Utstyrsfetisj - Vann over hodet?

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  1
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer RichardWeber sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2016
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Utstyrsfetisj - Vann over hodet?

Nå har jeg tatt vann over hodet og handlet inn masse utstyr som er utenfor min kunnskap og komfortsone.
    Ble inspirert av enkelte poster her på forumet til å hoppe over fra tradisjonel Reciver til å gå for Prosessor og PA amper.
    Så nå sitter jeg her med kjempe heftig utstyr (syntes nå jeg iallefall) men utrolig lite kunnskap om hvordan jeg skal sette det opp best mulig, få rette målinger osv.

Er det noen andre som blir litt ivrige og kjøper mer enn man klarer å sette opp?
    Hjemmekino:
    Klipsch KL-650THX LCR, Klipsch KS-525THX, 2 stk Klipsch KW-120, 2 stk 18" Dayton Ultimax DIY
    Scherbourn PT7030, Crown CT4150, Crown XTI 1002 , Klipsch KA-1000THX, 2 stk Behringer A500, Minidsp Cinema
    Bluesound Node2, PS4, Pioneer BDP-LX55, Apple TV
    Samsung 65" 8005, Epson 6700, Dreamscreen V3 Tabtension 106"

Stereo:
    Sysetem Audio Mantra 50, System Audio SE200, Hegel H80, Pro-ject RPM1, Pro-ject Tube Box S RIAA

Intermediate Delthral sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    1,005
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RichardWeber Vis post
    Nå har jeg tatt vann over hodet og handlet inn masse utstyr som er utenfor min kunnskap og komfortsone.
    Ble inspirert av enkelte poster her på forumet til å hoppe over fra tradisjonel Reciver til å gå for Prosessor og PA amper.
    Så nå sitter jeg her med kjempe heftig utstyr (syntes nå jeg iallefall) men utrolig lite kunnskap om hvordan jeg skal sette det opp best mulig, få rette målinger osv.

Er det noen andre som blir litt ivrige og kjøper mer enn man klarer å sette opp?
    Flere har trådd dette vannet med suksess. Mange du kan spørre Utstyrsfetisj - Vann over hodet?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    | 3X Inconcert Miles | 2X Beyma 8" koax surround | 2X Beyma 18" BEF sub | 3X Crown XTI 2002 | 2X Crown I-Tech 4000 | Sony HW 30 | Sherbourn PT 7030 | Oppo 93 US | Dreamscreen DIY V4 102" 16:9 | Nvidia Shield TV Pro |

3. Liker Karmann har likt denne posten
    Active Karmann sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    430
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er sikkert Så lenge du vil lære, kommer du langt. Jeg hadde ikke vært der jeg er i dag uten flinke folk på AVforum.
    Helt siden jeg ble medlem har jeg "stalket" div personer her inne som jeg har hatt stor tro på. Lest veldig mye, men skjeldent delt pga kunnskap.
    Nå føler jeg selv at jeg kan noe, men er forsatt novice i forhold til mange. Learn by doing er vel mitt moto Lykke til!
    |Tangen Inconcert Miles LCR|JBL 8340 x 4|Jbl 4645B x 10|DIY JBL 4645C x 2|Yamaha CX-A5000|3 x Hypex PSC2.700D|Emotiva XPA 5|Crown I-tech 6000 x 3|DIY HTPC|Epson TW-9200|Pro-ject debut carbon esprit|Xbox One|Xbox 360|Nvidia Shield TV|

5. Takk RichardWeber takket for denne posten

Lignende tråder

1. Vondt i hodet av plasma
    By Aabø in forum TV-apparater
    Svar: 17
    Siste melding: 09-10-2010, 14:29
  2. Sang på hodet, som jeg trenger navnet på.
    By Sharkoon in forum Generelt audio og HiFi
    Svar: 7
    Siste melding: 09-30-2008, 22:12
  3. 2 cdc 5050 på 1 hodet !
    By troonit in forum Satellitt
    Svar: 3
    Siste melding: 03-06-2008, 13:40
  4. Beskyttelse av hodet på parabolen
    By xdim in forum Satellitt
    Svar: 9
    Siste melding: 09-30-2006, 11:44
  5. AV i hodet, klubben i vårt hjerte!