Emotivas venner - Side 48

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 48 av 91 FørsteFørste ... 8 18 28 38 44 45 46 47 48 49 50 51 52 58 68 78 88 ... SisteSiste
Viser resultater 941 til 960 av 1806
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen som har testet forskjeller mellom 2xUPA1 og 1xXPA2? Noen forskjeller i lydsignatur, kraft, o.l?

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    blir xpa-3 noe varm ved "normalt" bruk?

Intermediate websen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sirant
    Sikkert noen med XPA-3 som kan svare. Men vil allikevel si at min XPA-5 ikke blir varm i det hele tatt. Hos meg er det receiveren som blir litt varm, selv om jeg ikke bruker forsterkerdelen på denne. Alle 5 kanalene som jeg benytter går til pre-out til XPA-5, og den blir som sagt ikke varm. Litt snålt..

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sirant

Nei. Sliter med og få den varm under heftige filmer også jeg... :-/

Er det tunge høytalere og dra så blir den sikkert litt lunken temp på den

Newcomer hjemmestereo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    min xpa-2 blir heller ikke varm. Noe fordel at den blir så varm da?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av websen
    Sikkert noen med XPA-3 som kan svare. Men vil allikevel si at min XPA-5 ikke blir varm i det hele tatt. Hos meg er det receiveren som blir litt varm, selv om jeg ikke bruker forsterkerdelen på denne. Alle 5 kanalene som jeg benytter går til pre-out til XPA-5, og den blir som sagt ikke varm. Litt snålt..

i en receiver sitter alt trangt og mye som skal ha strøm, det er ikke plass til ordentlig kjølesystem rett og slett
    angående det å se på film med effektforsterkere så merker jeg her hjemme , med målerne på mcintoshen, at det meste foregår jo i senteren når det ikke er
    full mæl i filmen og ergo så blir nok ikke effektforsterkeren veldig varm uansett
    ved musikk bruk vil man kunne få de varme men da skal man presse de over tid

ps min upa 1 blir ikke varm heller, selv om den har lite lufting, mc derimot har konstant temperatur uansett

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da får jeg melde meg inn i klubben med en xpa-3

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff, lurer på hva de holder på med borte hos Emotiva nå..
    Hvor blir det av "a bunch of new products" som skulle vært released på slutten av første kvartal i år :?

Leste på Emotiva-forumet at en hadde ringt Emotiva og fått opplyst at XMC-1 mest sannsynlig kommer i slutten av 2011.
    XSP-1 skulle jo vært ute alt også, men de driver med såkalt tweaking for at den skal låte best mulig er svaret alle får når de spør.
    Spøker visst muligens litt med tanke på XPR-7 også. Mulig en forsinkelse der også..

Ser ut til at man må smøre seg med masse tålmodighet før det kommer noe nytt dessverre :-|

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eirik84
    Uff, lurer på hva de holder på med borte hos Emotiva nå..
    Hvor blir det av "a bunch of new products" som skulle vært released på slutten av første kvartal i år :?

Leste på Emotiva-forumet at en hadde ringt Emotiva og fått opplyst at XMC-1 mest sannsynlig kommer i slutten av 2011.
    XSP-1 skulle jo vært ute alt også, men de driver med såkalt tweaking for at den skal låte best mulig er svaret alle får når de spør.
    Spøker visst muligens litt med tanke på XPR-7 også. Mulig en forsinkelse der også..

Ser ut til at man må smøre seg med masse tålmodighet før det kommer noe nytt dessverre :-|
    Dette er ikke noen bombe når det gjelder Emotiva, alle husker vel ankomsten til UMC 1 ...tok 2 år fra "ryktene" begynte å gå til den var fysisk tilgjengelig.
    Kjekt å hype opp markedet FØR det er til salgs
    XMC er vel heller ikke å få kjøpt enda ?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gubben
    Dette er ikke noen bombe når det gjelder Emotiva, alle husker vel ankomsten til UMC 1 ...tok 2 år fra "ryktene" begynte å gå til den var fysisk tilgjengelig.
    Kjekt å hype opp markedet FØR det er til salgs
    XMC er vel heller ikke å få kjøpt enda ?
    Nei den kommer nok ikke på en stund.. Håper bare ikke XDA-1 og UPA-1 er utgått før jeg får råd til å handle..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en umc-1 og ett par xpa-1 til salgs hvis noen er interessert. Er 15000 en ubu pris for dette? umcen er kjøpt i vinter, og xpaene ca 2 år gamle.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat fått XPA-3 i hus. Låter helt greit rett ut av boksen, gleder meg til den har fått noen timer på baken.
    Lyden ble mye mer kontant og presis, i tillegg til mer kjøtt på beinet.

Jeg merker ikke noe støy under tomgang, iallefall ikke noe mere enn med bare receiveren.
    Etter flere timer med sånn "passe" volum er ikke forsterkeren varm i det hele tatt.

Yamaha RV-x1065 - Emotiva XPA-3 - B&W 603 S3/LRC 60/602 S2

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det lille støyen jeg hadde i høytallerne mine når jeg fikk xpa-3 forsvant når jeg gikk over til balanserte kabler.

Active kanakas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går å tenker litt på skaffe meg lit emo stasj jeg og så melder meg inn her jeg

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel ingen som har lyst til å innvie meg i klubben ved å selge en XDA-1 man ikke lenger har bruk for?

Newcomer JølleAudio sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Freonor
    Det er vel ingen som har lyst til å innvie meg i klubben ved å selge en XDA-1 man ikke lenger har bruk for?
    Kan du ikke bare kjøpe den selv da? De har den vel på lager nå. 3000 spenn og så er den på døra de om en ukes tid. Da er du også sikra å få en med "oppdatert" volumkontroll.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JølleAudio
    Kan du ikke bare kjøpe den selv da? De har den vel på lager nå. 3000 spenn og så er den på døra de om en ukes tid. Da er du også sikra å få en med "oppdatert" volumkontroll.
    Å? Har det vært problemer med den som var før? Jeg kan fint kjøpe en selv, men hvis man kan handle brukt er det jo å foretrekke

Newcomer JølleAudio sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Freonor
    Å? Har det vært problemer med den som var før? Jeg kan fint kjøpe en selv, men hvis man kan handle brukt er det jo å foretrekke
    Ja måten den var satt på gjorde at den egner seg dårligere til bruk som dedikert forforsterker. De skal begynne å sende ut oppdaterte kretskort for å fikse det nå snart. Hvis du skal bruke en forforsterker i tillegg, så er det ikke noe du trenger å forholde deg til.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja måten den var satt på gjorde at den egner seg dårligere til bruk som dedikert forforsterker. De skal begynne å sende ut oppdaterte kretskort for å fikse det nå snart. Hvis du skal bruke en forforsterker i tillegg, så er det ikke noe du trenger å forholde deg til.
    Planen var å kvitte meg med flest mulig ledd og gå ned til stereo, så da bør jeg nok kjøpe selv. Dollarkursen er jo ikke så ille

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Xda-1

Hei! Gjelder dette dersom xda ble kjøpt i februar 2011? -Hvis "ja" , vil jeg få tilsendt kretskort?

Side 48 av 91 FørsteFørste ... 8 18 28 38 44 45 46 47 48 49 50 51 52 58 68 78 88 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •