Blanding av kabler ifra forskjellige merker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blanding av kabler ifra forskjellige merker

Jeg bruker Nordost på 2*3 m på mine Klipsch RF-7 fronthøyttalere også hadde jeg Nordost Red Dawn på en meter som signalkabel fra Midgard 6.1 til Harman/kardon surroundforsterkarn. Men nå har jeg fått kjøpt meg en Rotel RB-1090 effektforsterker og den er for stor til å ta over den samme "luka" i hylla som Midgardblokkene er i. Så nå trenger jeg lenger signalkabel fra effekt til Surroundfortserker og kabelen skal være på 2-3 meter lang.
    Jeg ønsker å kjøpe Nordost signal, men jeg finner ikke noe fra dem som er på 2-3 meter lang så da lurer jeg på om jeg kan kjøpe noen andre signalkabler istedenfor? og samtidig bruke Nordostkablene eller må jeg bytte alle lydkabler?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går nok fint å bruke forskjellige merker.tviler på du merker noe forskjell. bare kjøp en godt skjermet kabel så er du nok i mål

Intermediate Tor Ole sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Jeg bruker Nordost på 2*3 m på mine Klipsch RF-7 fronthøyttalere også hadde jeg Nordost Red Dawn på en meter som signalkabel fra Midgard 6.1 til Harman/kardon surroundforsterkarn. Men nå har jeg fått kjøpt meg en Rotel RB-1090 effektforsterker og den er for stor til å ta over den samme "luka" i hylla som Midgardblokkene er i. Så nå trenger jeg lenger signalkabel fra effekt til Surroundfortserker og kabelen skal være på 2-3 meter lang.
    Jeg ønsker å kjøpe Nordost signal, men jeg finner ikke noe fra dem som er på 2-3 meter lang så da lurer jeg på om jeg kan kjøpe noen andre signalkabler istedenfor? og samtidig bruke Nordostkablene eller må jeg bytte alle lydkabler?
    Går an og bruke andre kabler, men er du forøyd med nordost så kan de bestilles i den lengen du vil ha. Det er bare og kontakte din nermeste soundgarden butikk, så ordner det sei sikkert

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •