SVS-Venner - Side 53

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  5
Side 53 av 91 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 49 50 51 52 53 54 55 56 57 63 73 83 ... SisteSiste
Viser resultater 1,041 til 1,060 av 1807

Tråd: SVS-Venner

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    For noen blir en Ultra litt for mye
    BLASFEMI! Jeg stemmer deg herved utestengt fra forumet i 7 dager og 7 netter!

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Truls
    BLASFEMI! Jeg stemmer deg herved utestengt fra forumet i 7 dager og 7 netter!
    HAHA!! Det var en grunn at jeg solgte min til JanThomas :P Fikk ikke brukt den oppimot dens potensiale så jeg så ingen grunn til å beholde den.

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HAHA!! Det var en grunn at jeg solgte min til JanThomas :P Fikk ikke brukt den oppimot dens potensiale så jeg så ingen grunn til å beholde den.
    Holder lenge med en PC-12plus her iallefall. Er jo såvidt jeg har på no volum på suben, og enda spiller det spinnvilt her, så en Ultra blir det nok ikke med det første. :-) Kanskje en plus til? ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva vill dere anbefale av sub til dali høytalere? icon mk2 serien. Driver og ser på SVS PB10-NSD, men også SVS PC12-NSD...

Var noen som anbefalte meg 10" pga den slår kjappere osv, at den passer bedre til dali ikon mk2 pga lite bass i dem eller noe....

Intermediate JanThomas sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Skal jeg være dønn ærlig så har jeg ikke brukt den på 3dager! er jo som en treningsøkt å se film med denne saken! må sitte å holde meg fast i sofaen omtrent!

Kan jo ikke skru ned til bare "litt" bass! slik funker det ikke her i heimen!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B&W'Eier
    Holder lenge med en PC-12plus her iallefall. Er jo såvidt jeg har på no volum på suben, og enda spiller det spinnvilt her, så en Ultra blir det nok ikke med det første. :-) Kanskje en plus til? ;-)
    Nå er det vel ikke anbefalt å stille gain noe særlig høyere en 12 da

Men her er det altfor mye uansett!

126db blir litt for voldsomt til tider, og for naboene! Fikk finger`n av naboen to dager etter subben kom i hus

Trenger jeg bokstavelig talt det pc13ultra gir? Nei! bruker jeg det? Nei! men må jeg bare ha muligheten? JA!!

Og følelsen av å ha en værsting sub er litt god samtlige folk som trodde de hadde rå subber har blitt satt grundig på en plass!

Som de sier: Det finnes subwoofere og SUBWOOFERE!

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JanThomas
    Nå er det vel ikke anbefalt å stille gain noe særlig høyere en 12 da

Men her er det altfor mye uansett!

126db blir litt for voldsomt til tider, og for naboene! Fikk finger`n av naboen to dager etter subben kom i hus

Trenger jeg bokstavelig talt det pc13ultra gir? Nei! bruker jeg det? Nei! men må jeg bare ha muligheten? JA!!

Og følelsen av å ha en værsting sub er litt god samtlige folk som trodde de hadde rå subber har blitt satt grundig på en plass!

Som de sier: Det finnes subwoofere og SUBWOOFERE!
    Hehe, sant nok, men uansett. Seff, om man har muligheten er jo valget veldig enkelt :-D Men for min del, så holder plus'n ei stund tror jeg, for en til plus er nå planen etter alt det andre er handlet inn.(Sur.høyttalere center og nye fronter og reciver)

Men for all del.. Kan hende jeg ender opp med 1stk Ultra istedet ;-)

Enig i dem. Finnes subwoofere og SUBWOOFERE, og den lista med store bokstaver holder SVS til, uten å tvile engang! :-D

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trodde du hadde fult surround fra før Thomas?

Nå har den samtalen deres gjort sitt på meg, blir å oppgradere på subbfronten iløpet av vinteren

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nå har den samtalen deres gjort sitt på meg, blir å oppgradere på subbfronten iløpet av vinteren
    Finnes det noe som er noe særlig oppgradering fra ED'ene dine altså? :P Slenge ett par ultra inn i oppsettet i tillegg? :P

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nei, ikke riktig enda gitt, men jeg har filmlyd som tilfredstiller det behover enda heldigvis etter suben kom på plass, men reciver kommer veldig snart. Bare få et par lønninger først så en får spart opp litt kronasjer ;-)

Hahaha, shit happends

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thoge
    Finnes det noe som er noe særlig oppgradering fra ED'ene dine altså? :P Slenge ett par ultra inn i oppsettet i tillegg? :P
    er ikke sikker på hva jeg blir å suplementere med, men ultra er fristende da den har mye ytelse iforhold til hvor mye plass den tar på gulvet. Gulvplass er mangelvare:P

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er ikke sikker på hva jeg blir å suplementere med, men ultra er fristende da den har mye ytelse iforhold til hvor mye plass den tar på gulvet. Gulvplass er mangelvare:P
    Hehe, blir vel fort det med de beistene du har ja ;D Du får eventuelt stable i høyden :P

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thoge
    Hehe, blir vel fort det med de beistene du har ja ;D Du får eventuelt stable i høyden :P
    Haha +1!

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gir deg 1 måned så er du sugen på en Ultra
    For å være helt ærlig nå, JanThomas, så må jeg nesten innrømme en ting.ops:
    Tror nok PC-13Ultra er neste steg... Ikke at jeg er missfornøyd med PC-12plus, for all del. En rå subwoofer, men jeg vil ha det råeste av det råeste når jeg endelig har kommet såppas langt opp på stigen! :lol: :

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å være helt ærlig nå, JanThomas, så må jeg nesten innrømme en ting.ops:
    Tror nok PC-13Ultra er neste steg... Ikke at jeg er missfornøyd med PC-12plus, for all del. En rå subwoofer, men jeg vil ha det råeste av det råeste når jeg endelig har kommet såppas langt opp på stigen! :lol: :

Haha hva sa jeg ?

Hadde jo Pc12nsd i nøyaktig 3 dager før den ble byttet ut!

Når jeg følte råskapen i pc12nsd så måtte jeg bare finne ut hva 13ultra er god for

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har en PC-12plus til deg ratt jeg da(om dette ikke er helt på jordet ulovlig å nevne i denne tråden) ;-)

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går ikke helt å tenke slik da gutter. Jeg mener hvis en er rått, hvorfor ikke 2 stk? Eller hva med 4 stk?

Man må se hva man trenger. Ikke noe poeng å sitte med en SUB som er mye mer enn man trenger. Selvsagt, greit å ha litt å gå på, men man kan ikke bli helt gal heller.....
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg for min del, er sånn "mye vil ha mer". Det gjelder både lyd og motor, så vi får se. Hadde nok gjort veldig mye med en plus til kanskje! :-D

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha hva sa jeg ?

Hadde jo Pc12nsd i nøyaktig 3 dager før den ble byttet ut!

Når jeg følte råskapen i pc12nsd så måtte jeg bare finne ut hva 13ultra er god for
    Det var dine ord som tok meg der også, for nå har jeg følt denne råskapen i denne Plus tuben, så Ultra hadde vært skikkelig spennende å teste, men er det verdt skrittet opp? Er det virkelig så stor forskjell på modellen over og denne?

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg for min del, er sånn "mye vil ha mer". Det gjelder både lyd og motor, så vi får se. Hadde nok gjort veldig mye med en plus til kanskje! :-D
    Helt greit det, men hva er poenget med å sitte med f.eks en Ultra istedet for Plus'en din, hvis du alikevel aldri er oppe på nivåene de klarer å gjengi. Tenker da i dagelig bruk, og selvsagt ikke når vi kjører db drag på visse film scener. Regner ikke med det er noen her inne som brukt 10 tusenvis for å få noen få db ekstra å skryte av her på avforum i f.eks Pulse demoscenen.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Side 53 av 91 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 49 50 51 52 53 54 55 56 57 63 73 83 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •