Vil SMS-1 kunne fikse dette?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vil SMS-1 kunne fikse dette?

Har nå fått kjørt mine første sinus kurver av mine nye høytalere å må si jeg er ganske fornøyd! Vil en sub kunne forbedre lyden mye? Har hatt sub tidligere men håpe kanskje jeg slipper dette med disse beistene av noen høytalere fram og bak

Har noen prøvd å kjøre front høytalere via SMS-1 via høynivå inngangene som jeg også har liggende vil dette kunne flate ut dippen gitt at en har kraftig nok forsterker?

Men noen tips hvordan jeg skal få vegg den "lille" dippen på 50 og 56 HZ? Bassene er front montert med bassporter under høytalerne og rundstråde mellomtone/diskant.

Høytalerne står 40 cm fra bakvegg midt i rommet med lik avstand til vegger på alle sider.

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SMS-1 har så vidt jeg har lest ekstremt mye forvrengning så jeg ville ikke en gang vurdert å kjøre frontene gjennom denne.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok noe som kan rettes opp bedre med flytting av sweetspot eller med flytting på høytalere.

sms-1 er beregnet for subwoofere

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar. Vet at SMS-1 er for subber å den funket meget bra når jeg hadde 3 subber men naboene i forrige blokk var så glade for det akkurat

Derfor blir nå ingen sub så lenge jeg klarer dette i den nye blokka.. Siden SMS-1 har høy nivå inn/utganger bak var jeg nysjerrig.

Da blir det å flytte høytalere rundt å se hva som skjer med sinus toner til naboenes glede

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •