Høyttaler kabel / signal kabel oppgradering! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kan varmt anbefalde deg VDH på B&W siden VDH er kabelleverandør til de.
    Bruker The Teatrack til 298 pr m på mine 684 og hørte stor forskjell fra nordost flat hevrtfall.Mellomtonen kom mere frem og bassen ble varmere og fyldigere.
    Hvis du ikke har behov for bi amp kabel som teatrack er så er det cs 122 hybrid som er single wire utgaven.Bruker den på htm62 senteren min og også der ble det en veldig merkbar forandring i lyden.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kingkong
    Kan varmt anbefalde deg VDH på B&W siden VDH er kabelleverandør til de.
    Bruker The Teatrack til 298 pr m på mine 684 og hørte stor forskjell fra nordost flat hevrtfall.Mellomtonen kom mere frem og bassen ble varmere og fyldigere.
    Hvis du ikke har behov for bi amp kabel som teatrack er så er det cs 122 hybrid som er single wire utgaven.Bruker den på htm62 senteren min og også der ble det en veldig merkbar forandring i lyden.

Takk men endte opp på VDH The Magnum Hybrid og må si det gjorde susen!! (det var som om jeg satt med en helt ny høyttaler) den ble mer åpen og mellomtonen kom mer frem. Bassen ble fyldigere og jeg slapp den harde til tider metall lyden i streng instrumenter da var det bare signal kablene som mangler! håper somsagt å få dem i hus i løpet av måneden. tipper jeg havner i retning av VDH The Fist Ultimate mk2. noen som har vært borti den eller andre VDH signal kabler ?

takker alle som har hjulpet meg så langt

mvh Ole

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut.Så selv litt på magnum hybrid men trengte en bi wire kabel så da ble det teatrack.Sikkert mye likt i lydsignaturen på disse så jeg vil tro du fikk det bra kabler!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •