Hjelp meg! *del 2* - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 84 av 84
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av killroy

Har du prøvd disse IS kalde blokkene (Embla MA...) ?

And the story goes on ...

/L
    Emblaene er ikke kraftig nok mener jeg å huske?!?!?! tror det var slik ja, men nå er det jo en stund siden dette da..

Intermediate killroy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Parasound ?
    Mener Marantz kjører på dette og jeg har aldri hørt noe negativt med Parasound....

/L

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil ha en effektforskterker som kan gi meg 2* 800 w ca... i 4 ohm!! den jeg har nå virker ikke! så nå vet jeg at SVS`en ikke akkurat er stor nok alene den prøver men klarer seg ikke helt......

Har lyst til å kjøpe en +2 men pengene nå må gå til hjemmekino rommet i kjelleren! Litt drygt å flytte herligheten ned når jeg har brukt så lang tid på å få det bra på stuen.. Men sånn er det! gleder meg til jeg skal flytte ned.. Målet er til jul...

Men jeg tar i mot forslag på effekt til subtårna.... som sagt 2*800w... i 4 ohm.. Jeg tror at jeg må ha såpass...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har slått med til ro med lyden! HELT TIL NÅ!! jeg fikk en aha opplevelse her nå! satt på "cascada" ikke spør hvorfor! men uansett.
    som dere ser på tegningen så er det 3 kryss! jeg skal forklare hva som skjer på disse 3 plassene!!

sort kryss: Sweet! der er jeg temmelig bra fornøyd med lyden nå! kunne godt ha fått enda mere rett i brystet men tja, det er greit!!

MEN så skjer dette!!

Lilla/rosa kryss : der dunker å rister det som besatt! der er mekka!! alt er perfekt!! min grunn: vet ikke men har nok noe med at dette er rett foran 15"`erne??

Gult kryss; der kom det største sjokket!! der ristet og hamret det HELT VILT! MEN det var en "vrengende" "skjærende" lyd, det hørtest ut som om det var noen elementer som klippet og spilt over evne?? HVROFOR??? Volumet og sangen var det samme på alle tre stedene???!?!? hva skjer da??
    min konklusjon: dette er i luftlinje med SVS`en så jeg tror at det er denne som spiller mere enn hva den tåler?!?! MEN hvorfor hører jeg ikke dette ved sweet? det er snakk om under 1m mellom de?? kan det være slik at subbene vrenger uten at jeg hører det i sweet??

JEG vet at dette hørest rart ut, men i sweet er det en behagelig fin bass, men i det "gule" krysset hørest det ut som om noe vrenger seg noe alvorlig?!?!?!?!

HVA Hvorfor?? jeg som trodde at jeg hadde kontroll på rommet.... Kan vel nevne at volumet var extremt høyt!! men ikke for høyt
    ( i sweet )

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •