DVE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: DVE

Newcomer MadMan69 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVE

Det er jo sagt en del om kalibrering med DVE her på forumt og litt klokere har jeg jo blitt. Jeg fikk min DVE skive igår og fyrte plata opp med engang. Syntes den var oversiktlig og grei. Jeg gikk gjennom en del av kalibreringen som Brightness, Contrast, Color etc. Der fikk du jo god hjelp og ble fortalt hva du skulle gjøre hele tiden - så det vra enkelt

Men det jeg ikke skjønner helt er hvordan man skal bruke alle test bildene og all lydene som ligger ved DVE. Hva er det mening du skal se og ikke se på alle testbildene? Du blir jo ikke fortalt det.

Jeg fant ingen hjelp til å justere de forskjellige fargene som rødt, blått, grønt osv. Det var kun hjelp til å justere color, for der sa jo fyren eksakt hva du skulle gjøre.

Noen har skrevet om DVE tidligere, men ikke akkurat om dette. Er det noen sted jeg kan finne ut hva jeg skal se i de enkelte testbildene og hva jeg skal høre på de forskjellige test tonene....?

Takk for hjelp ops:

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stikk på narvesen å kjøp hjemmkino spesial fra DVD & Hjemmekino. Der forklarer forumets rosa teddybjørn alt du trenger å vite.

Newcomer MadMan69 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Thanks! I will do!