Hei

Jeg kjøpte hjemmekinoanlegget Panasonic SA-PT860 av en venn for 2000 kr, brukt i ca et år. Den skal jeg koble til min prosjektor Dell 2300 MP. Da trenger jeg ca 10 meter med babel mellom DVD spilleren og prosjektoren. Det fulgte med en Komponent til VGA kabel (D-Sub til YPbPr) men denne er bare på 2 meter. Jeg har en del alternativer for å sende bilde her, men lurer på hvilket som er best (også relativt til pris):

1. Bruke den kabelen som fulgte med, kjøpe en komponent forlenger adapter til 79 DKR (AV-Connection A/S - ClickTronic Component Forlænger Adapter, og bare forlenge med en 10 meters komponent fra Cableworld til 359 NOK. (Component AV kabel - CableWorld)

2. Kjøpe en helt ny 10 meters lang VGA til RGB kabel fra cableworld til 299 NOK. (VGA til RGB kabel 10 meter)

3. Kjøpe en VGA forlenger på 10 meter fra cableworld til 239 NOK. (VGA forlengelseskabel - CableWorld)

Hvilket av disse alternativene gir best kvalitet?

Anngående alternativ 1: komponent forlenger adapter er Phono RCA, er dette et problem i forhold til RGB kablene? Usikker på om det er det samme? Hvis ikke denne adapteren går, forslag til noen alternativer?
Alternativ 2: Blir det bra nok kvalitet med denne kabelen fra cableworld, den så litt 'billig' ut?
Generelt: er kablene fra cableworld ok iforhold til kvalitet til pris, eller er det en bedre forhandler å satse på?