Mangler trøkk og detaljer i Klipsch RC-64 senter - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tror jeg får lete litt rundt etter eget effekttrinn til RC'en, blir rett og slett lei av å måtte lytte ekstra nøye under dialoger i film for å få med meg hva som skjer mens lyden dundrer i de øvrige fire kanalene. Har skrudd gain noe over frontene nå så jeg antar at det er effekt som er mangelvare her. Har kikket litt på Vincent SP-996 hos BM-audio hvor jeg også kjøpte frontene, mulig det hadde vært en løsning.
    Pr i dag står frontene 50 cm fra bakvegg og 60 cm fra sidevegg mål til baksiden av kabinettene, de står 100% likt og vinklet helt likt inn mot lytteposisjon, senter står trukket 35 cm tilbake målt fra fremsiden på kabinettene. Mulig dette har noe å si men til å være en så røslig høyttaler så spiller den tynt i mitt oppsett. Har ikke mulighet til å trekke senter lengre frem enn ca ti cm helt frem på kanten av benken.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å heller bare sette frontene på 0, og så centeren på +3-4 ?
    Vil tro det skal være en fullgod løsning =)

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde meg en runde i kveld med Disney's World of Wonder Blu-Ray. Kom til å tenke på at forsterkeren har en egen EQ til senterkanalen som kaller Center GEQ. Har egentlig ikke tenkt stort over den tidligere siden jeg kjører med EQ-off til vanlig. Tok å stillte den opp 3 hakk for hver setting og lyden ble straks bedre :-)
    Spørs om det var det som skulle til, får finne frem filmer med mye lyd i senter for å teste.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •