Xindak FS-0.5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10

Tråd: Xindak FS-0.5

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xindak FS-0.5

Kjøpte et par av disse brukt.

Og byttet de med mine Biltema kabler 4mm

Da jeg først byttet bare på den enne høytaleren min (front) og testet litt med lyden forskjell.

Etter å ha hørt 3 sanger av Bruce Springsteen sin Magic plate , følte jeg at hornene på klipsch var litt mykere og behageligere.

Da jeg stod helt intil nesten med øret (10cm) og gikk frem å tilbake til høytalerene.

men selvsagt dette var bare noe jeg følte og tviler på hørslen min er super.

Noen som har erfaring med disse kablene og kan bekrefte / si noe lignene konklusjon ?

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av yuri555
    Kjøpte et par av disse brukt.

Og byttet de med mine Biltema kabler 4mm

Da jeg først byttet bare på den enne høytaleren min (front) og testet litt med lyden forskjell.

Etter å ha hørt 3 sanger av Bruce Springsteen sin Magic plate , følte jeg at hornene på klipsch var litt mykere og behageligere.

Da jeg stod helt intil nesten med øret (10cm) og gikk frem å tilbake til høytalerene.

men selvsagt dette var bare noe jeg følte og tviler på hørslen min er super.

Noen som har erfaring med disse kablene og kan bekrefte / si noe lignene konklusjon ?
    Xindak sine kabler har en litt fet klang.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men helt seriøst , Spiller kablene virkelig sån inn på at lyden kan forandre seg en smule ?

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du føler for et dykk inn i "kabelens-rike" , så søker du litt på forumet. Kabler blir diskutert hele tiden.

Kort oppsummering : Noen hører forskjeller (til del ganske merkante), andre gjør det ikke.

Active RimJob sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Xindak sine kabler har en litt fet klang.
    Beklager OT, men hva mener du med fet klang? Jeg har hatt Xindak kabler (FS-1), men klarer ikke å skjønne hva fet klang betyr:-?

Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kansje at dem er litt mørke i lyden, demper høye toner tar vekk litt av skarpe s'er og får litt fetere bass? detter er sikkert minimalt men det er det en sitter igjen med etter å ha hørt litt .kansje det kan måles?

Newcomer S0und's sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lånt et par Xindak kabler idag og prøvde dem opp mot mine nordost kabler.. ble en markant forbedring.. prøvde da som deg med 1 kabel på hver høyttaler og byttet fra Left til Right og omvendt.. nå sitter jeg igjen med et kjedelig lydbilde med nordost kabelen

sant som det sies nor hører forskjell andre ikke.. hadde heller ingen forventinger til denne kabelen..

Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den ser skikkelig tøff ut også

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av S0und's
    lånt et par Xindak kabler idag og prøvde dem opp mot mine nordost kabler.. ble en markant forbedring.. prøvde da som deg med 1 kabel på hver høyttaler og byttet fra Left til Right og omvendt.. nå sitter jeg igjen med et kjedelig lydbilde med nordost kabelen

sant som det sies nor hører forskjell andre ikke.. hadde heller ingen forventinger til denne kabelen..
    Velkommen i klubben (for de som hører forskjell....), men vi får ikke skrike for høyt for da blir det bråk :-D
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer S0und's sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Velkommen i klubben (for de som hører forskjell....), men vi får ikke skrike for høyt for da blir det bråk :-D
    takk takk, hehe. ja er noe med det :-P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •