Har søkt litt i rundt i andre tråder nå uten å bli noe klokere, så jeg har noen spørsmål angånde kalibrering med DVE HD BASICS..

Først: (1)Hva vil være de mest riktige innstillingene på PS3-en å kalibrere etter, med tanke på RGB og Super White? Som nevnt i emnefeltet har jeg en Sony W5500 som skal kalibreres.

Dersom jeg har på super white ser jeg den stripen som skal være svartere enn svart på lysstyrke innstillingen, men da får jeg ikke kuttet det hvite på kontrastinnstillingen der en skal. Skrur jeg av denne blir det motsatt. Uansett hva slags innstilling jeg har blir jeg ikke helt klok på kontrastinnstillingen. (2)Noen som vil forklare denne litt detaljert? Har lest helln00bs guide uten å finne svar...

(3)Hvordan skal man stille inn gamma og baklys?

Når det kommer til fargeinnstillingen får jeg til denne ganske bra med det blå og røde filteret, men med det grønne filteret ser ikke det som skal være svart helt svart ut. (4)Har dette noe å si? (5)Er det nødvendig å justere noen på bias eller RGB reduction under fargeinnstillingen? Har prøvd, men ser ikke forskjell på prøvebildet, kun på den mørke TV-menyen.

Håper noen kan gi meg et bra svar på dette, da det ut i fra mine søk ser ut som det er flere som lurer på dette. Har nummerert spm mine for å gjøre det lettere for dere å svare på enkeltspm hvis dere har svaret på noe

På forhånd takk