Audyssey kalibrering...HJELP ? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 62 av 62
    Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av knussen26
    Hei. Har en Denon avr 2113. Den er 2-3 uker gammel. Har fått testet Audyssey. Føler lyden blir falsk med dynamic eq på. Slår jeg dynamic eq og audyssey av så blir det veldig lite lyd i bakhøytalerne. Tenkte å prøve ny rk uten sub. Vil det hjelpe noe som helst?
    Du kan jo lese litt her-http://avforum.no/forum/receivere-fo...veren-din.html
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Hei og takk for svar. Har noen system Audio Saxo 1 (små) både fremme og bak. Saxo 10 som center. Spiller veldig bra de små rakkerne,spesielt med tanke på størrelse. Har en xtz 8" (vil gjrrne ha 10),men samboeren sier nei nei nei. Har prøvd å flytte tv-benk litt mot høyre og litt mot venstre. Bør Center høytaler stå i midten av min favoritt lytteplass? Slår ALLTID av dynamic eq etter kalibrering. Blir for mye av det gode når det kommer til bass og altfor mye lyd i bakhøytalerene i forhold til frontene. Damboeren er veldig lei av det dilldallet med anlegget og det at jeg alltid må fikle med innstillinger. Men hva er problemet til disse damene? Man vil jo ha best lyd uansett. Hun tjener på det også.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •