Summing i Philips TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy Summing i Philips TV

Jeg har en ny Philips 37 tommer (37PFL7332) som summer/lager ulyd. Når volum er skrudd helt ned høres tydelig en summelyd som er plagsom. Har snakka med Philips, som foreslo å oppdatere software, noe jeg har gjort uten at det hjalp. Jeg har også byttet ut strømledningen som fulgte med med en ledning med ferrit. Lyden er der så lenge Tven står på, uansett om jeg har koplet til kabel-TV eller ikke.

Elkjøp har hatt TVen inne, men hevder at de ikke kan høre noe (kanskje ikke så rart i et lokale med aircondition og 100 andre TVer.)

Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg levert TVen tilbake, men det er desverre for sent.

Jeg blir glad hvis noen som har tips som kan hjelpe!

Newcomer Svein2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei.

Jeg hadde en Philips plasma TV for ett par år siden, husker ikke nummeret, som summet slik du beskriver. Løsningen jeg fikk beskjed om, var å få lakkert noen kondensatorer eller noe spolegreier inni TV`n, med noe støydempende lakk, som de kalte det.
    Jeg fikk aldri prøvd det da det dukket opp ett annet problem med TV`n. Slo seg av og på av seg selv, så jeg fikk byttet den.
    Mulig du får andre forslag hvis moderator flytter spørsmålet ditt under
    TV-tråden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •