SVS-Venner - Side 24

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  5
Side 24 av 91 FørsteFørste ... 4 14 20 21 22 23 24 25 26 27 28 34 44 54 64 74 84 ... SisteSiste
Viser resultater 461 til 480 av 1807

Tråd: SVS-Venner

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Begge deler stemmer. Det er målbare forskjeller i både SPL og hvor dypt de spiller, men det er så liten forskjell at man ikke vil merke forskjell med ørene. Har selv testet rør mot boks, og kunne ikke høre hvilken som spilte og hvilken som var slått av når vi byttet frem å tilbake mellom de både ved musikk og film titting.

godt å høre kane angrer kun på at jeg ikke testet svs tidligere

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    stoppet det plutselig opp her? hehe

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bmwen
    stoppet det plutselig opp her? hehe

neida, men alle sitter å ser film skjønner du

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjerpings! Jeg har slettet de siste innlegg som overhode ikke har noe i en teknisk tråd her på forumet.

Moderator

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jessica Alba og Pamela Anderson?! Pinglete utgaver dere har da... min transformerer seg til Chuck Norris, og det sparker veldig bra . Nei ta og pakk ned babes subbene deres og dra hjem .

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,323
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dette en teknisk tråd? Trodde det bare var løst og fast om SVS. Jaja. Så feil kan man ta.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    blir for dumt å si at dette er en teknisk tråd når den allerede eksisterer: http://avforum.no/forum/hoyttalere/1...b-teknisk.html

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Skjerpings! Jeg har slettet de siste innlegg som overhode ikke har noe i en teknisk tråd her på forumet.

Moderator

dette er nok bare en missforståelse dette er venne tråden til svs ikke teknisk tråd, her er takhøyden stor på temaene

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Jessica Alba og Pamela Anderson?! Pinglete utgaver dere har da... min transformerer seg til Chuck Norris, og det sparker veldig bra . Nei ta og pakk ned babes subbene deres og dra hjem .

har ikke sett min transformere seg enda ,men håper på pamela eller alba anyways barb wire utgaven:twisted:

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Jeg ser den ligger under AUDIO(teknisk diskusjon) Kan vel da bli tatt feil. Men moderator kan vel flytte den til generell tråd?

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    chuck norris ja! hahah, aldri hørt om "girl power"? is not to be underestimated!8)

hadde selv en oppfatning om at dette var en kosetråd? og ikke TEKNISK, i og med at vi har en eksisterende teknisk tråd?

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    har ikke sett min transformere seg enda ,men håper på pamela eller alba anyways barb wire utgaven:twisted:
    glemt fox? eller blir hun for ung? hadde vært en idè å døpe subben din MILF hunter etter pamela og jessica?

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,173
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva skulle hensikten være med å slette innlegg? Det tekniske aspekt ved denne tråden har vel ikke vært spesielt fremtredende for det første; og det står fortsatt endel innlegg tidligere i tråden som ikke har noe med teknikk å gjøre og som ikke er slettet.
    Moderator bør være langt mer tilbakeholden med å slette innlegg, det skaper irritasjon og kan medføre at man ikke gidder å bidra. Litt OT bør være OK. Fremfor alt er det ikke alle som har noen spesiell teknisk kompetanse!

Må man være sivilingeniør, datanerd eller akustikkekspert for å være med her, så bør det isåfall opplyses klart om dette!:twisted:

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    glemt fox? eller blir hun for ung? hadde vært en idè å døpe subben din MILF hunter etter pamela og jessica?
    tror du har misforstått litt. En "MILF hunter" er en person som jakter etter damer som er "Mothers-I'd-Like-to-Fuck"'er
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=slimchaddi]glemt fox? eller blir hun for ung? hadde vært en idè å døpe subben din MILF hunter etter pamela og jessica?[/QUOTE

du vet , jeg er ingen kylling lenger så jeg foretrekker kvinner fremfor jenter

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronic
    Hva skulle hensikten være med å slette innlegg? Det tekniske aspekt ved denne tråden har vel ikke vært spesielt fremtredende for det første; og det står fortsatt endel innlegg tidligere i tråden som ikke har noe med teknikk å gjøre og som ikke er slettet.
    Moderator bør være langt mer tilbakeholden med å slette innlegg, det skaper irritasjon og kan medføre at man ikke gidder å bidra. Litt OT bør være OK. Fremfor alt er det ikke alle som har noen spesiell teknisk kompetanse!

Må man være sivilingeniør, datanerd eller akustikkekspert for å være med her, så bør det isåfall opplyses klart om dette!:twisted:
    Helt enig med deg Trond. Her mener også jeg at moderator tar feil.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronic

+1
    det er jo andre tråder her inne under samme emne som ikke inneholder veldig mye teknisk

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    tror du har misforstått litt. En "MILF hunter" er en person som jakter etter damer som er "Mothers-I'd-Like-to-Fuck"'er
    det var bare for å kartlegge "den typen" kunnskap her inne....men du overgår alle mine forventninger

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=jokris]
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    glemt fox? eller blir hun for ung? hadde vært en idè å døpe subben din MILF hunter etter pamela og jessica?[/QUOTE

du vet , jeg er ingen kylling lenger så jeg foretrekker kvinner fremfor jenter
    pamela er 50 år da..:neutral: en mellom 28-43 tenker vi på? hmm....kanskje mer angelina jolie typen du da ?

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Helt enig med deg Trond. Her mener også jeg at moderator tar feil.
    +1

Side 24 av 91 FørsteFørste ... 4 14 20 21 22 23 24 25 26 27 28 34 44 54 64 74 84 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •