Monster cable på ebay

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Monster cable på ebay

noen som har handlet monster eller andre kabler på ebay?
    har nett fått monster m1000 hdmi kabel 2,4 meter 28$ med frakt, og et par monster m1000i signalkabler 1,2 meter 41$ med frakt.kablene er nye.
    dette er jo veldig billig. på tonart sin nettside koster m1000i 3000kr for en meter.
    ser ut som orginal embalasje også, og i anonsen så stod det "real produkt".
    noen som vet om detter er kopiprodukter, eller noe sånnt? selger holder til i hong kong. eller har jeg gjort ett veldig godt kjøp?
    Yamaha rv-a 2060, Aragon 4004 mk2, Oppo bdp-95, pioneer dv989, Rega p3, Musikal fidelty v90-lps, Klipsch rf7 mk2, klipsch rs 52, Jl audio fantom f110, Samsung 55 uhd, Epson tw5900

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har handlet 2 Monster produkter på e-bay, men mener å huske at de kom fra USA??

Uansett - det var ihvertfall original, eller sagt på en annen måte: mine argusøyne kunne ikke avdekke om dette var piratprodukter

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok neppe mye dårligere om det skulle være kopi...
    Dyre kabler kjøper man vel bare for utseende, eller?

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg bet meg mest merke i var at Monster RCA kablene hadde en festanordning som var til de grader bra. Får dem jo nesten ikke av

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn jeg har forstått det når det gjelder billig Monster på Ebay, så er det som oftest kopiprodukter det er snakk om.

Mange vil sikkert hevde at lyd/bilde uansett bør bli den samme (noe det sikkert også er på så korte lengder, men jeg er mer bekymret for den tekniske kvaliteten ellers på kabelen (plugger, termineringer etc). Men om det er veldig billig, så er det jo bare å prøve.

Du kan jo ha flaks også, og få det "real thing". Monster HDMI blir tross alt produsert i Asia.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CNK
    Er nok neppe mye dårligere om det skulle være kopi...
    Dyre kabler kjøper man vel bare for utseende, eller?
    spørs vel hvor mye man ser av kablene om det er for utseende sin del.det er nå vel helst pga kvalitet.
    hdmi kabelen kjøpte jeg litt pga. av utseende for at den blir synlig et par cm på vei i fra reciver opp til tv som henger på veggen.byttet ut en hvit supra kabel som jeg hadde der i fra før.har ikke fått prøv noe særig enda, bar spillt en musikk dvd, men syntest det ble litt mere dybde i bildet. ett eller annet var det i allefall.
    signalkablene har jeg ikke prøvd enda. skal ha de mellom min reciver og emotiva xpa-2 effekt som kommer neste uke.de blir ikke synlige i hele tatt, men er vel greit med gode kabler til effekt trinnn så det blir minst mulig foringelse av sinalet under veis.
    hvor stor forskjell det er på billige og dyre er en annen sak. men monster m1000i skal i utgangspunktet være en veldig bra kabel.og til 245 kr med frakt (2800kr mindre enn hos norsk nettbutikk:shock: ) så er den jo ikke dyr om det er orginal eller ikke.
    Yamaha rv-a 2060, Aragon 4004 mk2, Oppo bdp-95, pioneer dv989, Rega p3, Musikal fidelty v90-lps, Klipsch rf7 mk2, klipsch rs 52, Jl audio fantom f110, Samsung 55 uhd, Epson tw5900

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •