tenkt litt på Nad 216 og, men ville det holde? Har ikke tenkt å maxe de, men spille høyt skal jeg
    Nad C375 og C275 brokoblet bør kunne gi bra med mat til enhver 15" fra CV.
    Hadde selv forgjengeren 372 og 272 brokoblet på E-715 for noen år siden, og det ga mer en nok trykk.

Hvis ikke har CV egne forsterkere til en god penge på HFK

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MB-S124
    Et triks er vel å sette den i lytteposisjon og høre hvor i rommet bassen gjemmer seg. Bassen skal såvidt jeg vet settes der hvor det er mest bass.
    NEi. Den skal settes der den er jevnest og ikke ha noen ustikkende frekvenser!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var hfa-21 i hus. legger ut bilder senere idag.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fil størelsen ble desverre for sror. Kan ikkje legge ut ildrr, viss dere ikkje veit om nokon triks som kan hjelpe.

Newcomer Boyka sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av larsi239
    fil størelsen ble desverre for sror. Kan ikkje legge ut ildrr, viss dere ikkje veit om nokon triks som kan hjelpe.
    '
    Paint - Endre størrelse.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bilder

Sitat Opprinnelig postet av Boyka
    '
    Paint - Endre størrelse.
    Takker: her er bildene av hfa-21

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Halla folkens. Har en NAD C355BEE og fjernkontrollen har beggynnt å streike helt. Eller rettere sagt en knapp... Og det måtte selvfølgelig være volum opp knappen. Har fungert slik at den ikke funker og hvis jeg slår litt på den så funker den, men nå er den helt død.

Noen som vet hvor jeg får kjøpt en kontroll som passer til 355?
    Har forstått det slik at denne passer til alt: NAD HTR 8 Fjernkontroll | Hi-Fi Klubben men den er jo sviiiindyr. Trenger bare å skru volum opp og ned. HJELP!!!

Intermediate eriko86 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teehboss
    Halla folkens. Har en NAD C355BEE og fjernkontrollen har beggynnt å streike helt. Eller rettere sagt en knapp... Og det måtte selvfølgelig være volum opp knappen. Har fungert slik at den ikke funker og hvis jeg slår litt på den så funker den, men nå er den helt død.

Noen som vet hvor jeg får kjøpt en kontroll som passer til 355?
    Har forstått det slik at denne passer til alt: NAD HTR 8 Fjernkontroll | Hi-Fi Klubben men den er jo sviiiindyr. Trenger bare å skru volum opp og ned. HJELP!!!
    Hvilken som helst Logitech Harmony kan erstatte fjernkontrollen din. Sjekk Finn, mye å velge imellom.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da hi-fi interessen ble vekket litt sånn plutselig mens jeg satt og øvde på en prøve vurderer jeg nå og kjøpe inn noe nytt
    Tenkte meg en ny sub kanskje? den jeg har sett mest på er xtz 12.16, så først lurte jeg på om 12.18 modellen er mye bedre?
    Og det andre var at jeg fant en billig xti 4000 på finn (5k) fikk veldig lyst til og høre om selgere kunne sende den. ville det vært en merkbar oppgradering fra en nad c275bee på et par ve-12?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forsterker råd

Morn igjen! Begynner å haste ganske nå for forsterkeren jeg har synger på siste verset..... Jeg skal kjøpe brukt. Har tenkt på en god del forskjellige NAD´er. Jeg har et par CW V-15f. Som sagt har jeg tenkt på 218 eller 208, men de er vanskelige å oppdrive i nærheten(gidder liksom ikke å kjøre bil i 5t....) Noen som har noen erfaringer med billebro og deres effektforsterkere? Har tenkt til å bruke ca3-5tusen. Linker hadde vært fint. Har tenkt meg et oppsett med effektforsterker og forforsterker. Jeg håper noen kommer med noen gode forslag. Takk for svar

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nei til Billebro!!!

Morn igjen! Begynner å haste ganske nå for forsterkeren jeg har synger på siste verset..... Jeg skal kjøpe brukt. Har tenkt på en god del forskjellige NAD´er. Jeg har et par CW V-15f. Som sagt har jeg tenkt på 218 eller 208, men de er vanskelige å oppdrive i nærheten(gidder liksom ikke å kjøre bil i 5t....) Noen som har noen erfaringer med billebro og deres effektforsterkere? Har tenkt til å bruke ca3-5tusen. Linker hadde vært fint. Har tenkt meg et oppsett med effektforsterker og forforsterker. Jeg håper noen kommer med noen gode forslag. Takk for svar
    Hei, du burde kansje øke budsjettet med eit par tusen for å få eit optimalt oppsett. Cxa 8 og ein god preamp vil bli det beste. Viss det går med integrerte løsninger kan du prøve å skaffe deg noen av nad's kraftigere forsterkere. Ein brukt c375 eller c372 kan vel klare å drive de. Billebro er definitivt ikkje veien å gå!! Søk litt på forumet så forstår du kvifor. Håper det hjalp

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Drar for å se på en Nad 218 og Nad 917 i morra. Det burde vel funke greit sammen? Var ganske grei pris, så satser på at det blir bra

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Endelig ny forsterker! :=)

Da var Nad 218 og 917 i hus! Er nesten som en drøm å høre på musikk nå enn det var med pioneeren...... Spellær gromt så det holder Har bare ett lite problem, fikk med en Nad 512 på kjøpet, men lyset funker ikke i displayet.. Noen som har erfaringer med dette eller som vet hva som kan være feilern? Spilleren fungerer som det skal ellers, er bare det ene problemet som irriterer meg litt se,hehehe

Active Mikaelft sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    384
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Refoam og recone?

Hei. Noen her som har refoamet og/eller reconet sine Cerwin Vega?

Mine er ikke skadet, men jeg synes bassen på DC12 er litt myk når jeg presser den inn (i forhold til subben). Så kanskje en refoam og/eller recon vil gjøre bassene harde igjen?

Skal og "trekke opp" høyttalerkassene da de har fått litt transportskader.. tenkte å bruke DC FIX black wood grain.
    ---
    Onkyo & Cerwin-Vega hjemmekino
    http://avforum.no/myhometheater/mikaelft

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mikaelft
    Hei. Noen her som har refoamet og/eller reconet sine Cerwin Vega?

Mine er ikke skadet, men jeg synes bassen på DC12 er litt myk når jeg presser den inn (i forhold til subben). Så kanskje en refoam og/eller recon vil gjøre bassene harde igjen?

Skal og "trekke opp" høyttalerkassene da de har fått litt transportskader.. tenkte å bruke DC FIX black wood grain.
    Bytt den røde ringen på dem.kjøp på ebay.
    Da blir de stive igjen.

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...fikk med en Nad 512 på kjøpet, men lyset funker ikke i displayet.. Noen som har erfaringer med dette eller som vet hva som kan være feilern? Spilleren fungerer som det skal ellers, er bare det ene problemet som irriterer meg litt se,hehehe
    Det var vanlig at displayet røk på disse spillerene, ett eller annet med at spenningen var for høy.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått i ett super strøkene par cerwin Vega dc 12 kassene og elementene ser ut som nye helt sykt kor ny dem ser ut ... Har nå et par dali 109 te salgs.

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer johno. dc12 er en konge høyttaler og det er ikke lett og få tak i noen som er strøkne.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dimacruz
    Gratulerer johno. dc12 er en konge høyttaler og det er ikke lett og få tak i noen som er strøkne.
    det er sant alt virker til og med baksiskanter ( har ekstra av de fra før også ) tror jeg skal beholde disse ja

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av johno
    det er sant alt virker til og med baksiskanter ( har ekstra av de fra før også ) tror jeg skal beholde disse ja
    DC 12 sine bakdiskanter er et ganske svakt ledd, og veldig få DC 12 med disse intakt. Så du har vært heldig.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Side 145 av 149 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 135 141 142 143 144 145 146 147 148 149 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •