Emotivas venner - Side 33

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 33 av 91 FørsteFørste ... 3 13 23 29 30 31 32 33 34 35 36 37 43 53 63 73 83 ... SisteSiste
Viser resultater 641 til 660 av 1806
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vurderer å kjøpe meg en Xpa-3 nå når det er salg, har per dags data JBL E100. Tanken er å oppgardere til Klipsch RF82 snart. Er Xpa-3 det beste valget til å drive front/senter eller bør jeg få for noen av de andre? Har en Onkyo 807 som skal brukes sammens med dem.

Intermediate AnaXyd sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter hva jeg har forstått kan 3x UPA-1 være et bedre valg med tanke på støy. Men dette blir jo ganske så dyrt i forhold til en XPA-3. Jeg skal ihvertfall velge XPA-3 til mine RF-82!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med en XPA-5, som har 2 flere kanaler (bi-amp hvis ønskelig) og større strømforsyning? Er ikke mer enn 180$ dyrere 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå bestil min andre XPA-5. Tenker Bi-ampe front +center. Det er ikke noe støy fra min XPA-5. Jeg er kjempefornøyd med de ekstra kreftene XPA-5 har.
    Er det noen av dere som har erfaring med XPA-5 og B&W CM9+Center2?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er det med bestilling av Emotiva-saker? Øker ikke prisen drastisk med frakt, tollgebyr og moms?

Active NADKRAFT sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skogsraa
    Hvordan er det med bestilling av Emotiva-saker? Øker ikke prisen drastisk med frakt, tollgebyr og moms?
    Joda men det er "bang for the bucks" uansett

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ovebar
    Jeg har nå bestil min andre XPA-5. Tenker Bi-ampe front +center. Det er ikke noe støy fra min XPA-5. Jeg er kjempefornøyd med de ekstra kreftene XPA-5 har.
    Er det noen av dere som har erfaring med XPA-5 og B&W CM9+Center2?
    Lurer også veldig på dette?

Nå har jeg allerede bestilt en XPA-5, men jeg vet da søren om jeg gidder å koble den til. Angret meg litt i ettertid, for Pioneer receiveren jeg har matcher veldig godt med CM9. Vurderer å selge den uåpnet når den ankommer om ca. ei uke. Den tar jo litt plass...

Vi får se hvor ivrig jeg blir
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Moms er jo greit, men hva ligger fraktprisen som regel på? Og regne de med frakten i momsen?

Newcomer Hades sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det blir pris pluss frakt og moms på det igjen. Alikevel blir det jo knakende gode priser. xpa-5 lander vel på ca 7500,- ferdig levert?

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Ultima
    Lurer også veldig på dette?

Nå har jeg allerede bestilt en XPA-5, men jeg vet da søren om jeg gidder å koble den til. Angret meg litt i ettertid, for Pioneer receiveren jeg har matcher veldig godt med CM9. Vurderer å selge den uåpnet når den ankommer om ca. ei uke. Den tar jo litt plass...

Kobl opp de 36 kiloene! -Du vil ikke angre! Jeg har Pione Sc-lx-83 og Emo xpa-5 og xpa-2. Bi-ampet frontene (Mirage Omd-28 -Angrer på at jeg ikke gikk for 2 x xpa-5 slik at jeg kunne bi-ampet centeren også.. (Omd-c2)

Newcomer Cleeves sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Greven
    Kobl opp de 36 kiloene! -Du vil ikke angre!
    +1

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For frontene;

A.) 1.stk XPA-5
    B.) 3.stk UPA-1

Skal kjøre RF-82 og RC-64. Ville dere valgt A eller B?.. :-B

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima

Gidder du å sende en pm om du bestemmer deg for å selge?
    Jeg vurderer egentlig å bestille en xpa-3 til mine Klipsch rf-82 og rc-62 som en julegave til meg selv, men jeg har noen rb-81 bak også som også trenger litt ekstra krefter.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenkte vertfall slik når jeg bestilte at per i dag har jeg bare fronter som trenger ekstra kraft, men i framtiden kommer det vel center og bak også, så hvorfor ikke kline til med XPA-5 med det samme.

Som nevnt tidligere er det vel $180 forskjell, så er jo ikke all verden.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bj-h
    For frontene;

A.) 1.stk XPA-5
    B.) 3.stk UPA-1

Skal kjøre RF-82 og RC-64. Ville dere valgt A eller B?.. :-B
    B!

Ettersom enkelte her har byttet ut XPA-3(og kanskje XPA-5 og?) med 3 UPA-1 må det jo være noe i det?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat sendt i veien en quote til Emotiva for totalpris på 2 xpa-1. Skal brukes i ett stereo-oppsett med Swans M6F og Shengya CD-16/CV-3. Skal gjerne innrømme at ønsket er Shengya PSM-300 men frakta fra Cattylink blir i drøyeste laget på disse. Har i dag A-206 og liker veldig godt den nesten organiske lyden fra denne, men ønsker rett og slett stålkontroll på høyttalerne. Ser at Emotiva er temmelig utbredt for de med hjemmekino, men håper at de duger til 2-kanals også. Håper i utgangspunktet på en fraktpris innenfor 300 dollar, men er forberedt på at jeg nok må litt lenger opp.
    Satser på svar fra Emotiva tirsdag / onsdag.
    Dette kan jo nesten bli litt moro. Hva pleier forresten den generelle frakttiden på disse forsendelsene å være?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av løvstek
    Akkurat sendt i veien en quote til Emotiva for totalpris på 2 xpa-1. Skal brukes i ett stereo-oppsett med Swans M6F og Shengya CD-16/CV-3. Skal gjerne innrømme at ønsket er Shengya PSM-300 men frakta fra Cattylink blir i drøyeste laget på disse. Har i dag A-206 og liker veldig godt den nesten organiske lyden fra denne, men ønsker rett og slett stålkontroll på høyttalerne. Ser at Emotiva er temmelig utbredt for de med hjemmekino, men håper at de duger til 2-kanals også. Håper i utgangspunktet på en fraktpris innenfor 300 dollar, men er forberedt på at jeg nok må litt lenger opp.
    Dette kan jo nesten bli litt moro. Hva pleier forresten den generelle frakttiden på disse forsendelsene å være?
    Emoene mine drar ivertfall mine ht utn problem masse power og god kontroll

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av løvstek
    Dette blir nok bra! Uten at jeg har Emotiva selv (enda), så virker det som på referansene folk gir her inne at dette er knalle saker til knalle priser. (Ala SVS)

Jeg fikk en frakt på like under 200 dollar på quoten min, og dette var en XPA-3. En bruker her inne skrev at han fikk sin Emotiva på 8 dager, og det var til Bergen. Så det går nok ganske så fort!

Jeg blir bare mer og mer frista til å bestille opp selv nå, det må jeg jo si...

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De leverer på en uke ca med fedex. Det går imponerende kjapt.
    Jeg kommer sannsynligvis til å selge mitt xpa-1 par snart.
    Det er ikke det at jeg er misfornøyd, men det er den evige lysten etter å prøve noe nytt.

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hva prisen blir hos jetcarrier med sjøfrakt og 2 upa-1?

Side 33 av 91 FørsteFørste ... 3 13 23 29 30 31 32 33 34 35 36 37 43 53 63 73 83 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •