50hz tv fjerne "hakking" i bilde? LG 5010

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Ratatta sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Oslo
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

50hz tv fjerne "hakking" i bilde? LG 5010

Har kjøpt meg en 47" LG 5010 å leste mye før jeg kjøpte tven og alle var fornøyd med den. Men ingen som nevnte at med 50hz tv hopper bilde litt fram og tilbake, Er det noe jeg kan gjør for å få tven til å slutte med det?

Kanskje bare jeg som er perfeksjonist når det gjelder bilde, for samboern min ser ikke dette. Vi har gått fra en Pioneer 427xa og denne tven var det aldri no tull med, angrer litt nå på at jeg solgte den. Men ville jo ha større og bedre.

Mitt andre spm er om jeg kan sende denne tven tilbake til netshop som jeg kjøpte den fra å få pengene tilbake? etter og ha brukt den og ødelagt pappesken den kom i.

Veldig takknemelig om jeg får no hjelp!

Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ratatta
    Vi har gått fra en Pioneer 427xa og denne tven var det aldri no tull med, angrer litt nå på at jeg solgte den. Men ville jo ha større og bedre.
    Så gikk du for en 47" LG 5010

Mitt andre spm er om jeg kan sende denne tven tilbake til netshop som jeg kjøpte den fra å få pengene tilbake? etter og ha brukt den og ødelagt pappesken den kom i.
    Det er vell heller tvilsomt, siden du ikke har emb.. Men hør med de om de har slik at du kan sende i? For du har jo retur rett.. (vell, så tid for tråd start, så du har nok ikke noe retur rett nå lengere )

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •