Monster M.serie

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Monster M.serie

Heisann folkens!

Trass i alt om og men, for og imot. Skal jeg nå gå til gå til innkjøp av monster cable M2.2. Denne skal benyttes mellom monoblokk og høytaler. Blir spennende og se i forhold til mine nåværende kimber 8tc.

Spørsmålet blir da, er det noen som har erfaring med denne kabelen (M2.2)?

Ha en riktig strålende natt videre.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har denne på klipschene nede og er meget fornøyd. Fikk en uterminert 1 meter til senterhøytaleren som jeg satt på bananer på. Den kabelen var tykk og veldig stiv. Hadde ikke hud igjen på fingrene etterpå. Jeg var veldig skeptsik til kabler før men hørte faktisk forskjell på disse og de gamle Monster THX kablene. Og jeg fikk disse rimelig så hadde egentlig ikke noen store forventninger. Kablene mine ligger også rimelig skjult så har ikke noe stor glede av å se på de heller. Så uten å gjøre dette til en kabeldebatt kan jeg anbefale de.

Er egentlig veldig fornøyd med Monsterproduktene. Har M serien reference i rca hele veien og power reference 5100 som også virker veldig bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt poengtert, dette er ingen kabeldebatt, men heller en tråd som tar for seg erfaringer rundt selve kablen.

Flott å få positive tilbakemeldinger. Monster har etter sitt å dømme et litt "frynsete" rykte på seg. Mange rakker ned på dem. Etter alt å bedømme sørger de for god byggekvalitet og legger tilsynelatende ned mye arbeid i sine produkter. Selv om deres billigste alternativer ikke alltid utstråler like mye kvalitet. Så, er vel det også en tendens som gjenspeiler seg hos de fleste andre produsenter også.

Så, derfor handler jeg også M1.2, M2.2s og 3 par kimber hero rca. Så da får jeg se hva de er gode for.

Dette blir moro.

Newcomer OriginalRed sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I hvilket prisleie befinner Monster M2.2 seg? (I NOK,-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •