SVS-Venner - Side 51

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  5
Side 51 av 90 FørsteFørste ... 11 21 31 41 47 48 49 50 51 52 53 54 55 61 71 81 ... SisteSiste
Viser resultater 1,001 til 1,020 av 1792

Tråd: SVS-Venner

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da var også Radioshack bestilt fra Lsound, så da får vi se om det blir noe kalibrering om et par uker. Skal grovtune på søndag/mandag, så får en satse på at man er i mål enn så lenge til radioshacken kommer..

Noen formening om hvordan den "manuelle" er i forhold til den digitale måleren? Hadde egentlig lyst på digital, men den selges jo ikke der lengre :-(

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B&W'Eier
    Er du ikke fornøyd, har du 45 dager på deg på å sende den tilbake, og ta en PC12-NSD istedet? :-)
    Den er så grusomt stygg,og jeg har hatt den før.

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

SVS PB-12/Plus2

Må si at jeg byttet til 12.3 elementene her en dag, og du verden for en forskjell! Disse elementene var det noe mer trykk i

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    Noen andre som har kjøpt SB 12 NSD og fått testa den ?
    Må innrømme at jeg ble ganske så skuffa og "limit" lampa blinker ganske så tidlig og den følger ikke frontene.Planen var å kjøre 2 stk,men blir jo litt i tvil her.Kanskje 2 stk PB 10 NSD er tingen ?
    De andre blir for store siden jeg skal ha de mellom front og rack på hver side.
    Hvis du har dårlig med plass er kanskje en Epic Empire veien å gå, ihvertfall hvis ikke du liker SVS sine Tuber.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Hvis du har dårlig med plass er kanskje en Epic Empire veien å gå, ihvertfall hvis ikke du liker SVS sine Tuber.
    Youre good! Denne glemte jeg! +10 til deg!

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var også Radioshack bestilt fra Lsound, så da får vi se om det blir noe kalibrering om et par uker. Skal grovtune på søndag/mandag, så får en satse på at man er i mål enn så lenge til radioshacken kommer..

Noen formening om hvordan den "manuelle" er i forhold til den digitale måleren? Hadde egentlig lyst på digital, men den selges jo ikke der lengre :-(

analog er enklere spør du meg, ingen grunn til å ønske digital, når det er så mye lettere å kalibrere med analog :-)

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    analog er enklere spør du meg, ingen grunn til å ønske digital, når det er så mye lettere å kalibrere med analog :-)
    Ok! Den er uansett på vei hit nå, så får bare selge den om jeg ikke er fonøyd. Da får jeg prøve å få tak i en digital + en EQ for å "fintune" bort store "dipper" i rommet her

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    L-sound har kontaktet meg angående SB 12NSD nå.Jeg har vært uheldig med min og det er visst feil med forsterkeren.Dette bytter de for meg.Dette hadde de merka pga serienummeret og gjort en tilbakekalling.Ikke verst :-)
    Får håpe den kommer seg når forsterkeren blir bytta.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    L-sound har kontaktet meg angående SB 12NSD nå.Jeg har vært uheldig med min og det er visst feil med forsterkeren.Dette bytter de for meg.Dette hadde de merka pga serienummeret og gjort en tilbakekalling.Ikke verst :-)
    Får håpe den kommer seg når forsterkeren blir bytta.
    Som sagt mange ganger av alle brukere. Lsound er helt fenomenal når det gjelder service. Dem er så ålreite og hele pakka. Trenger du hjelp, uansett, så er det bare å ringe dem. Dette er noe anna enn hifi klubben

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som sagt mange ganger av alle brukere. Lsound er helt fenomenal når det gjelder service. Dem er så ålreite og hele pakka. Trenger du hjelp, uansett, så er det bare å ringe dem. Dette er noe anna enn hifi klubben
    Har godt forhold til både L-sound og Hifi Klubben i Grimstad.Det er HFK i Grimstad som ordnet opp når noe klikket på en Onkyo forsterker når MONO AS er helt udugelige på service.

Newcomer chras sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

definisjonen på utålmodighet..

Da har jeg fått hentelapp fra posten om at subben min har kommet.
    Men ikke lønning før i morgen, forferdelige greier! =)

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har godt forhold til både L-sound og Hifi Klubben i Grimstad.Det er HFK i Grimstad som ordnet opp når noe klikket på en Onkyo forsterker når MONO AS er helt udugelige på service.
    hifi klubben herover(Lillehammer) beviste fort at kundeservice kunne dem ikke.. Istedet for å hjelpe kundene i butikken, valgte de heller å snakke i telefonen.. Dette var skuffende opplegg. Trodde da dem hadde rigga til skikkelig Kino, når dem liksom har et fint demo rom til disp, men velger heller å kaste inn Concept serie istedet + masse anna søl.. En Ikon kino hadde nok blitt et helt annet kaliber.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det bare timer til SVS er i hus! Slenger ut bilde når den er henta, med OG uten embalasje :-D Radioshacken kom i posten i dag også! Utrolig kjapt det går med Lsound. Bestilte den for 2 dager siden, så det er knall service! :-D Greier nesten ikke å vente.. Dette er følelser som var for 18 år sida når jeg satt å venta spent på pakkene som lå ved juletreet

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var doningen i hus! :-D Men hvordan i huleste får jeg av topp dekselet til portene? :-O

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var doningen i hus! :-D Men hvordan i huleste får jeg av topp dekselet til portene? :-O

første gang sitter den kanskje litt ekstra, men den er bare trykt nedpå.. lirke lirke, så kommer den..

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei. Takk for tipset. Den spiller jo helt sinnsvakt uten propper iallefall! Denne suben passer iallefall ypperlig til rommet her

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og alt spiller til og med i fase.. Dette var noe anna enn box-sub Skal bli artig med et par film sekvenser i kveld :-D

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og alt spiller til og med i fase.. Dette var noe anna enn box-sub Skal bli artig med et par film sekvenser i kveld :-D

den er helt fantastisk! siden jeg har nok av headroom, velger jeg å ha 1 propp i, mister bittelitt headroom som jeg har masse av, men får bedre respons nedover!

gled deg, den er rå:-)

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men er rørene i tuben like lange? Bruker du den lange, eller korte proppen for bedre respons nedover?

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men er rørene i tuben like lange? Bruker du den lange, eller korte proppen for bedre respons nedover?

høø?

jeg har 2 tuber, og alle mine 6 propper er så og si lik, så lik at jeg vil påstå de er "like lang"

skal dog ikke ha noe å si hvilken du benytter nei! bare husk å ha bryter bakpå på riktig plass avhengig av hvor mange propper du bruker!

Side 51 av 90 FørsteFørste ... 11 21 31 41 47 48 49 50 51 52 53 54 55 61 71 81 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •