Billige kabler på ebay

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billige kabler på ebay

Sitter og surfer litt på ebay og kommer over denne auksjonen her:
    Van Den Hul MAGNUM Hybrid HALOGEN HFT speaker cables bei eBay.de: Kabel Stecker (endet 30.01.10 08:14:04 MEZ)

Hva tror dere: ekte eller fake?
    jævlig billig for 5 meter med denne kabelen siden det hadde kostet borti 2000 i norge.

Er det mye forfalskning av høyttalerkabler på nettet tror dere?
    Må si dette frister veldig såfremt de er the real deal.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,242
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er desverre etpar merker/typer som går igjen. Monster og Audioquest HDMI er gjengangere, men har også sett Van Den Hul under 'litt for billig' kategorien.
    Hold deg til tommelfinger regelen:

Er det for godt til å være sant ?

edit: enkelt søk ga dette resultatet: Van den Hul: New Products

WARNING!
    There are currently quite a few offerings of fake copies of our cables (more specific The D-102 III Hybrid, The INTEGRATION Hybrid and The MAGNUM Hybrid) on various Ebay websites.

Most of the people who offer these products are living in (the vicinity of) HongKong. The products are always offered without the original box and are mostly packed in a black bag with our copied logo on it.

The inside of the cable is of very low quality and quite often completely different from the original. Buying such a cable is at your own risk and basically illegal. It will for sure ruin the quality of your installation.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for den shallow.
    Da blir det de gode gamle kablene en stund til

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,242
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan trygt kjøpe 'litt' billigere på ebay, bare ikke 'for billig' Og styr unna de merkene og typene som det dukker opp veeldig mange av.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ligger også en del av the hybrid til rundt 1000-1300kr for 2x2m til 2x4m.da er kansje det mer fornuftig og større sjanse for at er ekte?Er jo alikevel billig i frohold til her.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kingkong
    Det ligger også en del av the hybrid til rundt 1000-1300kr for 2x2m til 2x4m.da er kansje det mer fornuftig og større sjanse for at er ekte?Er jo alikevel billig i frohold til her.
    Kanskje endra navnet på tråden?
    Siden dette sannsynligvis er "fake" så kunne det være greit å skifte til "Fake kabler til salgs på nettet"?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen problemer å få tak i skikkelige/ikke fake kabler på ebay. Jeg har handlet monster cable både hos surpluspeople og thecablesupply. Det står at de bare sender monster cable til us, men det er bare å ta kontakt med dem så sender de til deg. Betalte vel rundt 400 kr for 6m med hdmi 400 monster cable. Sist jeg sjekket kostet de rundt 2000 i Norge.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Deepsearch
    Ingen problemer å få tak i skikkelige/ikke fake kabler på ebay. Jeg har handlet monster cable både hos surpluspeople og thecablesupply. Det står at de bare sender monster cable til us, men det er bare å ta kontakt med dem så sender de til deg. Betalte vel rundt 400 kr for 6m med hdmi 400 monster cable. Sist jeg sjekket kostet de rundt 2000 i Norge.

Hei! Denne tråden treffer meg ganske bra. Er avgjort at disse ''hong kong'' tilbyderne på ebay etc. selger deg scam. Men thecablesupply.com ser ut som en fear deal. Er ute etter en hdmi kabel som jeg skal bruke mellom ''gaming'' pc å en Philips lcd 40''. Jeg må gå fra hdmi til dvi, siden skjermkortet mitt(Nvidia GTX295 Singel PCB) ikke har hdmi. Kan kjøre full hd, å er da ute etter en kabel som duger til dette. Anbefalerer dere gutta adapter, eller en kabel som dette:

NEW RETAIL PKG Monster Cable Ultra 600 HDMI to DVI 4FT | The Cable Supply

Har ganske kort leseravstand til tv'en, så holder med en 2-3m kabel.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stikkord for denne tråden