Rør Klubben - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7
Viser resultater 121 til 124 av 124

Tråd: Rør Klubben

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av eima2
    Heisann!
    Jeg er på utkikk etter ny pre til streoen min, og er vedlig nyskjerrrig på dette med rør. Er det mye hokkus pokkus, eller kan en ikke så veldig teknisk 18 åring klare og holde en rør pre i noen år?
    Den skal pares med Parasound A21 og Klipsch RF 82 mk2.
    Den må ha mulighet for minst 1 sub.
    Prisklasse rundt 10 tusen +/-. gjerne brukt også
    Vincent hybrid eller et annet merke er nok tingen tenker jeg!
    Lettere og starte med hybrid ,du får feelingen med rør +du kan teste mye små rør som ikke koster skjorta.

O

Newcomer babylondrifter sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

rør pre|

Xindak3200mk2 @www.audiofoni.no så bytte ut rørene, følger med hvite hansker.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg gått tilbake til rør. Mitt første møte med rør var jo Rogue Stereo90, en veldig god amp, men den mangla litt kraft til mine daværende Helicon 800mk2. Før i denne uka solgte jeg min kjøre Parasound A21, og fikk tilslag på et par Rogue M150 med Mullard Black Sable rør.

Jeg er i himmelen og helvette. Ingen vet nemlig hvor gamle de Mullard rørene er, og det spiller så vanvittig bra nå, at jeg vil nok satse på dem igjen når dem kvelder.. Helvette er jo at de er svindyre . Hehe.

Men uansett spiller det som bare det her nå, mangler KANSKJE litt fylde oppover, men duverden for en lyd . Faktisk så skulle jeg ønsket jeg fikk testet dette oppsettet mitt på Helicon 800mk2 igjen... Men det får være for en stund .

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Da har jeg gått tilbake til rør. Mitt første møte med rør var jo Rogue Stereo90, en veldig god amp, men den mangla litt kraft til mine daværende Helicon 800mk2. Før i denne uka solgte jeg min kjøre Parasound A21, og fikk tilslag på et par Rogue M150 med Mullard Black Sable rør.

Jeg er i himmelen og helvette. Ingen vet nemlig hvor gamle de Mullard rørene er, og det spiller så vanvittig bra nå, at jeg vil nok satse på dem igjen når dem kvelder.. Helvette er jo at de er svindyre . Hehe.

Men uansett spiller det som bare det her nå, mangler KANSKJE litt fylde oppover, men duverden for en lyd . Faktisk så skulle jeg ønsket jeg fikk testet dette oppsettet mitt på Helicon 800mk2 igjen... Men det får være for en stund .

Gratulerer med knall gode amper!
    Lenge siden det er postet noe i denne tråden,går over til hybrid om ikke lenge og kan da leke litt med rør igjen
    Sansui er tilbake i Norge og kommer med en 2x100w integrert med rør i preampen.
    Vet ikke ennå hva som sitter der av små rør,men må jo bytte til NOS rør uansett

O

Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •