Til dere som har Pulsar Points

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer poda sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Til dere som har Pulsar Points

Hvordan er deres erfaringer? Er de så gode som enkelte vil ha d til? Har SA-10, og ryktene sier at et sett med pulsar points vil gjøre underverker under dem........ Er de verdt 1,500 ???

Newcomer poda sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er d virkelig ingen her på forumet som har erfaringer med pulsar points???????? eller er man litt ops: for å innrømme d????? Neida, bare kødder Hadde vært fint med et tips og to.

Active thomand3 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    328
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har to sett med pp ,men kan bare svare utifra mitt oppsett. Tror pp får en del skryt siden de kan gjøre en del forandring, men min erfaring er at veldig sjeldent er forandringen forbedring. Jeg har mye bedre erfaring med holfiputene.

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Pulsar Points under all elektronikk, og resultatene er varierende. Fikk noen sett billige, så da hvorfor ikke? men uansett, effekten er altså varierende. Under forsterkere gir det posiiv effekt, men om det er verdt prisen spørs vel...Plassert under DVD- eller CD-spiller derimot! Himmel og hav! DVD-spilleren min var ikke til å kjenne igjen med pulsar points, så der hjelper det ihvertfall! har også forsøkt litt å sette dem under subwoofere, men der varierer resultatene fra horrible til fantastiske, så pulsar funker ikke med alt av utstyr nødvigvis.

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brukte tidligere Pulsar Points under høytalere og elektronikken. Under elektronikken opplevde jeg ikke så veldig stor forskjell. Det største problemet var at de var meget glatte (ikke festet til elektronikken) så en måtte håndere komponentene meget forsiktig.

De gav gode resultater under mine høytalere, da disse stor på et hardt murgulv med fliser. De fungerte dårligere på et mykt og gammelt tregulv. Dette var dessuten ikke jevnt. Da stod høytaleren ofte å vippet litt.

Jeg endte opp med å selge mine etter at jeg hadde hatt dem i 2 år.

Newcomer Hi4-re=Hifi sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    140
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stereofrak-MODEL 2330B på forumet her, kjøpte seg PP for en stund siden. Send ham en PM så kan han sikkert svare hvis ahn ikke ser denne tråden. :wink:

Newcomer Stereofreak-MODEL 2330B sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da, jeg har PP uder høyttalerne mine. Lyden har ikke forbedret seg særlig mye. Bassen er nok den største forrandringen. Med PP rister ikke gulvet mitt så mye som før, det er et stort +. (hvis du tar en titt på anlegget mit, kan du se at basselementet ligger ganske nær gulvet). De høye tonene er helt like. Men det er jo selvfølgelig bedre å ha PP, enn å ikke ha dem. En gulvhøyttaler burde aldrig stå på gulvet uten noen føtter. (det beste du kan sette under høyttalere og komponenter er base plater. :wink:

Det er en ulempe å ha PP hvis gulvet er urett, siden det ikke går ann å justere høyde på dem.
    Jeg måtte sette en liten papir-lapp under den ene PP'en for at høyttaleren skulle stå helt rett

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har PP jeg også. Lyden ble litt strammere, men ikke mye. Prøv gjerne PP sammen med ny høytallerkabler. Det gjorde undrverker for meg. Kjøpte synergistic research kabler.

Newcomer poda sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har foreløpig brukt opp oppgraderingskvoten for en stund, men til høsten blir det vel nok noen nye ting. Kjøpte Soundcare for en stund tilbake og er rimelig fornøyd. Mulig jeg går for pp under cdspiller el.

Takk for tilbakemeldinger.

Active Wodger sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk med et sett PP da jeg kjøpte et par Audiovector M3 Signature brukt for en tid tilbake.

Har så vidt fått sammenlignet dem med Valhalla Technology VTfeet og Tema Isolator og foreløbig vil jeg si at de siste virker klart best. Jeg har imidlertid ikke fått testet frem og tilbake ennå, så jeg har ikke fått verifisert resultatet.

De står imidlertid ikke like stødig på VTfeet / Isolators som på PP, så hvis man har små barn så er dette muligens noe som man bør ta med i vurderingen.

Prøvde også så vidt å sette PPene under forsterker og CD-spiller, uten at jeg merket noen nevneverdig forskjell. Jeg kommer imidlertid til å teste litt mer når jeg får bedre tid etter ferien, bl.a. med mer nøyaktig plassering og sammenligning med Tema Isolators og Vibrapods (uten cones).

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan fester man disse PP? Har det noe å si hvilken størrelse de har?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •