Emotivas venner - Side 26

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 26 av 91 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26 27 28 29 30 36 46 56 66 76 86 ... SisteSiste
Viser resultater 501 til 520 av 1806
    Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Strike Ace
    jaja, idag fikk jeg vite at Fedex antakelig har kludret det til ang. sendingen av XPA-5 videre til postkontoret mitt.

Fedex har antakelig bestilt dør-til-dør hos bring, men den servicen har vektbegrensning på 35kg.
    Iflg. bring så veier pakken 40kg og har derfor blitt overført som pallelast istedet.

Hmm, dette tar tid.... :-(

Har ventet endel dager for mye allerede.
    Vel, jeg hadde akkurat en meget positiv opplevelse da jeg fikk mine xpa-1.

De ble sendt 01.09.2010 fra usa, og var i Stavanger på tirsdag 07.09.2010. Jeg ringte da til Bring på Tananger(utfor Stavanger) og spurte pent om jeg kunne komme og hente de(jeg måtte komme før 16:00). Jeg fikk dem da altså utlevert etter 6 dager. Det er ikke verst. (Dersom jeg ikke hadde hentet dem selv, ville de ha blitt levert på døren neste dag mellom 08:00-16:00. Da etter 7 dager, som er meget respektabelt.)

Fedex leverer utrolig raskt sammen med Bring, det er ganske fantastisk :-D (Men man betaler jo en del for den servicen)

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av unified86
    Vel, jeg hadde akkurat en meget positiv opplevelse da jeg fikk mine xpa-1.

De ble sendt 01.09.2010 fra usa, og var i Stavanger på tirsdag 07.09.2010. Jeg ringte da til Bring på Tananger(utfor Stavanger) og spurte pent om jeg kunne komme og hente de(jeg måtte komme før 16:00). Jeg fikk dem da altså utlevert etter 6 dager. Det er ikke verst. (Dersom jeg ikke hadde hentet dem selv, ville de ha blitt levert på døren neste dag mellom 08:00-16:00. Da etter 7 dager, som er meget respektabelt.)

Fedex leverer utrolig raskt sammen med Bring, det er ganske fantastisk :-D (Men man betaler jo en del for den servicen)
    Express eller vanlig?

Det tar endel ekstra tid når pakkene går i feilsporet. Da kommer de plutselig i kø og må behandles på nytt.

Skjønner dette, men det går så tregt når man gleder seg... :-)
    Elektronikk: | Onkyo TX-NR818 | Emotiva XPA-5 | 3xBehringer EPX4000 | MiniDSP | Behringer FBD2496 |
    Høyttalere : | Fusion Tempest 12 | Fusion Alchemy 8 MTM | Fusion Alchemy 8 | 2xCelestion FTR18-4080HDX | 2xAurasound NS18 |
    Bilde: | TW-5000 | Adeo Lerret |

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    UMC-1 synes jeg er svært god på lyde og bilde-prosesseringen, men funksjonalitet ellers er ikke det beste til prisen.
    Du vil få mer funksjonalitet ved å gå for mainstream som onkyo, yamaha osv.
    Så...

Onkyo 1007 som pre, og 3* UPA-1 til frontrekken, og UPA-5 til surrounder...?
    Does that sound like a plan?

Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ElDuce
    Så...

Onkyo 1007 som pre, og 3* UPA-1 til frontrekken, og UPA-5 til surrounder...?
    Does that sound like a plan?
    Yes, da har du alt du trenger av funksjonalitet og kraft!

Bare et spørsmål, har du bare et par surround? Trenger du virkelig en UPA-5 da? Hva med to stk upa-1 til RS-62? Dersom du har to par RS-62 så går du for en UPA-5.

Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Strike Ace
    Express eller vanlig?
    Visste ikke at det gikk an velge noe sånt.
    Jeg har tatt den frakten som Emotiva velger, ca 180$ for hver XPA-1. Fedex leverer vel alltid express

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Visste ikke at det gikk an velge noe sånt.
    Jeg har tatt den frakten som Emotiva velger, ca 180$ for hver XPA-1. Fedex leverer vel alltid express
    Har selv "vanlig" frakt, som du.

Nå har pakken endelig fått rørt på seg og har blitt lastet opp for utkjøring.
    Ser ut til at jeg får den idag- :-D
    Elektronikk: | Onkyo TX-NR818 | Emotiva XPA-5 | 3xBehringer EPX4000 | MiniDSP | Behringer FBD2496 |
    Høyttalere : | Fusion Tempest 12 | Fusion Alchemy 8 MTM | Fusion Alchemy 8 | 2xCelestion FTR18-4080HDX | 2xAurasound NS18 |
    Bilde: | TW-5000 | Adeo Lerret |

Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yes, da har du alt du trenger av funksjonalitet og kraft!

Bare et spørsmål, har du bare et par surround? Trenger du virkelig en UPA-5 da? Hva med to stk upa-1 til RS-62? Dersom du har to par RS-62 så går du for en UPA-5.

Har for tiden et par RS-62 ja, men blir et par til som sidesurround, samt et par RB-61 (er de ikke de de heter?), så, jeg tenkte evt UPA-7 for å drive alle surrounder, og 3* UPA-1 til frontrekke, evt XPA-3?

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er julaften her værtfall! :-) Posten kom å leverte UMC-1 og UPA-5 på døra i formiddag!

Koblet det opp, og alt fungerte smertefritt. Har ikke begynt å trykke og tune enda, men den har stått å spilt hele dagen for å få litt "varmgang" i seg. Så skal jeg sette meg ned å begynne justeringene etterpå når jeg har fått shinet ferdig kåken! ;-)

Fikk forøvrig med den UMC-R fjernkontrollen med UMC-1 ampen. Så er tydeligvis at de har oppgradert den siden tidenes morgen. Positivt!

Edit: Sliter med den ambient testen i Emo-Q, hvilken firmware burde jeg legge inn for å få det til å fungere? Har den nyeste nå, og leser at den er veldig kranglete på emotiva forumet. og at en av Beta utgavene fungerte bedre.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nå Er Det Rett Før Jeg Finner Slegga å Knuuuuser Emotiva Komponentene

nå er jeg så forbanna drit lei av hele emotiva at viss ikke noen har en løsning på hvorfor i ******* lyden bare forsvinner så bare hiver jeg driten ut i hagen å går berserk med slegga, har gleda meg i ett halvt år nå også er det bare søppel? jeg bestilte upc--1 xpa-2 xpa-3 det første som skjer er jo det att xpa-3 forsvinner sporløst under transport, å når jeg prøver å ta det opp med han der forbanna idioten vincent, ja nei da er det ikke noe svar å få. ja også har jeg hatt upc-1 og xpa-2 oppkoblet hele helga, har kobblet til en ps3 å en hd dekoder canal digital også samsung led tv, allt via hdmi, men hver jævla gang jeg skrur driten på så er det ikke lyd, jeg må drive å skiffte frem å tilbake på kanaler før det plutselig er lyd, men i dag får jeg ikke lyd i det hele tatt. viss ikke jeg finner utav dette rimelig kjapt så er det emotiva produkter for salg til di som måtte ønske seg slik søppel i hus ,

Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godvmorgen canecorso.
    Det er synd at du hat slik negativ opplevelse. Det kan ikke gå knirkefritt for alle.
    Har du prøvd og oppdatere umc-1 med nyeste programvare? Det står forklart hvordan det gjøres emotiva.com, eller på emonatics.com.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godvmorgen canecorso.
    Det er synd at du hat slik negativ opplevelse. Det kan ikke gå knirkefritt for alle.
    Har du prøvd og oppdatere umc-1 med nyeste programvare? Det står forklart hvordan det gjøres emotiva.com, eller på emonatics.com.
    men det skal da ikke være nødvendig å oppdatere den nbår jeg nettop har kjøpt den, det er 1 uke siden den ble sendt fra usa til meg, jeg røsker driten ut å setter tilbake min billige onkyo heller

Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av canecorso
    men det skal da ikke være nødvendig å oppdatere den nbår jeg nettop har kjøpt den, det er 1 uke siden den ble sendt fra usa til meg, jeg røsker driten ut å setter tilbake min billige onkyo heller
    Med din holdning virker det ikke som du ønsker hjelp heller, så du får klare deg på egenhånd.

Lykke til.

Newcomer Aravna sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg melder meg på

Jeg er Emotiva-venn med min XPA-2 og XPA-3

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra holdning, hvorfor spørr du om hjelp?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da har jeg fjernet umc prossesoren, så om noen er interesert så har jeg en helt ny umc prossesor til salgs, skal ikke lyve til noen å si att dette er bra greier for det er det alltså ikke etter min mening. tapper jeg mer en 1000 kr på å selge den så bruker jeg den heller som bok støtte i bok hylla mi, eller sitte underlag på fisketur. så ca 6000 er det jeg vil ha for den.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da har jeg fjernet umc prossesoren, så om noen er interesert så har jeg en helt ny umc prossesor til salgs, skal ikke lyve til noen å si att dette er bra greier for det er det alltså ikke etter min mening. tapper jeg mer en 1000 kr på å selge den så bruker jeg den heller som bok støtte i bok hylla mi, eller sitte underlag på fisketur. så ca 6000 er det jeg vil ha for den.
    Dem går for ca. 3500.- på brukten, så sett den i bokhylla du

Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aravna
    Jeg er Emotiva-venn med min XPA-2 og XPA-3
    Velkommen i gjengen 8)

Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt dem fleste e fornøyd me Emotiva

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tenkte att det kanskje var noen som hadde vert borti det samme å at det kanskje var en bagatell, men det er det jo da alltså ikke, jeg kjøper ikke helt nye produkter for så å drive å feilsøke ifra første minutt har lest litt på emotiva forum også ser ut til att jeg ikke er den eneste med dette problemet, forstår ikke helt att dem kan selge produkter til den prisen å med så mye problemer, hadde det vert bagateller så hadde jeg ikke brydd meg, men når det er snakk om att det ikke er lyd hvær j... gang en skrur på stereoen så mister det liksom litt av hensikten med å ha stereo, å måtte skru av og på 10-20 ganger for så å kanskje få lyd, det er ikke jeg interesert i, jeg hadde store forventninger til dette å gledet meg som en unge til jul, men men. xpa-2 var vertfal grei nok, xpa-3 vet jeg jo ikke for den har jo forsvunnet under transport å emotiva support gidder ikke svare, så til di av dere som ikke forstår sinne å frustrasjonen ikke bry dere

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tenkte att det kanskje var noen som hadde vert borti det samme å at det kanskje var en bagatell, men det er det jo da alltså ikke, jeg kjøper ikke helt nye produkter for så å drive å feilsøke ifra første minutt har lest litt på emotiva forum også ser ut til att jeg ikke er den eneste med dette problemet, forstår ikke helt att dem kan selge produkter til den prisen å med så mye problemer, hadde det vert bagateller så hadde jeg ikke brydd meg, men når det er snakk om att det ikke er lyd hvær j... gang en skrur på stereoen så mister det liksom litt av hensikten med å ha stereo, å måtte skru av og på 10-20 ganger for så å kanskje få lyd, det er ikke jeg interesert i, jeg hadde store forventninger til dette å gledet meg som en unge til jul, men men. xpa-2 var vertfal grei nok, xpa-3 vet jeg jo ikke for den har jo forsvunnet under transport å emotiva support gidder ikke svare, så til di av dere som ikke forstår sinne å frustrasjonen ikke bry dere

Skjønner det jeg, men hvorfor ikke ta fram en USB å fikse det... tar kanskje 20 min så har du en prosessor som stiller i langt høyere klasse enn hva du har gitt for den! Dette ser jeg bare som en bagatell. Jeg måtte det med min også, men solgte den grunnet andre prioriteringer. Men uansett... den er knall til denne prisen.

Side 26 av 91 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26 27 28 29 30 36 46 56 66 76 86 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •