Digital Video Essentials

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Digital Video Essentials

Har akkurat kjøpt meg en Sony Bravia KDL-40W2000 og Denon DVD-1930. Er rimelig fersk i gamet men vurderer å kjøpe meg en "tweak" DVD. Har funnet flere anbefalinger av Digital Video Essentials og hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe denne.

Men da jeg så på nettsidene (Digital Video Essentials - Products) ser jeg at det nylig er utgitt en DVD som heter Digital Video Essentials: High Definition. Noen som vet om denne utgaven er Digital Video Essentials + en ekstra side med HD stuff, eller om denne nærmest er en fortsettelse på Digital Video Essentials?

Ser at Digital Video Essentials: High Definition koster £1 mindre enn Digital Video Essentialsplay.com (Henholdsvis £14 og £15), så derfor ville det jo vært greit om man heller kan betale £1 mindre og få samme DVD + endel ekstra.

Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du leser litt på siden du linket til, så står det at det er HD på ene siden(uten opplæring) og DVD på andre siden (med opplæring):-D

Active
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, men HD-platen har bare NTSC på "DVD-siden". PAL mangler. Den Opprinnelige DVD-platen har både PAL og NTSC. Men kjøper du de fra USA koster de jo ikke stort.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •