Trenger hjelp til bruk av Behringer FBQ2496. - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 62 av 62
    Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nja. jeg har klart å bånne mitt Peerless elementet (det som er i Brontesen) ganske bra noen ganger. (Matrix Reloaded - når de sloss etter å ha kommet ut av heisen, trinity tar noen saltoer. Og Flight of the phoeneix - når flyet snurrer rundt..) Det er ikke spesielt vankselig å få det til å bunne, gainer man mye på forforsterkern og ikke bruker en dedikert SUBforsterker går det ganske glatt altså.. Ble "kvitt", eller har ikke opplevd det etter jeg byttet fra Rotel RB981 til Hypex DS4.0. Skal også nevnes at jeg nå kan spille på høyere volum uten at det forekommer bunning av den grunn.

Kontroll er en finfin ting

Så jeg tror man kommer lett unna dette ved å ikke gaine f.eks 12dB ved de laveste frekvensene, samt bruke riktig forsterker (har erfart at Hypex er bra saker!). Når man bruker SVS vil jeg tro forsterkern passer ypperlig til elementen(e) som sitter i kassa, så man slipper på en måte litt unna :]

Nå har det seg vel slik at Peerless elementene er av såpass god kvalitet at de tar ikke direkte skade av litt bunning.. ? men det bør helst unngås

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tror ikke jeg kommer til å få noe som helst problem med mine innstillinger. Vi så Apocalypse Now Redux - som forøvrig er en helt fantastisk bra filmet historie med veldig bra lyd og bilde - på relativt høyt volum. Og i går spilte jeg skiver med mye bass på høyt volum. Absolutt ingen tegn til problemer. Mine to XTZ99W12S virker å ha full kontroll og jeg føler at jeg fremdeles har mer enn nok å gå på.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •