Podcaster for AVhengige!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Podcaster for AVhengige!

Etter at jeg kjøpte meg en iPhone innstallerte jeg iTunes og har begynt å høre på en del podcaster. Det finnes noen bra der ute som er midt i blinken for oss som henger mye på forumet her. Det er jo også helt genialt at man kan abonnere på de og synkronisere med iPhone.

AV:
    AVforums Podcast (Ganske bra engelsk podcast med mye nyttig og lite bullshit)
    Dolbycast (En amerikansk sak fra Dolby som brauter avgårde på amerikansk og er ganske farget av sitt varemerke. Litt masete og fjollete men engasjerende. Det hjalp veldig etter Kreg tok over casten alene)
    htguys (Litt mye svada, veldig amerikansk. Mye stoff som ikke er relatert til Norge mht nettjenester. Ikke spesielt bra podcast)
    AVRant

Film:
    NRK P3 - Filmpolitiet (Relativt ok filmpodcast)
    Filmfrelst (Har sin sjarm, litt uhøytidlig nerdeprat om film)
    Total Film Talk (Små korte videopodcaster)

Spill:
    Gamespot Presents The Hotspot (Amerikansk, masse svada, noe interessante ting her og der)

Alle podcastene finnes lett ved å søke i iTunes Store. Kanskje flere har gode tips som jeg kan oppdatere denne posten med?

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hører ofte på AVRant med gjengen fra Audioholics på podcast.

Fant det ved en tilfeldighet og ble hektet. Variere fra gode faglige program med gjester som snakker om konkrete temaer til hysterisk festlige tankespill og diskusjoner. Er klar over at "god" humor vil være avhengig av den enkelte, men har endt opp med å le høyt på toget en gang på vei til Oslo med AVRant på iPod. Litt småflau og rød i toppen tok jeg en kjapp titt rundt meg i vognen og registrert noen blikk fra folk som helt tydelig lurte på om det hadde rablet for meg.

Gøran

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker så mye for tipset om AVRant. De lever opp til navnet sitt. Kjempemorsomt med mange bra stikk til operatører i markedet som farer med bullshit. Her spares ingen! Mye tøys og tull blandet med fag!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •