Hvilken komponent-kabel til PE7800?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Tenfjord sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken komponent-kabel til PE7800?

Hei,
    Har nesten helt sikkert bestemt meg for en BenQ PE7800 (står og vipper mellom PB6200 og PE7800). Jeg lurer på hvilken komponent kabel dere vil anbefale til å bruke mellom min Harman/Kardon DVD 25 og PJen. Er Monster Video3 Component Video på AVShopen noe å anbefale? Trenger ca. 8-10 meter.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Monster kabelen er god den men det finnes alternativer som f.eks Supra kabler som er noe billigere

Newcomer Formel 1 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenfjord Skrevet: 18/06/2004, 23:23 Tittel: Hvilken komponent-kabel til PE7800?

--------------------------------------------------------------------------------

Hei,
    Har nesten helt sikkert bestemt meg for en BenQ PE7800 (står og vipper mellom PB6200 og PE7800). Jeg lurer på hvilken komponent kabel dere vil anbefale til å bruke mellom min Harman/Kardon DVD 25 og PJen. Er Monster Video3 Component Video på AVShopen noe å anbefale? Trenger ca. 8-10 meter.
    Bruker Supra komponent 3 RCA til 3 BNC. Hvis du kjøper Supra kabel har de denne som standard og du slipper å benytte overgangene. Selv har jeg PE7800 og 8 m og kameraten min har samme med 15 m kabel fungerer klokkerent. Lykke til.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Hvilken komponent-kabel til PE7800?

Sitat Opprinnelig postet av Tenfjord
    ....står og vipper mellom PB6200 og PE7800
    Heisann

Er en hvis forskjell på disse 2 da, ta deg råd til 7800 og bruk s-video i noen mnd hvis pengene ikke strekker til med en gang. :wink: Eller vent til 7700 kommer i løpet av høsten (ryktene sier at dette blir en rimelig ingangsbilett til kjemmekinoen med spec som passer bare til dette).

Bidda

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •