Hva av kabler trenger jeg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva av kabler trenger jeg?

Hei..Jeg kunne gjerne fått navnet H Grønningen, for dette er ikke mitt felt i det heletatt.
    Saken er, jeg lurer på hva kabler jeg må gå til innkjøp av for og koble dette utstyret sammen til en fuksjon som er akseptabel++.

Har kjøpt ny LG42pq200r denne er koblet til Sagem rikstv med scart rett til tv.
    Jeg har også en Marantz SR 4000 forsterker. og en Pioneer DVD spiller..( 5År)Men hva for kabler trenger jeg for optimalt kobling mellom tv..riksbox..og forsterker..DVD..Og en forklaring hvordan jeg kobler dette ihop:-))

Takker for bidrag..

Jan Egil

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulan_Bator
    Hei..Jeg kunne gjerne fått navnet H Grønningen, for dette er ikke mitt felt i det heletatt.
    Saken er, jeg lurer på hva kabler jeg må gå til innkjøp av for og koble dette utstyret sammen til en fuksjon som er akseptabel++.

Har kjøpt ny LG42pq200r denne er koblet til Sagem rikstv med scart rett til tv.
    Jeg har også en Marantz SR 4000 forsterker. og en Pioneer DVD spiller..( 5År)Men hva for kabler trenger jeg for optimalt kobling mellom tv..riksbox..og forsterker..DVD..Og en forklaring hvordan jeg kobler dette ihop:-))

Takker for bidrag..

Jan Egil
    Nei, dette var tydelighvis en vanskelig nøtt, selv for de som kanskje er "nerd" på området.

Får stikke en tur på Elkjøp og snakke med de på teknisk.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Digital (eller analog stereo) lyd ut fra Sagem til Marantz, digital ut (multikanal) fra Pioneer dvd til Marantz.
    Om DVD og Marantz har hdmi kan du bruke dette, men ellers kan du jo lese i dine manualer, der står alt om hvordan du kobler det sammen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •