Kalibrering - next step...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kalibrering - next step...

Jeg har nå hatt min Yamaha reciever, JBL LS høytallerpakke, Optoma prosjektor, panasonic plasma 2 sub'er og en romperister en stund... Jeg har plassert det så "godt" jeg kan, samt kjørt romkorreksjon etc, men jeg føler tiden er inne for å ta neste steget. Dvs litt mer avansert kalibrering av både lyd og bilde, gjerne av noen som kan ting (i motsetning til meg)...

Hvordan er det mulig å få til dette? Er det noen som driver med sånt og ønsker ta på seg noe sånt (Drammensområdet)? Evt er det noen firma som er dyktige på slikt og hva koster isåfall dette?

Takknemlig for alle tips/innspill...

Kent.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kentabr
    Jeg har nå hatt min Yamaha reciever, JBL LS høytallerpakke, Optoma prosjektor, panasonic plasma 2 sub'er og en romperister en stund... Jeg har plassert det så "godt" jeg kan, samt kjørt romkorreksjon etc, men jeg føler tiden er inne for å ta neste steget. Dvs litt mer avansert kalibrering av både lyd og bilde, gjerne av noen som kan ting (i motsetning til meg)...

Hvordan er det mulig å få til dette? Er det noen som driver med sånt og ønsker ta på seg noe sånt (Drammensområdet)? Evt er det noen firma som er dyktige på slikt og hva koster isåfall dette?

Takknemlig for alle tips/innspill...

Kent.
    Jeg vil tro å dempe den såkalte 1 refeksjonen vil være neste steg.
    Se egen tråd for dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •