Audyssey spm

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Audyssey spm

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Audyssey spm

Har prøvd å lese meg frem til dette, men nå måtte jeg bare spør.

Jeg har kjørt romkorrigeringen til Audyssey på Denon 4308 nå for å forbedre lydbilde mitt. Det fungerte helt fint, 683 ene har aldri spilt finere, men den har nå skrudd ned subben til -12 og den spiller ikke slik jeg kunne tenkt meg. For å få den lyden jeg er på jakt etter så måtte jeg opp i +7 på volumet før det tok av. Det jeg lurer på er om det går an å justere opp subben slik at den gir mer trøkk på mye lavere volum? Har prøvd å kjøre manuelt men får ikke den samme fine lyden av høyttalerene slik som Audyssey gir. Den har også satt senter til small mens 683 til large.

mulig jeg trenger dette med teskje men kunne noen muligens forklart en newbi hvordan han skal få bassen tilbake igjen. Subben står plassert i det hjørnet som jeg fikk best resultat ved prøving før romkorrigering.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Se post nr. 152 på denne siden :

http://avforum.no/forum/receivere-fo...vc-a1hd-8.html

Veldig flott guide.
    Når du har gjort dette, så kan du justere nivået på subben slik at den passer dine egene preferanser.

Den har også satt senter til small mens 683 til large.
    Sett inn delefrekvensene manuelt etterpå. Alle høyttalerene til small. Delefrekvensene på 80hz-120hz.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •