SVS-Venner - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  5
Side 15 av 91 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 65 75 85 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 1807

Tråd: SVS-Venner

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    En sub løfter jo lybildet,og underholdningsverdien mange hakk selv på lavt volum også! Kanskje ekstra mye på lavt volum egentlig - man behøver ikke å skru så høyt for å få følelsen av "tyngde" i lydbildet8)
    det jeg synes er veldig morsomt er når folk som ikke har sett film med sub hører filmen med sub for første gang, onkelen min konkluderte slik "film uten sub er ikke film lenger"...etter første gang han hørte pb-12nsd i rommet mittXD

han kjøpte deretter xtz 12 og det gjenstår å vise han hva ultraen min er i stand til... :wink:

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    liten jeg ser vits oprette til forskjellen tråd basselementer om bilsubber fra hjemmekinosubber og?

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...., at det var??

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,176
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scrooge
    ...., at det var??
    sub related brain damage.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dagens!!

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fylla har skylda...for en idiot han fyren drikker om dagen

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir jo bare verre og verre. :evil:
    Spørsmålet må jo bli: Hvordan innføre promillekontroll i AV-forum?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, den kan bli vanskelig. Noen tricky oppgaver man skal utføre for å logge inn eller noe kanskje? :P

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig med deg scrooge.
    For å omformulere spørsmålet ditt litt: Hvordan innføre promillepåbud i AV-forum?

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,323
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En sånn promilledings de driver og monterer i biler hadde kanskje vært noe. Og en mindre utgave til å koble på mobiltelefon.

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå skal jeg ut å campe i frognerparken med chicks og pils folkens! ses imorgen <3

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bestemt meg nå, etter laaangt og lenge. Det blir SVS PC12 Plus(om det er det den heter?). Har hørt på maaange subere nå, og ingen er så god allarounder som tuben til SVS. Eneste SVS suben som har fått meg til å dåne skikkelig på både musikk og film. Så en slik en havner i stua mi rett over ferien! Hørte også denne "ukalibrert". Bare stilt inn manuelt. Tar selvfølgelig litt tid, men dette er vel noe av morroa også? Og virkelig få til sånt, uten masse dill dall, er jo helt konge! En Radio-shack, så skal jeg fikse resten selv jeg :-D

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! Kjekt å begynne gleden tidlig :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B&W'Eier
    Har bestemt meg nå, etter laaangt og lenge. Det blir SVS PC12 Plus(om det er det den heter?). Har hørt på maaange subere nå, og ingen er så god allarounder som tuben til SVS. Eneste SVS suben som har fått meg til å dåne skikkelig på både musikk og film. Så en slik en havner i stua mi rett over ferien! Hørte også denne "ukalibrert". Bare stilt inn manuelt. Tar selvfølgelig litt tid, men dette er vel noe av morroa også? Og virkelig få til sånt, uten masse dill dall, er jo helt konge! En Radio-shack, så skal jeg fikse resten selv jeg :-D

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! Kjekt å begynne gleden tidlig :-D
    du må ikke lytte til pc13ultra da for da trur jeg du vil ombesteme deg hehe:-D

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cola-love
    du må ikke lytte til pc13ultra da for da trur jeg du vil ombesteme deg hehe:-D
    Har nok fått med meg den også, men den blir en smule for dyr for meg gitt:roll:

Det er nettop derfor jeg har lyst på en tube, for disse er også mye enklere å integrere uten drastisk mye utstyr. Så går den på brukten for en grei penge, så da går det ann. Isåfall, så om det ikke blir PC12 Plus, så blir det garrantert PC12 NSD. :-)

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    nå skal jeg ut å campe i frognerparken med chicks og pils folkens! ses imorgen <3
    Fylla Vente til fredda'n 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nok fått med meg den også, men den blir en smule for dyr for meg gitt:roll:

Det er nettop derfor jeg har lyst på en tube, for disse er også mye enklere å integrere uten drastisk mye utstyr. Så går den på brukten for en grei penge, så da går det ann. Isåfall, så om det ikke blir PC12 Plus, så blir det garrantert PC12 NSD. :-)
    pc13ultra er jo en tube da:wink: pc12nsd den går jeg god for da jeg har had 2stk av den, dem er sykt bra til prisen dem selges for . jeg har no 2stk pb13ultra å kan ikke si at dem er noe vanskeligere å intigrere en tubene

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry, jeg leste feil. Syntes det sto PB13 Jeg refererer bare til han som har tuben, om at han har testa box suber fra SVS, og sleit veldig med å integrere denne i oppsettet sitt. Jeg er redd det byr på mye problemer med box sub i rommet mitt, da jeg bare har et hjørne å ha suben i(bak ene front høyttaleren), og da passer det dog perfekt med tube, da disse passer perfekt lydmessig og utseendemessig i hjørneplassering. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry, jeg leste feil. Syntes det sto PB13 Jeg refererer bare til han som har tuben, om at han har testa box suber fra SVS, og sleit veldig med å integrere denne i oppsettet sitt. Jeg er redd det byr på mye problemer med box sub i rommet mitt, da jeg bare har et hjørne å ha suben i(bak ene front høyttaleren), og da passer det dog perfekt med tube, da disse passer perfekt lydmessig og utseendemessig i hjørneplassering. :-)
    jeg har som sakt had tuber å har no pb box å dem er ikke noe vanskeligere å integrere her ivertfal, men som du nevner så tar tubene mye mindre plass

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cola-love
    jeg har som sakt had tuber å har no pb box å dem er ikke noe vanskeligere å integrere her ivertfal, men som du nevner så tar tubene mye mindre plass
    Problemet mitt, er at jeg såppas "åpent" rom. Åpent inn til kjøkkenet, og en liten gang inn mot badet og soverommet, og det stjeler mye. Heldigvis, låter Klipschene helt rått tross det. Derfor tror jeg at jeg har lettere for å få tuben til å passe inn bedre enn box :-) Blir jeg ikke fornøyd, er det 0 problem å få solgt det igjen ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet mitt, er at jeg såppas "åpent" rom. Åpent inn til kjøkkenet, og en liten gang inn mot badet og soverommet, og det stjeler mye. Heldigvis, låter Klipschene helt rått tross det. Derfor tror jeg at jeg har lettere for å få tuben til å passe inn bedre enn box :-) Blir jeg ikke fornøyd, er det 0 problem å få solgt det igjen ;-)
    å få solgt svs er vel det minste problem ja hehe:-D

Side 15 av 91 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 65 75 85 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •