Erfaringer med nettfiltre?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med nettfiltre?

HI!

Jeg har oppdaget hvor mye ren strøm har å bety etter å ha testet Nordost Thor, Isotek Mini Sub Gen II og T+A Powerbar. Generelt blir lyden bedre på alle plan fra mer bass, mer dynamikk, bedre perspektiv, mer åpenhet, mindre siblians og luftigere diskant.

Er det noen her i forumet som har erfaringer med dette og nettkabler? Kabel & annet gadget er jo grunnlag for mang en søvnløs natt, men moro lell.

Til orientering så nettopp våknet opp etter 5 års hi fi dvale. Min karriere innen denne sunne galskapen startet i 1974, og mye har skjedd siden den gang!

Utstyret mitt består av den nye Burmester 051, T+A 1240R cd spiller, Dynabel Euforia, Nordost Tyr interconnect og Nordost Heimdall høyttaler kabler.

MVH,

Toffen Gunnufsen
    Lillesand :grin:

Active gut_man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Joda nettfiltre og nettkabler har betydning de. Har selv T+A powerbar som ga en stor oppgradering av lyden. Emnet strømrensingsprodukter er en het potet, der mange har sterke meninger. Selv har jeg ikke kunnskaper nok til å begi meg inn på forklaringer om hvordan og hvorfor de virker, men stoler nok på ørene mine til å slå fast at mitt filter virker hos meg i hvertfall! Når det gjelder nettkabler, kan du jo prøve å lese litt om det på hifisentralen. Mange har laget seg LMC kabel med hell, selv har jeg også en diy versjon og har ikke testet så mange "kjøpekabler". At de har innvirkning på lyden, ja definitivt, men ikke så mye som nettfilteret hos meg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •